SHOPPE

Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini

Share:
Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini

dtrim murah


Video Menakutkan,Ribuan Kutu Hidup Dikepala Lelaki ini |Kutu yang berbentuk sanga kecil merupakan haiwan yang hidup dikepala manusia,apabila kutu ini sudah lama dikepala tentu mereka akan membiak dengan telur berwarna abu-abu,kutu yang sememangnya mempunyai sistem khusus untuk membuat lubang kecil di kulit kepala manusia.




Tujuannya adalah untuk meletakkan telurnya,telur -telur tersebut akan menetas tidak kurang dari 1 minggu.kutu yang berumur 2 minggu mampu menghasilkan telur sebanyak puluhan telur dalam setiap minggunya ,jadi dalam waktu yang singkat tentu ia akan menghasilkan ribuan kutu dalam masa 1 bulan.
Ketika kutu membuat lubang dikepala disitulah kita akan merasa gatal yang sangat menggangu.Kutu rambut tesebut tidak suka terbang dan tidak dapat melompat.

Mereka pindah dari kepala satu ke kepala yang lain saat dua kepala tersebut berdekatan, misalnya saat berjalan bersama-sama dengan pembawa kutu rambut.selain itu selfie juga mempunyai peranan penting dalam perpindahan kutu.(pastikan teman selfie anda tidak mempunya kutu)

Lihat video dimana seorang lelaki mempunyai ribuan ekor kutu dalam membiak di kepalanya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah