SHOPPE

Tahun 2014 Genap Setahun Aku Berhenti Merokok

Share:


Borong Kosmetik Murah Giler

Sedar tak sedar dah setahun aku berhenti hisap rokok...maksud aku rokok konvensional.....aku sekarang hisap rokok elektronik.....sejak diperkenalkan oleh kawan aku Rahim Sulaiman.....aku terus bertukar kepada rokok elektronik...rokok konvensional aku tinggal 100%

Nasib baik aku tak hisap rokok konvensional..sekarang dah lebih RM12 sekotak..gilaaaa.......RM12 tu lepas untuk sarapan pagi dan makan tengah hari....

Rokok elektronik ni kena servis selalu...kalau tidak rasa dia tak sedap....kalau hantar kekedai dia orang caj RM15 hingga RM20....boleh tahan...Tapi aku sekarang buat sendiri jer...belajar dengan kawan aku Zaid Yaakob cara-cara nak servis rokok elektronik ni....;)






Borong Kosmetik Murah Giler

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah