SHOPPE

Rupanya Inilah Punca Sebenar Linda Rafar DICERAIKAN ! Memang TAK MASUK AKAL

Share:
Rupanya Inilah Punca Sebenar Linda Rafar DICERAIKAN ! Memang TAK MASUK AKAL

Pasangan yang heboh diperkatakan ketika ini mengenai penceraian mereka, Linda Rafar dan juga suaminya, Syed Aiman, tidak hadir ke Mahkamah Syariah Shah Alam pagi tadi untuk mengesahkan lafaz cerai.

linda rafar bogel


Semalam, Linda telah menyatakan bahawa suaminya itu melafazkan cerai secara tiba-tiba.

“Saya agak kecewa dengan sikap terburu-burunya melafazkan cerai. Selepas itu dia nak tarik balik lafaz berkenaan kerana menyesal dan di saat hati saya remuk. Sama ada untuk terima dia semula atau tidak, saya masih belum ada jawapan pasti”





“Yang pasti saya difitnah dan diceraikan tanpa sebab. Saya tak boleh menerima langsung apa yang dilakukannya kerana saya tak ada buat salah. Malah saya sentiasa bersabar dan mengalah dalam apa juga dugaan berumah tangga.


Maaflah saya demam teruk dan suara pun serak nak bercakap…sebab itu saya tak angkat telefon bimbit,”.

Linda dan Syed berkahwin pada 2 Disember 2006 dan dikurniakan dua orang anak iaitu Syed Rezaqiib dan Syed Rezariiq. Manakala, di Instagram pula, peminat Linda tidak henti-henti mendoakan yang terbaik buat pelakon ini dah berharap agar selebriti kesayangan mereka ini kuat menghadapi dugaan.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  bulletinmedia




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah