SHOPPE

Jalan Raja Alang Di Kampung Baru Yang Havoc

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Sempena tahun baru aku ingat nak lepak kat rumah..layan tv..tup..tup..customer wife aku call nak jumpa kat AEON Cheras Selatan...nak ambik Genie Bra katanya..

Pukul 3 ptg kita orang gerak ke Cheras Selatan...tapi sebelum tu kita orang lunch di Restoran Sri Tanjung di Kajang (Jalan nak pegi penjara kajang - Jalan Sungai Jelok)...lauk pauk dia aku rasa ada lebih 30 jenis...perhhhh kelassss siot.









Selesai makan kita orang ke AEON.....ramai giler orang kat AEON hari ni.....jem jalan sepanjang nak pegi AEON...ada apa kat situ???...mana aku tahu..aku tak pegi pun kat situ..heheheheh

On the way nak balik customer aku pulak talipon nak ambik 2 kotak (96 set) Apple Learning....ko orang mesti tertanya-tanya menatang apa tu Apple Learning??...Buah Ker???



Sebenarnya apple learning ni gadget budak-budak..dia ada doa-doa harian dalam tu...Customer aku suruh hantar di Hospital Pakar Al-Islam di Kampung Baru.....
On the way nak kesitu..kita orang lalu di Jalan Raja Alang..perhhh havoc betoiiiii....aku sempat beli anggur dan longan kat situ..nak kata murah tak juga...tapi boleh laaaaa









Yang tak best kat situ ramai peniaga-peniaga indon. Aku terasa macam ada kat negara asing pulak. Yang sedihnya mana bangsa aku yang meniaga kat sini????


Emmmm...sedih...sedih..



Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah