SHOPPE

Apabila Makan Di Restoran Ini, Anda Mungkin Akan Dapat Bertemu Dengan Jodoh Anda

Share:
Apabila Makan Di Restoran Ini, Anda Mungkin Akan Dapat Bertemu Dengan Jodoh Anda

dtrim murah


Menemukan kekasih hati atau pasangan hidup adalah merupakan keinginan untuk setiap orang di dunia ini. Berbagai-bagai cara akan dilakukan untuk mendapatkan pasangan hidup, seperti melalui laman web mencari jodoh, jejaring laman sosial, mahupun dengan menggunakan khidmat agen mencari jodoh yang agak mahal harganya.




Namun, di Korea terdapat sebuah restoran memiliki cara unik untuk mencari pasangan bagi mereka yang masih “single” lagi. Dalam video berjudul “Fun Korea Restaurant For Single” yang dimuatnaik oleh akaun Fun Korean TV,  ianya memperlihatkan bagaimana cara restoran bernama ‘Restaurant For Single’ ini mencarikan kekasih hati mereka.

Awalnya, pengunjung yang berstatus bujang duduk di kerusi yang disediakan oleh pihak restoran. Ketika pengunjung membuat pesanan, sebuah mesin elektronik akan memaparkan pesanan mengenai tawaran untuk makan bersama dengan teman lain dan pengunjung perlu menjawab sama ada Ya atau Tidak.

Tanpa disangka-sangka, pihak restoran telah menyediakan kejutan bagi pengunjung yang memilih ‘Ya’. Ingin tahu apa kejutannya, jom tengok video berikut ini.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sajakongsi




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah