SHOPPE

4 TIPS BERSETUBUH PADA BULAN RAMADHAN

Share:
4 TIPS BERSETUBUH PADA BULAN RAMADHAN

dtrim murah

Hanya tinggal beberapa hari lagi Ramadhan bakal menjelma. Bagi umat Islam, Ramadhan adalah
bulan mulia untuk mencari pahala sebanyak-banyak mungkin.

Aktiviti berasmara bersama pasangan pada bulan Ramadhan perlu dihindari bagi pasangan suami isteri. Bulan Ramadan bukan bererti pasangan suamiisteri juga harus berpuasa dari melakukan hubungan intim. Menurut hukum, hubungan intim suami-isteri haram dilakukan pada siang hari pada bulan ramadhan.

dtrim murah

 Jika pasangan melakukannya di siang hari, ada kafarat (denda) yang harus dijalani yakni memerdekakan seorang budak, jika tak memungkinkan berpuasa dua bulan berturutturut atau memberi makan 60 orang fakir miskin.

Justeru hubungan seksual suamiisteri diperbolehkan dilakukan malam hari hingga awal fajar. Ikuti tips mudah bersetubuh pada bulan Ramadhan:

#1 Lakukan dengan niat ibadah
Melakukan hubungan intim pada malam hari saat Ramadhan sangat berpahala, kerana termasuk dalam ibadah. Justeru, jangan rasa terbeban dan lakukanlah dengan hati senang dan ikhlas. Anda berdua akan lebih menikmatinya.

#2 Atur waktu
Haruslah bijak mencari waktu yang tepat dalam melepaskan hasrat kerana waktu yang relatif sangat sempit selama Ramadhan. Setelah berbuka dan tarawih, anda masih punya waktu beberapa jam hingga masuk waktu sahur. Manfaatkan waktu ini untuk bermesraan dengan pasangan.

#3 Lakukan seks kilat
Jika selama ini tempoh hubungan bersama pasangan lebih lama, usahakan lakukan lebih cepat, agar tenaga tidak mudah hilang.

#4 Saling mengerti
Anda dan pasangan harus memiliki pemikiran yang serasi. Bila salah satu dari pasangan enggan, pasangan lainnya harus mengerti. Jika hubungan intim suami isteri dilakukan dengan cinta, selain mendapat pahala, pasangan boleh menghapuskan dosa-dosa yang dahulu.

Semoga tips ini berguna kepada pasangan suami isteri. Selamat menyambut bulan Ramadhan



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sensasi




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah