SHOPPE

Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar

Share:
Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar

rozita che wan bogel


Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar|Sekeping gambar separuh bogel pelakon jelita Rozita Che Wan Yang lebih mesra dipanggil dengan sapaan che ta kini menjadi kontroversi hangat di kalangan peminat beliau.

Gambar Yang Memaparkan Rozita Che Wan Dalam keadan tidak berbaju dan menampakkan payu daranya.pun begitu Che ta tidak cepat melatah atas penyebaran gambar yang di dakwa itu adalah dirinya.

Che ta juga menjelaskan bahwa gambar bogel itu di hantar kepadanya seminggu lalu.

rozita che wan bogel

“Kakak saya telah menghantar gambar separuh bogel itu kepada saya minggu lalu. Namun saya sama sekali tidak terkejut dengan gosip sebegini kerana segala-galanya tidak mustahil di zaman teknologi sekarang. Saya bukan muda lagi untuk melakukan perbuatan sedemikian, malah saya juga sibuk bekerja, tiada masa untuk berbuat begitu”




“Saya tidak terkesan dengan penyebaran gambar itu kerana saya tahu itu bukannya diri saya. Saya tunjuk kepada Zain pun dia tergelak. Lucu melihatkan kreativiti sesetengah pihak menggunakan teknik ‘superimpose’ kelihatan seperti benar”

“Namun apa yang penting, kami sendiri tahu perkara ini tidak benar. Saya enggan melatah kerana bukan pertama kali perkara begini terjadi kepada saya,” jelas Che Ta kepada BH Online.

Rozita Che Wan Juga memaklumkan tentang gambar separuh bogel yang dikatakan miliknya itu kepada suaminya Zain.

"Saya tunjuk kepada Zain pun dia tergelak. Lucu melihatkan kreativiti sesetengah pihak menggunakan teknik 'superimpose' kelihatan seperti benar. "Namun apa yang penting, kami sendiri tahu perkara ini tidak benar. Saya enggan melatah kerana bukan pertama kali perkara begini terjadi kepada saya," katanya.ketika ditanya oleh BH online.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah