SHOPPE

Restoran Sri Tanjung Yang Awesome

Share:
Hari ni aktiviti aku dengan family nak pegi merayap di Key ells...Tunggu anak aku balik sekolah...dia ada kokurikulum hari ni.

Pukul 12 tgh hari baru habis kokurikulum di SKTBK....pukul 1.30 ptg bergerak ke Kajang untuk melantak..hahaha.....makan tenga hari la...tempat nya di Restoran Sri Tanjung yang terletak di Jalan Sungai Jelok....

Jalan Sungai Jelok tu menghala ke penjara kajang..kalau korang nak cari restoran ni, cari penjara kajang...sebab nak ke penjara kajang mesti lalu Sungai Jelok.

Restoran Sri Tanjung ni feberet aku dengan family. Boleh kata setiap minggu aku lunch kat sini. Lauk pauk nya lebih dari 30 jenis aku rasa. Masakan dia simple ala-ala kampung...senang cakap banyak masakan utara kat sini.

Aku harap kalau tokey Restoran Sri Tanjung tu baca pos aku...minta-minta dia bayar royalti sikit sebab promo baik punya restoran dia....heheheheheh






Borong Kosmetik Murah Giler









Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah