SHOPPE

17 Foto Nasha Aziz Ketika Dulu & Sekarang Yang Mengejutkan Kita Semua! Foto 11, 12 & 15 Pasti Buat Lelaki Mimpi Basah

Share:
17 Foto Nasha Aziz Ketika Dulu & Sekarang Yang Mengejutkan Kita Semua! Foto 11, 12 & 15 Pasti Buat Lelaki Mimpi Basah


Nasha Aziz, 44 pelakon tinggi lampai.. Siapa yang tidak kenal bukan? Sememangnya sentiasa kelihatan cantik dan anggun. Cuma kini wajah Nasha hebat diperkatakan, adakah melakukan sesuatu pada mukanya atau sekadar solekan sahaja? Kalau dulu, kecantikan Nasha nampak natural namun kini macam dah berubah, pada ketika usianya semakin meningkat. 17 Foto Perubahan Wajah Nasha Aziz - Dulu & Sekarang |apa kata kita tengok foto Nasha Aziz yang cun melecun ni kat bawah.


Betul atau tidak, hanya Nasha yang tahu kedudukan sebenar. Jika dilihat pada foto-foto Nasha memang terdapat perbezaan. Tetapi mungkin juga kerana teknik solekan. Mungkin...


Wajah Nasha Aziz yang dulu















Biodata dan Profile ringkas:
Noraishah Abdul Aziz atau lebih terkenal sebagai Nasha Aziz (dilahirkan di Kampung Pandan, Kuala Lumpur pada 14 Mei 1971) adalah seorang model dan pelakon Malaysia. Nasha Aziz memulakan kerjaya dalam bidang permodelan sejak 1989, dia mula diperkenalkan ke dalam dunia modeling oleh Tiara Jacquelina. Nasha terus mengembangkan nama sebagai model terkenal tanahair hingga ditawarkan kontrak modeling di New York, Amerika Syarikat. Namun, kerana keterbatasan agama dan budaya, Nasha memilih untuk menetap di Malaysia dan meneruskan bidang modeling selain menceburi bidang lakonan.











-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  buletinhangit




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah