SHOPPE

Respon Almy Nadia ekoran WeChat Fizz Fairuz mengoda Fara Mendoza

Share:
Respon Almy Nadia ekoran WeChat Fizz Fairuz mengoda Fara Mendoza

Almy Nadia mengambil pendekatan cukup diplomasi apabila diajukan mengenai cerita paparan skrin perbualan di aplikasi WeChat di antara lelaki yang menggunakan gambar dan nama suaminya, Fizz Fairuz dengan seorang wanita dikenali Fara Mendoza.

d-trim murah

Menerusi perbualan berkenaan, akaun WeChat yang menggunakan nama Fizz itu dilihat memuji bentuk badan wanita berkenaan.



Baca: Betul ke? Fara Mendoza dakwa digoda Fizz Fairuz dalam WeChat


Hal yang sama pernah terjadi dan kecoh sebelum ini apabila suami Ayu Raudhah, Zaquan Adha didakwa bermain cinta dengan seorang gadis juga menerusi aplikasi komunikasi yang sama beberapa tahun dulu.




Namun Ayu menjelaskan bahawa akaun WeChat berkenaan bukan milik suaminya seperti didakwa. Bagaimana pula penjelasan Almy? "Saya hanya tergelak apabila membaca cerita itu.


Saya nak buat apa setakat ini kerana selagi suami tidak menjelaskan perkara sebenar... saya tak boleh beri komen lebih.

"Tapi kita tak boleh cepat buat kesimpulan dalam hal sebegini kerana dunia teknologi sekarang memungkinkan apa sahaja terjadi untuk menjatuhkan maruah mahupun memporak-porandakan hidup orang," katanya kepada BH Online.


Almy mengakui rakan media bertalu-talu menghubunginya kerana masih tidak dapat berhubung dengan Fizz untuk mengulas perkara itu.

"Sejak zaman dahulu, sampai sekarang saya sudah ada anak pun...memang kalau ada isu membabitkan Fizz, saya juga yang akan terpalit dan dicari. Sejujurnya saya tak boleh nak komen banyak kerana sebaik-baiknya tanyalah Fizz dulu.



"Selidik dulu, cari perempuan berkenaan dan tanyalah sesiapa yang berkait rapat dengan isu ini termasuk Fizz sendiri.

"Apa yang saya tahu Fizz tengah tidur di rumah kerana keletihan menjalani penggambaran filem Hantu Rumah Sakit Jiwa arahan Michael Ang di samping Syarul Ridzwan, Abam Bocey dan Emma Maembong," katanya. Sumber: Berita Harian



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah