SHOPPE

3 Set Collagen Plus Vitamin E dan 3 Toner

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Start bulan January 2014 aku banyak buat promosi dalam FB tentang set collagen dan toner ni. Sales meningkat mencanak-canak....alhamdullilah rezeki pembuka tirai 2014.



Yang letihnya aku dok packing dan tulis borong pos laju...askar-askar (anak-anak aku laaa) banyak membantu...sebab kesian tengok aku terkial-kial dok packing barang.













Anak aku ni pantang aku ambik gambil....dia pun nak posing sama...:)





Toner ni sebenarnya dah lama dalam pasaran..tapi susah nak dapat....tahun ni aku booking toner banyak-banyak senang sikit supaya stock tak terputus beb.

Set collagen pulak seminggu dalam 1 peti aku order....1 peti tu bersamaan dengan 12 dozen dan mengandungi 144 set.



:)

Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah