SHOPPE

R/C Copter Yang Awesome

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Aku janji dengan anak aku kalau dia dapat 8A dalam exam UPKK...dia boleh minta apa saya sebagai hadiah. Anak aku mula minta beli kereta control yang pakai minyak. Mampos aku
mau dekat 3 ribu sebuah kereta tu. Aku pun pujuk dia beli yang pakai bateri jer lah..senang..kalau rosak boleh repair...kos pun tak tinggi.

Sampai saja kedai yang jual toys tu aku terpandang Helicopter Control (R/C Copter)...Aku pun terus racun pemikiran anak aku supaya beli helicopter ni. Sebenarnya aku yang minat kat
R/C Copter ni..heheheh...masa kecik-kecik tak mampu nak beli helicopter ni sebab aku dari keluarga yang susah...mak aku pula kerja operator kilang..gaji berapa sen sangat..kalau tak silap aku
gaji mak aku masa tu (tahun 80-an) sekitar rm150 hingga rm200 sebulan.

Anak aku pun setuju......aku pun beli satu....nasib baik ada promosi...harga asal RM135...hari ni harga dia RM89..mantap..mantap....masa anak aku tengah tidur, aku cuba dok layan r/c copter ni.
Susah guna nak control benda ni..ye laah baru first time main..asyik terbabas jer.......

Tak pe..esok boleh try lagi..:)








Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah