SHOPPE

Sales Aku Mencanak-Canak Di Awal Tahun Baru 2014

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Masa cuti  tahun baru 2014, sajer jer aku update dalam blog aku tentang Toner Set Collagen Plus Vitamin E. Baru update jer..keesokan harinya...penuh mesej dalam inbox...lepas tu facebook pulak bersepah-sepah dengan mesej.. Krem jari aku dok balas mesej.




Tu dia (gambar di atas) Toner Set Collagen Plus Vitamin E yang menjadi kegilaan makcik-makcik..kakak-kakak dan adik-adik tahun 2014 ni.



Aku pulak kebetulan memang dok menjual Set Collagen Plus Vitamin E ni. Bila dah ada toner aku pun buat pakej...Pakej dia 3 Set Collagen Plus Vitamin E + 3 Toner RM100 dan free pos dalam Malaysia.

Apa yang ada dalam pakej ni??...Hahhhhh Pakej ni ada :

3 X Krim Siang
3 X Krim Malam
3 X Sabun Collagen
3 X Toner

Tu dia...total semua ada 12 item...perhhhhhhhhh mantap ;)



Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah