SHOPPE

Video Lucu Si Cilik Ini Belajar Taekwando Pasti Membuatkan Anda Tertawa

Share:
Video Lucu Si Cilik Ini Belajar Taekwando Pasti Membuatkan Anda Tertawa

Video yang memaparkan aksi seorang kanak-kanak comel yang sedang berusaha memecahkan papan kayu ini viral di dunia maya.

DTRIM MURAH

Video yang bertajuk “Little Boy Tring To Break Board In Taekwando” ini telah disaksikan sebanyak lebih dari 3 juta Netizen sejak dimuatnaik pada hari Sabtu yang lepas oleh saluran YouTube ChildrenVids.

Dalam video itu, anak kecil bernama Rohan, 3 tahun ini nampak semangat dan bersungguh-sungguh menjalani ujian seni mempertahankan diri Tae Kwon Do demi mendapatkan tali pinggang berwarna putih.




Rohan dikehendaki memecahkan sebuah papan kayu khusus untuk kanak-kanak kecil dengan menggunakan kakinya. Tetapi, Rohan gagal meskipun sudah mencuba banyak kali.

Tetapi Rohan tidak mudah berputus asa. Sambil berteriak “Haiyah!”, Rohan gigih berusaha sehingga dia berjaya juga memecahkan papan kayu tersebut. Sebaik selesai, Rohan dianugerahkan tali pinggang putih oleh jurulatihnya dan terukir senyuman di wajah anak kecil ini apabila menerima penghargaan.

Video comel si cilik  ini juga viral di Facebook, dengan mendapat 137,879 likes dan 271,295 perkongsian dalam masa empat hari sahaja.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sajakongsi




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah