Featured Post Today
print this page
Latest Post

Gempar!!!...Avril Lavigne Sudah Meninggal Dunia Pada 2003?

Gempar!!!...Avril Lavigne Sudah Meninggal Dunia Pada 2003?


BENARKAH penyanyi Avril Lavigne telah meninggal dunia pada 2003 dan dia digantikan dengan seseorang yang mempunyai wajah yang sama agar karier muziknya terus berjalan?…hmmm.




Spekulasi berkenaan yang telah kedengaran sejak bertahun-tahun lalu kini muncul semula di saat penyanyi berkenaan menyambut ulang tahun kelahiran yang ke-32 pada Selasa lalu.

Cerita yang dikaitkan dengan kematiannya berbunyi seperti ini, “Lavigne menjadi tertekan selepas album pertamanya diterbitkan dan kematian datuknya turut memberikan tekanan. Syarikat muziknya telah menutup perkara itu dengan mengupah seorang wanita dikenali sebagai Melissa Vandella untuk `menjadi’ Lavigne.”

Peminat Lavigne yang percaya dengan teori berkenaan turut membandingkan wajah penyanyi berkenaan sejak dulu dan kini yang dikatakan tidak sama.


Dakwaan berkenaan kini tersebar menerusi forum di media sosial hinggakan ada yang menyatakan bahawa tandatangan dan suaranya juga berbeza dari dulu.

Teori konspirasi itu muncul semula selepas satu blog telah memuatnaik berita palsu bertajuk `Avril meninggal dunia’ pada Khamis lalu, kononnya penyanyi tersebut meninggal dunia pada pukul 11 pagi, Isnin lepas.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Bapa Mertua Durjana!!!...SUAMI Sibuk Cari NAFKAH, ISTERI Digoda BAPA MERTUA Dan DIGAGAHI Hingga TERLANJUR!!!

Bapa Mertua Durjana!!!...SUAMI Sibuk Cari NAFKAH, ISTERI Digoda BAPA MERTUA Dan DIGAGAHI Hingga TERLANJUR!!!



Kantoi Gadis Dihenjut Bapa Mertua.."Saya Dah terlanjur.."




Malunya sorg suami klu dpt tahu sorg wanita yg brgelar sorg isterinya curang dan buat camnih.. Dahla tu dgn bapak mertua sendiri.. Pleezzz la, knape la dia bt camnih???

Niat di hati seorang isteri karena kasihan dan ingin menjaga bapak martuanya yang sendiri di rumah menjadi tragedi yang sangat memilukan apabila niat ikhlasnya di jadikan sebagai kesempatan.

Berderu darah dan mengucap panjang apabila kami terbaca satu kongsian yang di luahkan oleh seorang wanita yang identitinya di rahasiakan jujur mengaku telah terlanjur dengan bapa martuanya sendiri yang juga seorang alim.
Berikut kisahnya :-

Saya nak minta pandangan semua. Saya dah berkhawin selama 4 tahun, saya berumur 24 tahun . Sepanjang perkhawinan saya dan suami tinggal di rumah martua . Tahun pertama semua nya okay berjalan lancar,tahun kedua ibu martua sy meniggal atas sakit . Lepas berberapa bulan ibu suami meninngal, saya bercadang nak duduk sendri bersama suami, memandangkn mak martua pun tak ade ,ayah martua saay tidak bekerja, jadi saya sedikit segan untuk tgl bersama diac di siang hari .

Masa ni saya mengandung 6 bulan .. bapak martua saya mula menujukkan minat terhadap saya, habis digoda saya. di beli bunga2 di pegang2 saya, saya tak bagi tahu suami risau suami tak percaya, memadangkan bapak ni seorang yang berserban putih Dah menjadi jemaah tetap di masjid, saya ajak suami berpindah tapi suami kesian kan ayahnya memandngkn hanya dia saja anak lelaki. Saya sangat2 tekanan. Hari2 saya menangis akibat bapak martua raba saya, cium saya. Saya juga manusia biasa.

Lama2 saya juga tewas akan desakan cinta dan rasa kasihan pada dia . Apa perlu saya buat, bole dikatakan hmpir setiap hari saya ditiduri bapak martua sendiri . Rasa sangat berdosa . Tapi makin lama timbul perasaan cinta dan sayang pada bapak martua sy.. Kerana dia sangat pandai mengambil hati, saya cuba buang jauh2 rasa ni . Tapi bapak martua saya benar2 hendak mengahwini saya. Tapi saya berangapan dia hanya ingn puaskan nafsunya.

Saya mmg benar2 tak percaya orang yang bergitu alim dan warak snggup menodai menantu sndri . Selepas suami saya pergi kerja, habis saya dikerjakan . Mungkin sbb saya ni bendul. bapak martua kata tidak mengapa kerana dia ayahnya . Suami juga sering kata saya bendul.

Sepajng saya mengandung dari usia 6 bulan sering diperlakukan begitu oleh bapak martua tanpa pengetahuan suami saya. Sehingga lepas beranak habis saja pntg 44 hari saya teros dikerjakn. Sedangkn suami saya dia nasihat supaya berpantang selama 6 bulan. Saya sangat takot jika perbuatan terkutuk saya nak diketahui suami saya . Saya pun tak rela. Tapi sellu lemah dengan kata pujuka nya . Saya sangat berdosa. Saya pernah minta suami ceraikn saya, kerana terlalu tekanan, suami tanya mengapa, saya kata ingat berpindah.

Suami turutkan saya akhirnya kami berpindah. suami cari kan seorang janda yang cantik untuk dikhawini, alhamdulillah bapak martua terima. Saya sangat lega dan bersyukur. Saya hidup dengan bahagia di rumah sendri bersama anak dan suami. Saya sangka saya akan selamat , bapak martua saya mula buat hal semula. Rindukan saya. Dalam seminggu 2x dia akan kerumah saya dengan alasan nak menjenguk cucu , dia mengajak saya bersama, saya tolak.

Saya tidak ingin lakukan zina terkutut lagi, tapi dia mengugut untuk menceritakan segalanya apa yg telah sy lakukan dgn dia pada suami saya, saya menangis minta simpti untuk dilepaskan. Fil mendesak, akhirnya say tewas . Sehinnga sekarang perbuantan ni sering berulang. Saya takot untuk pergi ke pejabat agama, kerana terlalu takot di ambil kesempatan lagi. Tlg la bantu saya.saya sangat tekanan . Fil juga melakukan seks di luar tabii bersama saya. Berkali2 sy diperlakukan sperti hamba . Talong jangan kecam . Bagi pandangan yang murni.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  kekitamedianetwork




0 comments

Lelaki Putus Tunang Gara-Gara Harian Metro Siarkan Gambar Dirinya Sebagai Penjenayah

Lelaki Putus Tunang Gara-Gara Harian Metro Siarkan Gambar Dirinya Sebagai Penjenayah.


SEORANG lelaki mendakwa telah putus tunang, hampir dibuang kerja serta keluarganya menerima kecaman akibat gambar dirinya digunakan oleh Akhbar Harian Metro sebagai seorang penjenayah.




Dalam laporan berita jenayah di Metro Ahad bertajuk "Mizan Gemuk Diburu", gambar Ku Aminnuddin Ku Abdul Rahman difahamkan telah ditulis sebagai "suspek utama cuba merempuh anggota polis yang mengejarnya". Namun beliau menafikan sebarang kaitan dirinya dengan berita tersebut.

Merujuk salinan laporan Polis yang ditunjukkan kepada EdisiRakyat.com, Ku mula menyedari perkara tersebut selepas dihubungi oleh salah seorang rakannya bernama Nebi Habul B Yusman melalui aplikasi Facebook messengger. Ku kemudiannya pergi mendapatkan naskhah akhbar Metro Ahad yang bertarikh 25 September 2016.

Beliau mendapati paparan berita bertulis "Polis cari anggota Geng Rizal Kundang bolos ketika dikejar" ditulis oleh Fardi Bungga dan Faliq Lajim (am@hmetro.com.my) pada halaman enam telah menggunakan gambarnya dengan tulisan tertera dirinya sebagai "Suspek utama cuba merempuh anggota polis yang mengejarnya".



Ku yang menetap di Pulau Pinang, turut melahirkan rasa tidak puas hati di dalam laporan itu dan mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang berkenaan. Beliau yang mendakwa dirinya mengalami trauma yang teruk akibat laporan itu, mahu pihak Harian Metro memperbetulkan kesilapan tersebut.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  wartawan-jalanan




0 comments

Gara-Gara Enggan Melakukan Seks Wanita Ini Dibelasah Teman Lelaki

Gara-Gara Enggan Melakukan Seks  Wanita Ini Dibelasah Teman Lelaki



Bercinta itu kadang kalanya terlampau indah dan ada kalanya membawa kepada mimpi ngeri bagi sesetengah orang. Itulah yang terjadi kepada seorang wanita yang menjadi mangsa kepada kekasihnya yang pastinya menjadikannya satu mimpi ngeri buatnya.




Mengerikan apabila melihat gambar-gambar yang dimuat naik oleh seorang wanita dari United Kingdom yang mendakwa dirinya dipukul teman lelakinya selepas enggan melakukan hubungan seks.

Gambar yang dimuat naik oleh Steph Louise sendiri atau namanya Stephanie Littlewood baru-baru ini menerusi akaun Facebooknya menceritakan pengalaman dibelasah dengan teruk oleh teman lelakinya.

Ceritanya bermula pada 2 April 2016 apabila dia menolak pelawaan teman lelakinya, Wayne Hoban untuk melakukan hubungan seks.

Wayne yang berang, membelasah Steph dengan menghempasnya ke katil, mencekik dan menumbuknya sebanyak 40 hingga 50 kali hingga memecahkan rahang dan giginya selain lebam di beberapa bahagian badan.

Susulan kejadian itu, dia dibawa ke hospital untuk menerima rawatan selepas cedera parah.

Dia kini masih menjalani rawatan dan proses pembaikan giginya yang patah serta emosi yang terganggu akibat kejadian itu.

Selepas lima bulan kejadian itu, Wayne dijatuhi hukuman 16 bulan penjara kerana didapati bersalah memukul sehingga mendatangkan kecederaan terhadap teman wanitanya itu.


Perkongsian Steph itu mendapat simpati daripada netizen di United Kingdom dan menyokong dengan keputusan mahkamah menjatuhkan hukuman penjara terhadap teman lelakinya itu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  wartawan-jalanan




0 comments

Kejam!!!...Video Anak Menggelupur Muka Dipijak Ibu Guna Bantal

Kejam!!!...Video Anak Menggelupur Muka Dipijak Ibu Guna Bantal


Video Anak Menggelupur Muka Dipijak Ibu Guna Bantal|Penderaan terhadapa kanak kanak bawah umur semakin hari semakin menjadi jadi,Baru baru ini sebuah video menyayat hati kembali menjadi perhatian pengguna media sosial.




Video berkenan di muat naik oleh seorang pengguna facebook yang menamakan dirinya Erlangga pada 25.09.2016.“Tolong sebarkan video ini agar pelakunya ditangkap” katanya dalam teks video berkenan.

Dalam video berdurai 18 saat itu memaparkan seorang wanita mendekap muka kanak kanak berkenan dengan bantal dan berdiri di atasnya hingga anak itu menjerit menagis.

Mangsa kelihatan kesakitan hingga menggelupur dengan suara yang tersekat sekat seperti susah untuk bernafas,Tangisan si anak seperti tidak mampu meluluhkan hati si ibu malah ia semakin menjadi jadi.

Dimaklumkan dari sumber kejadian berlaku di bekasi jawa barat indonesia,Harapnya pihak kepolisian bekasi segera menangani kes berkenan.

video

-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Keji!!!...4 Tahun Bercinta Dengan Ayah Kandung Hingga Hamil 6 Bulan

Keji!!!...4 Tahun Bercinta Dengan Ayah Kandung Hingga Hamil 6 Bulan



4 Tahun Bercinta Dengan Ayah Kandung Hingga Hamil 6 Bulan|Kes haruan makan anak bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima.Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.




“SAYA anak tunggal. Ayah dan ibu berpisah ketika saya berusia lima tahun dan sejak itu saya tidak pernah berjumpa ibu. Menurut nenek, ibu berlaku curang, menyebabkan hak penjagaan saya diserahkan kepada ayah.

Saya juga diberitahu, ibu berkahwin lain dan ada keluarga sendiri. Bagaimanapun, ayah tidak pernah berkahwin lagi. Berikutan ayah sibuk dengan perniagaannya, saya dipelihara nenek di kampung manakala ayah tinggal di Kuala Lumpur. Seingat saya sejak kecil, ayah sering bertukar pasangan tetapi tidak pernah berkahwin lagi. Hubungan ayah dengan semua kekasihnya juga tidak lama, antara dua hingga tiga bulan saja.

Ayah pernah membawa pulang beberapa kekasihnya untuk diperkenalkan kepada saya dan nenek, tetapi saya tidak sempat rapat dengan mereka. Ini kerana ketika mula hendak rapat dengan mana-mana ‘auntie’ (kekasih), ayah bertukar pasangan dan memperkenalkan kekasih baru.

Ayah memang banyak kekasih tetapi tidak pernah berkahwin lagi. Mungkin ayah kecewa dengan perkahwinan pertamanya, tetapi saya tidak tahu jawapan sebenar kerana setiap kali bertanya, ayah berdalih kononnya tiada jodoh.

Saya tidak tahu sama ada ayah berdendam dengan ibu hingga menjadikan saya sebagai mangsa atau ayah benar-benar cintakan saya. Ini kerana menurut nenek, rupa saya ‘sebiji’ (sama) dengan ibu. Perubahan layanan ayah terhadap saya berlaku ketika saya di tingkatan lima. Jika ketika kecil ayah hanya melawat saya seminggu sekali, tetapi ketika di tingkatan lima, ayah semakin kerap menjenguk saya.

Kadangkala empat lima hari seminggu berikutan rumah nenek hanya 50 kilometer dari Kuala Lumpur. Ayah juga kerap bertanya mengenai hubungan saya dengan lelaki. Dia Meminta saya berterus-terang dan berjanji bersikap terbuka. Yang menghairankan, semua teman lelaki saya ditolaknya kerana ada saja yang tidak kena baginya. Ini menyebabkan saya marah, tetapi ayah memang ‘pakar psikologi’. Dia pandai bermain dengan perasaan orang. Mungkin itu kelebihannya hingga ada ramai kekasih.

Dia memperbetulkan fokus saya daripada remaja yang ghairah ingin bercinta kepada pelajar yang tekun. Ketika itu saya yakin keputusan ayah kerana dia inginkan yang terbaik untuk saya kerana saya satu-satu anaknya. Bagaimanapun, saya mula berasa hairan apabila selepas tingkatan lima walaupun memperoleh keputusan cemerlang, ayah tidak mengizinkan saya melanjutkan pelajaran.

Lebih menghairankan, beberapa rombongan meminang saya juga ditolaknya, sebaliknya dia meminta saya membantunya dalam perniagaan. Bukan sebagai pekerja, sebaliknya saya hanya diminta menemaninya ke majlis tertentu.

Saya seolah-olah menjadi pembantu peribadi tidak rasmi ayah. Apabila dia menghadiri majlis atau meraikan rakan niaganya, dia membawa saya.

Ketika itu saya mula berasa layanan berbeza daripada ayah. Pada mulanya saya bosan kerana perlu menemani ayah ke sana sini, tetapi lama-kelaman saya gembira kerana ayah membelikan barangan mahal.

Hubungan kami juga banyak berubah kerana ayah kerap membelai dan memeluk saya. Percakapan ayah juga lain dan romantis. Dia juga kerap memberikan hadiah.

Malah, saya pernah menemui sajak dan puisi ayah yang ditulis di kertas dan surat khabar. Antaranya bertajuk cinta terlarang yang ditujukan kepada saya dalam bahasa puitis. Seperti saya katakan, ayah pandai bermain psikologi. Mungkin ini jerat ayah. Akhirnya saya menjadi lemah dengan pujukan dan kasih-sayangnya dan ayah yang sepatutnya menjadi pelindung bertukar menjadi kekasih saya.

Daripada hubungan ayah dan anak, kami semakin intim dan bercinta. Ayah melayan saya seperti kekasihnya dan mungkin kerana ketandusan kasih-sayang sejak kecil, saya terjerat dan merelakan hubungan ini.

Akhirnya kami terlanjur. Saya tidak ingat berapa kali kerana ia kerap berlaku. Kami hidup seperti suami isteri dengan saya sering bermalam dirumah ayah di Kuala Lumpur.

Kalau ayah ada urusan kerja di luar daerah, saya ikut dan tinggal bersamanya di hotel. Hasil hubungan kami yang tidak lagi terkawal menyebabkan saya hamil empat kali.

Bagaimanapun, saya sempat menggugurkan tiga kandungan awal kerana ketika itu ayah mengambil berat keadaan saya. Apabila haid saya tidak dating dua bulan, dia bawa saya berjumpa doktor untuk menggugurkan kandungan.

Beberapa rakan mengesyaki hubungan kami kerana melihat cara ayah memegang saya kadang-kala keterlaluan, tetapi saya memberi alasan saya anak tunggal.

Kuasa Tuhan menentukan ketika hamil kali keempat, ayah sibuk dengan perniagaan. Dia tiada banyak masa dengan saya. Alih-alih apabila sedar, kandungan berusia enam bulan.

Saya terpaksa mendapatkan bantuan beberapa rakan baik. Mereka mengesyaki hubungan saya dengan ayah dan saya cuba berdalih dengan lelaki lain, tetapi mereka tahu ia angkara ayah kerana saya tidak pernah ada teman lelaki.

Akhirnya saya mengaku dan berterus-terang, menyebabkan saya kini disembunyikan. Hampir sebulan saya tidak berjumpa ayah dan saya tidak mahu dia tahu di mana saya sekarang.

Saya kini ditempatkan di sebuah rumah perlindungan dan mendalami ilmu agama sebelum melahirkan anak tidak lama lagi. Saya sungguh menyesal dengan perbuatan saya.

Saya memohon keampunan daripada Allah, tetapi pada masa ini saya tidak sanggup bersemuka dengan ayah. Saya belum ada kekuatan kerana perasaan cinta terhadapnya masih kuat.

Saya tahu perasaan ini salah di sisi agama, sebab itu saya menjauhinya bagi menghimpun kekuatan untuk menghadapi masa depan tanpa ada hubungan terkutuk dengan ayah.Jika ayah membaca artikel ini, saya berharap ayah faham dan saya ingin menjadi anak, bukan kekasih ayah.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Wanita Ini Jadi Viral Gara-Gara Kongsi Tips Awet Muda Dan Cantikkan Dalaman Wanita

Wanita Ini Jadi Viral Gara-Gara Kongsi Tips Awet Muda Dan Cantikkan Dalaman Wanita


Wanita Jadi Viral Kongsi Tips Awet Muda Dan Cantikkan Dalaman Wanita|Bayangkan, anak menakan (anak buah) terperanjat bila saya beritahu umur saya 24 tahun. Saya ingat muka saya ini nampak seperti berusia 30 tahun di pandangan anak menakan, rupa-rupanya dia ingatkan saya baru berumur 19 tahun.




Hahaha! Bukan dia sahaja, malah ramai lagi yang nampak saya seperti awet muda. Ingatkan saya budak sekolah pun ada. Mungkin kerana saiz badan saya yang agak kecil, kurus dan awet muda.

Saya malas nak kongsi rahsia awet muda yang saya amalkan. Tetapi tak apalah berkongsi kebaikan pun merupakan satu ibadah juga kan?

Nah, saya nak kongsikan rahsia kecantikan saya dengan menggunakan air rawatan tradisional untuk:

-Dalaman wanita
-Mengurangkan keputihan
-Seri wanita
-Awet muda
-Mengeluarkan aura positif
-Memberi tenaga dan mencantikkan luaran kita

Saya amalkan minuman ini dan juga pil buatan sendiri. Senang, homemade sahaja. Terjamin selamat untuk badan.

Bolehlah cuba resepi air tradisional ini. Memang best! Untuk buatkan air rawatan tradisional ini kekal lama pun ada tipsnya juga. Tetapi saya akan kongsikan pada slot lain pula ya.

Saya akan ambil dua atau tiga sudu pati jamu ini dan dicampurkan dengan setengah cawan air suam. Minum tiga kali seminggu.

Bahan-bahan yang diperlukan:


-4 ulas kunyit saiz 2 inci (merawat luka dalaman)
-Seulas halia saiz 2 inci (membuang angin)
-Sebiji buah manjakani (mengetatkan bahagian dalaman wanita)
-Sesudu asam jawa (mengempiskan perut)
-Sedikit gula merah (saja letak gambar besar)
-Semua bahan-bahan tak kisah sangat nak guna banyak mana pun sebenarnya. Cuma berhati-hati dengan manjakani sebab pahit.

Cara Memasak


Tumbuk kunyit dan biji manjakani serta hiris halia. Nak tumbuk halia pun boleh tetapi saya tak suka rasa tajam halia kalau tumbuk sekali.


Rebus halia, kunyit dan biji manjakani dengan dua cawan air. Tunggu sehingga mendidih


Setelah mendidih, tambah dengan air asam jawa. Saya campur asam jawa tadi dengan dua cawan air juga. Biar sampai mendidih lagi.


Selepas mendidih sekali lagi, letak gula merah. Gula merah ini bertujuan mengurangkan rasa pahit manjakani itu. Kalau korang jenis yang suka pahit-pahit ini, tak perlu letak pun tak apa. Ini pun dibiarkan sehingga mendidih dan air kering sedikit dalam suku dari jumlah air asal. Boleh tutup api dan tunggu sehingga sejuk.


Bila sudah sejuk, dah boleh tapis dan simpan dalam bekas bertutup. Tadaa! Pati jamu anda sudah siap.

Sembarang kemuskilan yang di jawab oleh tuan punya badan

1.Wanita period boleh minum tak? wanita period tak boleh minum
2.wanita yang belum berkawin boleh minum? wanita yang belum kahwin boleh tapi jangan tambahkan manjakani
3.Minum banyak mana? campurka dua sudu pati jamu yang di buat dengan setengah cawan air suam..sebab pati jamu tu pekat..minum 3 kali seminggu sebelum breakfast
4.Boleh disimpan berapa lama? biasa simpan 2 minggu jugak sebelum buat baru

Untuk sembarang pertanyaan lainnya seperti wanita menyusu boleh minum atau tidak sila hubungi Sahira Lim




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Memalukan!!!...Wanita Mabuk Ditahan Polis Tetap Mahu Tampil Cantik

Memalukan!!!...Wanita Mabuk Ditahan Polis Tetap Mahu Tampil Cantik



SUDAHLAH ditahan polis atas kesalahan mabuk ketika memandu, seorang wanita ‘berani’ pula suruh anggota polis untuk rakam gambarnya dengan aplikasi kecantikan supaya kelihatan menarik.




Wanita berkenaan ditahan di Xinjiang, China baru-baru ini selepas memandu keretanya dalam keadaan mabuk.

Shanghaiist melaporkan, wanita tersebut cuba menggoda anggota polis apabila surat saman dikeluarkan selepas dia gagal menyerahkan lesen memandu.

Anggota polis turut menyarankan wanita tersebut untuk membuat ujian dengan menggunakan alat pengesan kandungan alkohol tetapi dia cuba menipu dengan tidak menghembuskan nafas ke alat berkenaan.


Berang dengan tindakan wanita tersebut, polis membawanya ke hospital untuk menjalani ujian darah dan mendapati wanita itu disahkan berada dalam keadaan mabuk.

Ketika polis sedang mengambil gambar untuk menjadi bahan bukti, wanita tersebut menyuruh anggota polis untuk menggunakan Meitu iaitu aplikasi untuk suntingan gambar yang popular di laman sosial.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Pilu!!!...Ibu Buta Tak Perasan Tinggal 20 Tahun Dengan Mayat Anak

Pilu!!!...Ibu Buta Tak Perasan Tinggal 20 Tahun Dengan Mayat Anak


SEORANG wanita buta, Rita Wolfensohn tidak menyangka selama ini anak lelakinya yang dikatakan ‘menghilangkan diri’ sebenarnya ‘masih hidup’ dan tinggal di rumahnya sendiri selama hampir 20 tahun.




Penemuan itu ditemui adik iparnya, Josette Buchman yang baru-baru ini mengemas rumah Rita yang sebelum ini semak ditimbuni sampah sarap di segenap ruang kediamannya di New York, Amerika Syarikat.

RITA WOLFENSOHN

Josette menemui tengkorak Louis yang lengkap berpakaian jeans, stokin dan t-shirt terbaring di atas tilam di sebuah bilik.

Ketika disoal polis, Rita yang tinggal seorang diri memberitahu anaknya sudah lama berpindah rumah tanpa menyedari Louis sebenarnya sudah lama mati.


Walaupun masih belum membuat sebarang pengesahan identiti tengkorak tersebut, pihak polis percaya ia milik Louis.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Ngeri!!!...Aksi Bergayut Bawa Padah Apabila Tersalah Landing

Ngeri!!!...Aksi Bergayut Bawa Padah Apabila Tersalah Landing


NGERI dan menyakitkan. Itulah yang dapat dizahirkan apabila menonton video yang dimuat naik oleh Jukin Media di laman Stomp.




Setiap yang melihatnya pasti tidak dapat menggambarkan perasaan yang dialami oleh mangsa apabila mengalami insiden malang itu.

Menerusi video tersebut, wanita yang hanya memakai pakaian dalam dilihat cuba bergayut pada seutas tali pada sebatang pokok yang terdapat berhampiran kolam itu.

Kegembiraan mangsa yang cuba berhibur dengan melakukan aksi terjunan ke dalam kolam menggunakan tali bertukar tragedi apabila dia tersalah landing.







Dalam rakaman yang berdurasi kurang satu minit itu, mangsa dilihat terlalu awal melepaskan genggaman pada tali berkenaan menyebabkan dirinya terjatuh di atas batu yang terdapat di tebing kolam berkenaan.

Aksi malang mangsa mengundang rasa terkejut kawannya yang juga seorang wanita berdasarkan suara pada rakaman video tersebut.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan kecederaan yang dialami oleh mangsa sama ada serius atau tidak kerana laman itu tidak menyatakannya.

Malahan, masa dan tempat video berkenaan dirakam juga tidak diberitahu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Status Ibu Tunggal Zarina Anjoulie Jadi Tanda Tanya Netizen

Status Ibu Tunggal Zarina Anjoulie Jadi Tanda Tanya Netizen



BARU sahaja melahirkan anak sulung Gabriel Martin Ezra pada Ogos lalu, kini muncul pula desas-desus mengatakan pelakon Zarina Anjoulie sudah bercerai dengan suaminya seorang warganegara Brunei.




Desas-desus itu dikuatkan lagi dengan status yang dimuat naik oleh pelakon ini menerusi Instagram miliknya menyatakan seolah-olah dirinya sudah bergelar ibu tunggal.


Status yang berbunyi “Keep calm, I’m a single mom. I’ve got this” itu menimbulkan tanda tanya dan perasaan pelik dalam kalangan peminatnya di Malaysia.


Bagaimanapun, usaha Harian Metro untuk mendapatkan maklum balas daripada pelakon berkenaan menerusi aplikasi Whatsapp tidak berhasil kerana tiada sebarang respond daripada pihak Zarina.


Malah, menerusi penelitian di Instagram milik suami Zarina, lelaki tersebut turut membuatkan satu kenyataan bahawa dia sekarang seorang bapa tunggal kepada tiga orang anak.

Walau bagaimanapun, kesasihan khabar angin ini tidak dapat dipastikan lagi kerana tiada kenyataan rasmi daripada pihak Zarina sendiri mahupun suaminya.

Pun begitu, rata-rata peminatnya turut mendoakan yang terbaik buat pelakon ini dan tabah menghadapi ujian yang menimpa. -Harian Metro




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Gadis Cantik Dan Seksi Lelong Dara Untuk Tampung Yuran Pengajian

Gadis Cantik Dan Seksi Lelong Dara Untuk Tampung Yuran Pengajian


SEORANG gadis berusia 20 tahun dari Rusia mengambil keputusan untuk melelong dara dalam usaha mengumpul dana bagi melanjutkan pengajian di luar negara.




Gadis yang hanya dikenali sebagai Ariana itu meletakkan harga bidaan bermula £130,500 (RM702,000) di sebuah laman web yang menawarkan khidmat teman sosial.

Menurut Ariana dia tahu memang banyak cara boleh dilakukannya untuk mengumpul wang demi tujuan pembelajarannya itu namun demi mendapatkan wang dengan cara mudah dan cepat, dia terpaksa menggunakan kaedah tersebut.


“Saya perlukan wang untuk melanjutkan pengajian dalam bidang perubatan di negara luar. Yuran pengajian universiti pastinya tinggi begitu juga sewa rumah.

“Saya rasa ianya sukar untuk berhijrah ke negara lain tanpa persediaan rapi dari segi kewangan, disebabkan itu saya melakukan bidaan ini,” katanya dipetik Metro UK.

Menurut Ariana ibu bapanya masih tidak mengetahui ‘pekerjaannya’ itu namun dia tiada masalah untuk menjelaskan kepada mereka sekiranya berita itu sampai ke pengetahuan orang tuanya.

Bukan Ariana sahaja yang menjual daranya, sebaliknya perkara itu turut dilakukan kawannya, Lolita dengan permulaan nilai bidaan yang sama.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Isteri Gigit Jari Suami Hingga Putus Akibat Balik Lambat

Isteri Gigit Jari Suami Hingga Putus Akibat Balik Lambat



GARA-GARA suami balik lambat, seorang wanita tidak dapat kawal amarahnya apabila bertindak gigit jari kelengking mangsa hingga putus, di kediaman mereka di Kampung Lereng Bukit, Miri, Sarawak pada Isnin.




Dalam kejadian kira-kira pukul 11.30 malam itu, mangsa berusia 26 tahun itu putus jari kelengkeng kiri sepanjang kira-kira satu sentimeter.

Lebih ngeri, wanita berusia 21 tahun itu juga dipercayai menelan jari tersebut.

Menurut seorang sumber kepada Harian Metro, isteri itu bertindak ganas kerana suaminya pulang lewat.


“Ketika kejadian, mangsa baru pulang ke rumah dari membeli barang keperluan harian di sebuah pasar raya.

“Sebaik masuk ke dalam rumah, wanita itu mengamuk kerana mangsa pulang lewat dan bertindak ganas dengan menggigit jari suaminya.

“Tanpa belas ihsan wanita itu membiarkan suaminya menanggung kesakitan sehingga pagi,” katanya.

Akibat kejadian itu, mangsa mengalami pendarahan teruk dan mendapatkan rawatan di sebuah klinik swasta, pagi semalam.

Susulan itu, mangsa membuat laporan di Balai Polis Pusat Miri.

Terdahulu, mangsa pernah membuat laporan di Balai Polis Lutong kerana dibelasah isterinya.

Mangsa berkahwin dengan wanita itu pada tahun lalu dan dikurniakan seorang bayi perempuan berusia 15 bulan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Playboy Tampil Muslim Berhijab Mulai Keluara Mac 2016

Playboy Tampil Muslim Berhijab Mulai Keluara Mac 2016


WASHINGTON DC – Setelah 62 tahun memaparkan wanita bogel, majalah terkenal antarabangsa Playboy mula mengurangkan foto model seksi ‘bertelanjang bulat’ mulai keluaran Mac lalu.




Kali ini untuk edisi khas Renegades keluaran Oktober depan, majalah ‘cuci mata’ golongan lelaki itu turut menampilkan seorang wanita Muslimah warga Amerika Syarikat (AS) yang berhijab sebagai gadis penghias.

Keluaran istimewa tersebut memaparkan beberapa kisah menarik melibatkan individu lelaki dan wanita yang dikatakan sanggup bertarung nyawa mengambil risiko tinggi untuk mencapai impian dikehendaki

Noor Tagouri, seorang wartawan berketurunan Libya dan berusia 22 tahun itu berjaya ‘memecah tembok’ halangan definisi wanita seksi untuk majalah tersebut apabila beliau berbangga dapat muncul mengenakan hijab.



Mengenakan jaket kulit warna gelap, berseluar jean dan bersepatu Converse, Noor kini bertugas menghasilkan laporan berita untuk Newsy, sebuah rangkaian berita video pendek popular di AS sejak beberapa tahun lalu.

Gadis ini bercita-cita mahu menjadi penyampai berita wanita berhijab pertama menerusi stesen televisyen negara kuasa besar dunia itu yang lazim memaparkan wanita dedah aurat rambut, berskirt mini dan belahan buah dada.

“Secara jujur, saya fikir menjadi wanita Muslim berhijab akan membantu saya mendapat kepercayaan daripada subjek diwawancara sekali gus menghasilkan laporan berita yang jauh lebih baik,” katanya kepada Playboy.

Bagaimanapun, kemunculan Noor yang mempunyai lebih 100,000 pengikut menerusi media sosial di AS itu turut menerima kritikan dan kebencian segelintir netizen tempatan apabila menyifatkan beliau seperti dieksploitasi.


“Playboy sinonim pornografi, ia menjadi simbol seksualisasi dan pemerdagangan tubuh wanita selama enam dekad, tetapi hanya kerana majalah ini ubah imej, maka kita boleh tolak ansur,” kata seorang pengguna tidak dikenali.

Namun Noor menafikan tanggapan persepsi negatif tersebut dan menjelaskan, penampilan dirinya berhijab boleh dianggap seumpama dakwah kepada pembaca bukan Muslim memahami keindahan syiar Islam dari sudut busana.

“Memakai hijab sebenarnya beri tenaga kepada saya sendiri dan bantu saya untuk buat apa yang saya mahu buat, malah tudung skaf sebegini tidak mengubah laporan berita saya,” kata beliau kepada akhbar Washington Post.

Playboy yang diasaskan Hugh Hefner bermula di Chicago pada 1953 hasil pinjaman duit daripada ibunya sendiri sebanyak AS$1,000 ketika itu kini dijual lebih 700,000 naskhah setiap keluaran.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Keji!!!...Pelajar Ala-Ala Samseng Aniaya Penjual Aiskrim

Keji!!!...Pelajar Ala-Ala Samseng Aniaya Penjual Aiskrim



SEBUAH video dimuat naik pengguna laman Facebook dikenali sebagai Amin Ali memaparkan kejadian sekumpulan pelajar sekolah sedang lepak di sebuah lorong berhadapan kediamannya pada Isnin.




Menurut Amin, kejadian yang berlaku pada petang 26 September 2016 melibatkan sekumpulan remaja berpakaian lengkap uniform sekolah menengah melepak di kawasan perumahan didiaminya di Taman Kota Masai, Pasir Gudang, Johor.

Jelas saksi, kawasan perumahan tersebut memang tidak selamat untuk diduduki berdasarkan pengalaman yang telah dilaluinya sendiri yang menjadi salah seorang mangsa kes curi minyak petrol kereta.

Bila ditanya buat apa di sini? Jawapannya melepak. Ditegur sebab mereka buat bising pada waktu penduduk sedang berehat dan suara mereka mengganggu ketenteraman awam.

Bila ditanya lagi tingkatan berapa? Mereka jawab tingkatan 3. Mereka bagi alasan baru habis kelas tambahan yang bermula jam 2.30 petang. Hairan sungguh, macam ponteng kelas tambahan pun ya.

Ditanya sekolah mana? Salah seorang daripada mereka tunjuk ke arah sekolah, Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Masai (2), tidak jauh dari lokasi mereka melepak.


Menerusi video yang dikongsikan, kumpulan remaja itu turut menahan seorang penjual aiskrim bermotosikal warganegara Pakistan, berdasarkan pakaian dan raut wajahnya.

Malah salah seorang daripada mereka berbaju merah dilihat melarikan diri selepas mengambil aiskrim tanpa membayarnya. Namun kembali bersama kumpulannya setelah penjual itu berlalu.

Manakala seorang lagi lengkap beruniform yang menggalas beg sandang bertindak mencuri satu plastik kon aiskrim tanpa disedari penjual. Kemudian membahagikan hasil curiannya kepada rakan-rakannya yang lain.

Aksi tidak bermoral sekumpulan pelajar itu tidak terhenti di situ sahaja. Tambah saksi mereka juga dilihat menghisap rokok dan meninggalkan sampah sarap begitu sahaja sebelum meninggalkan port mereka.

Oleh itu, saksi menyeru kes ini diviralkan agar mendapat perhatian pihak yang sewajarnya agar gejala seperti ini tidak berulang lagi.

Jom ikuti perbualan saksi dengan sekumpulan remaja berkenaan:


video

-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Kerana Gagal Sebut Perkataan Diajar Guru Conteng Muka Anak Murid…

Kerana Gagal Sebut Perkataan Diajar Guru Conteng Muka Anak Murid…



HANYA kerana gagal menyebut perkataan yang diajar, seorang kanak-kanak telah dimalukan oleh gurunya apabila pipi murid itu diconteng dalam kejadian yang berlaku pada Khamis lalu.




Dalam kejadian di sebuah sekolah di Kuching, mangsa yang hanya dikenali sebagai Isaac memberitahu perkara itu setelah didesak oleh ibunya, Amy Teo, yang merasa pelik melihat pipi anaknya itu ketika di rumah.

Bagi mendapatkan cerita sebenar, Amy bertemu dengan guru besar sekolah itu dan guru wanita yang terlibat dipanggil untuk menjelaskan keadaan sebenar.



“Dia (guru) mengaku melakukan hal tersebut (conteng) dengan alasan anak saya tidak pandai menyebut perkataan yang diajarnya dan dia telah meminta maaf kepada saya,” kata Amy.

Kejadian itu merupakan kejadian kali kedua muka anaknya diconteng hanya kerana sebab yang sama. Selain itu juga, Amy mendakwa perut anaknya pernah dicubit oleh seorang guru lain sehingga meninggalkan kesan lebam.

“Sebenarnya ini adalah kejadian yang kali kedua dia (guru) menconteng muka anak saya hanya kerana sebab yang sama.

“Disebabkan tindakannya itu juga, anak saya menjadi takut dan hilang keyakinan untuk memberikan jawapan menyebabkan dia mendiamkan diri. Guru itu marah kerana menunggu terlalu lama lalu dia menghukum anak saya dengan cara ini,” katanya di ruangan komen.

Ekoran kejadian itu, ibu berusia 33 tahun itu telah membuat laporan polis pada hari yang sama untuk rujukan pihak Jabatan Pendidikan Negeri dan Kementerian Pendidikan Malaysia untuk tindakan lanjut.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger