Featured Post Today
print this page
Latest Post

Promosi Catuaba Harga Murah Giler (Percuma PL Super Gel-Free Pos)

Promosi Catuaba Harga Murah Giler (Percuma PL Super Gel-Free Pos)



APAKAH CATUABA?


Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama




Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama


CATUABA adalah pokok ajaib yang berasal dari Lembah Amazon Brazil. CATUABA merupakan tumbuhan afrodisiak (seks) yang paling terkenal di Brazil.

Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama


Seawal berapa abad yang lalu, Puak India Tupi yang tinggal di Lembah  Amazon, Brazil telah menemui keberkesanan dan keajaiban ekstrak tumbuhan CATUABA yang boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda orgen seks lelaki.

Itulah sebabnya kenapa mereka mempunyai zakar yang besar dan kuat hingga mendatangkan irihati kepada semua lelaki-lelaki di dunia ini. Mereka juga telah membuat penemuan bahawa seorang lelaki yang mengambil CATUABA untuk jangka masa yang lama boleh bertahan selama lebih daripada dua (2) jam tanpa ejakulasi dan masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks sepertimana mereka yang berusia 25 tahun walaupun diusia 60 tahun. CATUABA juga telah diluluskan oleh kerajaan Brazil sebagai tumbuhan perubatan dan selamat dimakan. Ia juga bersifat sederhana dan tidak toksik.

Puak India Tupi juga telah mencipta banyak lagu-lagu yang memuji keajaibannya CATUABA. Lelaki TUPI mempunyai zakar purata 20 cm (8 inci), untuk memudahkan ketika berburu, mereka terpaksa mengikat dan menetapkan zakar mereka di sekeliling pinggang atau paha. Oleh sebab itu, mereka juga mempunyai gelaran yang sangat istimewa – PUAK ORANG GAJAH AMAZON.

Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama


Makmal Negara Brazil, Akademik Penyelidikan Perubatan Persekutuan Amerika Syarikat dan Makmal Sains Reproduktif Universiti HAVARD, Amerika Syarikat telah sama-sama menjalankan penyelidikan saintifik ke atas lelaki-lelaki India Tupi dan CATUABA. Micheal Van Straten, seorang pakar British yang terkenal di dalam penyelidikan tumbuh-tumbuhan perubatan berkata: Ini merupakan salah satu kejayaan utama terapeutik dalam bidang disfungsi erektil, lebih-lebih lagi, tidak ada bukti bahawa penggunaan jangka masa panjang boleh membawa apa-apa kesan sampingan.
Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama
Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama


10 KELEBIHAN SELEPAS PENGAMBILAN CATUABA
  1. Membantu kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat.
  2. Menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki.
  3. Memberikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga.
  4. Dapat merawat mati pucuk (ED), ejakulasi pramatang (PE) dan difungsi seksual lelaki.
  5. Mengimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakan rembesan hormon lelaki (testosteron).
  6. Menggalakan peredaran darah serta mencegah penyakit kardiovaskular.
  7. Merawat Hiperplasia Prostatik Benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam.
  8. Meningkatkan sistem imunisasi badan.
  9. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan.
  10. Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia.


Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama

Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama



ANTARA LAIN KELEBIHAN PENGAMBILAN CATUABA
  1. Memberi badan yang lebih kuat, sihat dan bertenaga.
  2. Mengurangkan kolesterol dalam darah
  3. Meningkatkan fungsi hati, buah pinggang dan paru-paru
  4. Meningkatkan taraf kehidupan seksual
  5. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan
  6. Meningkatkan daya ingatan
  7. Mencegah kencing manis
  8. Membantu mengurangkan tekanan kehidupan
  9. Meningkatkan pertumbuhan otot dan kekuatan badan
  10. Meningkatkan peratusan kesuburan
  11. Anti keradangan.
  12. Meningkatakn imuniti badan
  13. Mengaktifkan kadar metabolisma
  14. Lelaki masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi selepas usia 60.
  15. Kekal bertenaga walaupun pada usia 70
  16. Lelaki berusia 80 tahun tetapi masih boleh menikmati hubungan seksual dengan isteri mereka.

Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama



APAKAH KELEBIHAN DAN MANFAAT CATUABA?

Fungsi Penyegaran Fisiologi Yang Semulajadi
Catuaba boleh menyegarkan dan membaiki fungsi fisiologi lelaki dalam lingkungan umur pertengahan.  Ia juga boleh mencegah pelbagai penyakit kemerosotan fungsi yang mudah berlaku semasa menopause lelaki selain memulihkan kecergasan kepada tempoh muda.

Menggalakkan Penyembuhan
Kulit pokok Catuaba boleh mencegah individu-individu daripada rasa gelisah dan membantu mengatasi kealpaan dan demensia.  Orang yang mengambil herba ini telah mengatakan bahawa mereka berasa lebih tenang dan bertenaga.  Catuaba juga bertindak sebagai perangsang sistem saraf dan membantu ke atas kemurungan.  Herba ini dapat melegakan kesakitan saraf serta membantu ke atas insomnia.

Ciri-Ciri Tidak Toksik
Faedah-faedah yang lain ialah sifat kulit pokok Catuaba yang tidak toksik seperti minyak aromatik, tanin dan alkaloid.  Catuaba tidak membawa kesan sampingan kerana unsur-unsurnya yang bukan toksik.

Sebatian Anti-Bakteria
Para penyelidik di Jepun mendapati bahawa kulit pokok Catuaba mengandungi sebatian anti-bakteria.  Dalam kajian mereka, tikus telah disuntik dos E.Coli yang tinggi sekali dengan Catuaba.  Catuaba dibuktikan telah melindungi tikus dari jangkitan bakteria.

Sebatian Antiviral
Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi sebatian antiviral.  Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini boleh melawan virus HIV.  Penyelidik telah memberi tikus dengan Catuaba dan menyuntik mereka dengan virus HIV.  Keputusan menunjukkan bahawa Catuaba telah melindungi sel-sel darah putih tikus daripada menyerap virus HIV. Walau bagaimanapun, banyak lagi kajian-kajian lain yang sedang giat dijalankan bagi mencari jawapan sama ada Catuaba adalah satu rawatan yang berkesan untuk virus HIV.


Catuaba Setiap Malam Adalah Malam Pertama


4 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIKI CATUABA
  1. CATUABA Nourishing Essence diproses dengan teknologi tinggi supersonik untuk mudah diserap dalam badan manusia dan kesan optimum.
  2. 100% tumbuhan asli dan tanpa sebarang bahan perosak dan kandungan haiwan.
  3. Tiada bahan toksik dan pencemaran, selamat untuk dimakan.
  4. Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

RAMUAN CATUABA NOURISHING ESSENCE

1. Catuaba
2. Saw Palmetto
3. Cordyceps
4. Pumpkin Seed Extract
5. Peasc Fruit
6. Apple Powder
7. Tribulus Terestris
8. Honey Goat
9. Fructose

CARA PENGGUNAAN CATUABA

Tuang secara terus di bawah lidah (telan dengan air)
atau kemam selama 20 saat (telan tanpa air)
- Orang berumur bawah 50 tahun (1 bungkus dalam 1-3 hari)
- Orang berumur atas 50 tahun ( 1 bungkus dalam 1-2 hari)

Peringatan !!
Elakkan meminum kopi, teh dan menghisap rokok selama 2jam! selepas pengambilan CATUABA.


PL Super Gel

Penerangan - Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation)


PL Supergel Harga Murah Giler
PL Supergel Harga Murah Giler

PL Supergel Harga Murah Giler

PL SUPERGEL™ mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SUPERGEL™ dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SUPERGEL™ sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SUPERGEL™ tidak perlu digunakan.

PL SUPERGEL™ akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Tran dermal Delivery system. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan - bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan
antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku - Hanya Dengan Sapuan PL Supergel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Hasil segera yang berkekalan selamanya! PL Supergel disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM. laris dengan banyak repeat orders!
Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:

TAHAN LEBIH LAMA (3 - 8 JAM)
MENIKMATI SEPENUHNYA KELAZATAN SEKS
MERASAI KEMUTAN ISTERI ANDA ORGASM
ANDA BEBAS MENUSUK MASUK KE DALAM FARAJ PELBAGAI ARAH MENGIKUT KESUKAAN TANPA PERLU TERTAHAN-TAHAN
ISTERI MENCAPAI KLIMAKS SEHINGGA 3 KALI!





Kesan dari penyerapan Tran dermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja. Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SUPERGEL™ ini ialah hanya dengan mengurutkan PL SUPERGEL™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.

Apakah kandungan PL SUPERGEL™? Berikut adalah antara kandungan PL SUPERGEL™ menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun temurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual lelaki. PL SUPERGEL™ menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.

Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SUPERGEL™ tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SUPERGEL™ Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SUPERGEL™ yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar pengguna.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SUPERGEL™ adalah dari segi keupayaan anda untuk mengawal pancutan anda pada kali pertama penggunaan hinggalah anda benar - benar bersedia dan cukup puas untuk melakukan pancutan.

Wow! Apakah sebenarnya bahan - bahan semulajadi itu dan bagaimana mereka berfungsi? Seperti yang dapat anda lihat di bawah, setiap satu bahan - bahan semulajadi tersebut telah dipilih untuk memberikan kesan - kesan spesifik didalam sistem seksual lelaki...

Tetapi terdapat lebih BANYAK LAGI yang mampu PL SUPERGEL™ lakukan untuk anda!


 TEKNIK PENGGUNAAN PL SUPERGEL

PL Supergel Harga Murah Giler


Cara 1:
Ambil 1 sukatan PL Supergel sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung. ( tahan lama 30 - 45 minit)

Cara 2 :
Ambil 2 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

Cara 3:
Ambil 3 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan  PL Supergel sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan PL Supergel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

KELEBIHAN PL SUPERGEL
Setiap kali penggunaan/ sapuan PL Supergel, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.
Pengambilan PL Supergel sangat minima, PL Supergel boleh digunakan sehingga 90 kali untuk setiap botol.
Tiada campuran gambir Sarawak & kimia. 100% herba terpilih.
Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan isteri anda.
Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.
Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!
PERHATIAN!!!

PL SUPERGEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
Selepas anda sapu PL Supergel dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan kesan PL Supergel.
PL SUPERGEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

PL SUPERGEL LULUS UJIAN MAKMAL DAN 100% HERBA

PL Supergel Harga Murah Giler


Trivia PL Supergel...
- 30% pelanggan kami adalah wanita
- PL Supergel telah berada di pasaran lebih 6 tahun
- Produk herba melayu PL Supergel telah berada di Eropah (UK) 2005, Timur Tengah 2005, Brunei/ Thailand dan Singapura 2003


Harga Catuaba Harga Murah Giler 
(Percuma PL Super Gel-Free Pos)



Nak Bayar Guna Kredit/Debit Kad???...Klik Kat Bawah


0 comments

Pejabat Pos Semenyih Yang Hampeh


Korang pernah berurusan dengan pejabat pos semenyih???...adakah korang berpuas hati???..Ni aku nak story..hari sabtu lepas 8 Febuari 2014 aku pegi
pejabat pos semenyih..aku sampai dalam pukul 9.40 pagi nombor giliran aku pulak 50 dan nombor giliran semasa 33 maknanya aku kena tunggu dalam 17 orang baru sampai
turn aku.

Kaunter ada 4...tapi yang buka cuma satu saja...bayangkan betapa kelam kelibut kakak yang jaga kaunter. Orang pulak semakin ramai.
Persoalannya kenapa tak buka kesemua kaunter...adakah pos malaysia tak mampu untuk menggaji pekerja baru. Sebab sekarang ni
pejabat pos semenyih sentiasa ramai orang. Tak kan pos malaysia tak perasan dengan peningkatan customer yang melampau-lampau disini.

Dekat pukul 11.00 pagi baru sampai turn aku. Maknanya aku dah tunggu hampir 1 jam 20 minit. Lama giler. Tapi sebelum tu ada kakak
yang badan gempal (pakai cermin mata)...nama aku dah lupa...dia ni spesis yang kurang mesra alam. Ada sorang customer tu tanya kat kakak ni
"Saya nak ambil barang ...hari ni bukak tak".....jawapannya "Kat kertas tu ada tulis tak buka hari apa?".......sakit hati tak???
Jawaplah "tak buka" kan senang....terkebil-kebil customer tu tengok akak yang kurang mesra alam tu..

Aku dah banyak kali dah berurusan degan kakak yang kurang mesra alam ni...memang hampeh...harap pos malaysia tukar jerlah kak ni..
tak pun ganti saja dengan orang lain yang lebih produktif

Aku dah banyak kali terkena dengan kakak ni...setiap hari sabtu aku akan pergi untuk pos barang disini. Pernah sekali tu aku sampai jam 10.15 pagi.....turn aku pukul 11.30 pagi...bila sampai saja kaunter..kakak tu cakap.."pos laju sampai pukul 11 saje"..Perhhhhh macam orang bodoh aku dok tunggu hampir 1 jam 15 minit...dia jawap macam tu......SALAH AKU KE???







0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger