Featured Post Today
print this page
Latest Post

Model Cantik Dan seksi Korea Tidak Sedar Pakai Seluar Dalam Terbalik

Model Cantik Dan seksi Korea Tidak Sedar Pakai Seluar Dalam Terbalik

model cantik bogel

Model Cantik Dan seksi Korea Tidak Sedar Pakai Seluar Dalam Terbalik|Sebuah pameran kereta jenis terbaru dari brand otomotif di korea menjadi pusat prhatian negera itu bukan karna model kereta yang di pamerkan akan tetapi model cantik yang di sediakan oleh perusahaan tersebut.

dimana seorang model cantik yang memakai baju seksi sehingga menampakkan seluar dalamnya yang terbalik tertangkap oleh camera wartawan.

ketika orang ramai menumpukan perhatian padanya ia mulai berdiri namun gaunnya yang terlalu pendek tidak dapat menutupi seluar dalamnya yang menampakkan bahagian yang lebar di depan.




model cantik bogel

model cantik bogel

model cantik bogel




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2

Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2

Atikah Suhaime Bogel


Video Lucah Atikah Suhaime Didakwa Video Aksi Kamasutra 1 Lawan 2|Didalam video lucah yang di katakan membaitkan 3 artis berkenaan katanya, terdapat aksi pelakon Ammar Alfian dan seorang lagi pelakon baru Idris Khan sedang "meratah" seorang pelakon wanita muda.

Tapi buat masa sekarang, video tu hanya sekadar persepsi dikalangan penggiat seni serta netizen didalam forum-forum sosial..

Walaupun Ammar Alffian sendiri telah nafi bahawa dia berlakon dalam video tu, nampaknya para netizen lebih cenderung untuk percaya video tu wujud.. Bak kata pepatah.., kalau tak ada angin, takkan pokok nak bergoyang




Pelakon wanita yang dikaitkan dengan aksi mengawan kembar dalam video  jugak menafikan yang dia beraksi sedemikian.. Katanya.., dia tak taupun video tu ada..

Atikah Suhaime Bogel

Ada sorang forumer dilaman sosial mendedahkan.., berkemungkinan besar video aksi kamasutra posisi bertiga tu masih dalam simpanan pelakon-pelakon berkenaan.. Dan video tu kini hanya orang tertentu saja yang boleh tengok..




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Gambar Dan Biodata Atikah Suhaime Artis Didakwa Terlibat Video Lucah

Gambar Dan Biodata Atikah Suhaime Artis Didakwa Terlibat Video Lucah

Video Seks Atikah Suhaime Bogel

Gambar Dan Biodata Atikah Suhaime Artis Didakwa Terlibat Video Lucah|Pelakon wanita muda yang berasal dari singapura atikah suhaime baru baru ini di kaitkan dengan sebuah video lucah bersama dua pelakon lelaki Ammar Alfian dan seorang lagi pelakon baru Idris Khan.

Namun ketiga tiga pelakon tersebut menafikan atas dakwaan tersebut.

Menurut kabar angin yang di sebarkan seorang forumer telah mendedahkan bahwa gosip tersebut mulai panas setelah ammar menunjukkan video itu kepada krew-krew semasa shoting,berkemungkinan video itu di simpan ammar katanya.

Berikut gambar dan biodata atikah suhaime

Nama penuh : Nurul Atikah Mohd Suhaime

Umur : 23 Tahun (2014) Tarikh lahir : 15 Mac 1991

Asal : Tampines, Singapura

Pendidikan : Graduan Diploma Komunikasi Media di Politeknik Singapura

Adik-beradik : Anak kedua dari tiga beradik

Kerjaya : Pelakon/ Model

Hobi : Memanah

Idola : Maya Karin

Kekasih : Belum mempunyai kekasih (solo)

Artis : MIG

Drama : Dewi Lasak, Dikir Puteri dan Delicatessen (Singapura), Rawan (TV9), Rubi (TV3), Bila Hati Berbicara TV3 (2014)

Telemovie : Doa Ibu, Kampung Mangkuk Sengkuang Filem : Lagenda Budak Hostel, Longkai, Cari, Highlands Tower, Banglasia, Gudang Kubur

gambar  atikah suhaime





Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel

Atikah Suhaime Bogel




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Biodata Dai Hamidah Juara Pemenang Dai 2015 TV3

Biodata Dai Hamidah Juara Pemenang Dai 2015 TV3

Dai Hamidah


Tahniah diucapkan kepada Dai Hamidah kerana telah dinobatkan selaku Juara Dai musim ketiga di Pentas Akhir pada Ahad 18 Oktober 2015. Selaku juara, Dai Hamidah membawa pulang wang tunai berjumlah RM50,000 berserta hadiah sampingan. Selain itu, Dai Hamidah turut memenangi satu lagi Anugerah khas iaitu Finalis Pilihan Dherbs dengan membawa pulang trofi dan ipad. Pada masa yang sama, Dai Fuad dan Dai Hidayu masing-masing membawa pulang wang saguhati bernilai RM5,000 berserta hadian iringan.




Biodata Dai Hamidah Juara Pemenang Dai 2015 TV3

Nama Penuh: Hamidah Binti Abdul Razak

Umur: 23 Tahun

Asal: Kedah

Pendidikan: Ijazah Sarjana Mudah Pengajian Akidah dan Agama

Lokasi Pengajian: Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)

Kejayaan: Menjuarai Program Dai TV3 2015 Musim Ketiga, Menang Anugerah Finalis Pilihan DHerbs

Dai Hamidah berjaya membawa pulang hadiah wang tunai RM50,000 berserta trofi, pakej umrah dan saham PNB selepas mengutip markah keseluruhan sebanyak 85.9 peratus.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda

Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda

Cium Bau Ketiak Suami


Cium Bau Ketiak Suami Jadikan Isteri Awet Muda|Bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin..

Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon Phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang?

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar Phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya. Sedutlah bau Phero suami agar kamu semua dapat memulakan hari dengan ceria.




Tidak di nafikan anda akan dapat pengalaman yang cukup rilex dan tenang.

Ianya adalah tanda bahawa bau Phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…

FAKTA..,

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai skala 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.Selain dari pada itu isteri yang suka mencium bau ketiak suami akan lambat menjadi tua,ianya seperti obat awet muda yang alami.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit je bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau Phero yang di senangi wanita.

Jadi.., pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Cara Putihkan Kulit Kemaluan Hitam

Cara Putihkan Kulit Kemaluan Hitam

kemaluan wanita


Cara Putihkan Kulit Kemaluan Hitam|Dalam artikel kali ini, kita akan membincangkan tentang cara memutihkan faraj atau kemaluan wanita. Warna kulit bergantung kepada genetik atau keturunan. Andainya seorang wanita berasal daripada keluarga berkulit putih, maka kemungkinan anak-anaknya akan berkulit cerah juga. Bolehkan ia diubah? Pada zaman moden sekarang, teknologi semakin canggih. Ia tidak lagi mustahil untuk mereka yang berkulit gelap menjadi cerah.

Saya baru berusia 23 tahun dan masih belum berkahwin. Saya berkulit cerah dan putih,
Saya dah banyak pakai produk-produk untuk memutihkan bahagian bibir faraj,
Tapi satu pun tidak memberi hasil. Dan lagi satu, saya ada masalah bibir faraj yang panjang. Adakah itu satu yang normal ?

Dyla Zalia
Kuala Lumpur

Jawapan

Bibir faraj hitam sebenarnya adalah normal..walaupun warna kulit kita putih mungkin faktor genetik. Cik dylia tak perlu risau itu normal dan bibir faraj panjang juga adalah normal dan tak sama antara individu.

Berikut petua untuk mencerahkan bibir faraj yang hitam dan lebam.

Bibir faraj yang hitam dan lebam dapat dipulihkan semula dengan mencuci faraj dengan air kelapa muda yang baru. Lakukan sekerap yang mahu.




Walaupun tiada jaminan ia akan berkesan kerana ia bergantung kepada faktor genetik seseorang wanita.

Yang penting ialah terimalah seadanya kurniaan tuhan. Walau bagaimanapun, masalah kehitaman boleh dikurangkan dengan produk seperti kolagen dan juga sabun bervitamin. Ia berfungsi untuk mengurangkan pigmentasi hitam di bahagian badan. Walau bagaimanapun, seperti yang Dyla cakapkan semua produk pemutihan yang digunakan tidak berkesan.

Ia mungkin boleh memutihkan bahagian lain, namun pada faraj. Ia mungkin tidak berkesan.

Anda boleh berikhtiar terumanya untuk wanita yang bakal berkahwin tidak lama lagi. Tampil sempurna dimana suami adalah sangat penting dalam perkahwinan.

Masalah Kedua

SAYA seorang wanita dan akan berkahwin tidak lama lagi. Bagaimanapun, saya mempunyai masalah faraj yang seakan-akan lebam dan bibir vagina saya menjadi makin gelap. Saya berkulit cerah dan tidak pernah melakukan persetubuhan sepanjang hidup saya.

Saya ingin mengetahui cara mengatasi masalah ini dan adakah produk yang baik untuk menghilangkan lebam dan warna vagina yang gelap ini. Saya harap doktor dapat membantu saya mengatasi masalah ini dan mengesyorkan produk apa yang terbaik untuk saya guna?

GADIS RUNSING,
Rawang, Selangor

Jawapan:

Saya dapati ramai wanita keliru mengenai anggota kelamin mereka kerana istilah bahagian anggota kelamin seperti faraj dan vagina tidak digunakan dengan betul. Faraj dan vagina adalah sama dan ia bukanlah keseluruhan anggota kelamin wanita.Anggota kelamin wanita itu mempunyai dua bahagian; bahagian luar yang diberi nama ‘vulva’ dan bahagian dalam yang terdiri daripada faraj, rahim, salur telur dan sepasang ovari.
Vulva terdiri daripada tundun atau ‘mons veneris’, bibir besar, bibir kecil yang bertemu di atas untuk menjadi kulup klitoris atau ‘kelentit’. Sesetengah wanita mempunyai bibir kecil kecil yang tidak kelihatan apabila bibir besar menutupinya, dan ada pula yang mempunyai bibir besar yang panjang dan ada juga yang mempunyai bibir besar yang tidak seimbang iaitu satu kecil dan satu besar.

Semua ini normal! Bahagian di antara bibir kecil bergelar ‘vestibule’ yang mana pembukaan lubang kencing di bahagian atas dan pembukaan faraj di bahagian bawah, berdekatan lubang najis. Jadi, jika ditinjau, warna kulit badan dan warna kulit bahagian luar anggota kelamin perempuan yang bergelar tundun atau ‘mons veneris’ tampak sama.

Yang kelihatan ‘gelap’ atau pudar atau comot ialah kulit bahagian ‘dalam’, bahagian di antara pembukaan bibir besar, bahagian dalam yang mendedahkan bibir kecil dan ‘vestibule’.

Sumber: WikipediaKulit bahagian ini adalah jenis kulit yang lembut dan lembap serta mengandungi lapisan kulit yang mengandungi lapisan sel pewarna yang membuatkan kulit bahagian itu ‘pudar’ atau ‘gelap’.
Jadi, warna kulit bahagian di antara bibir besar itu sememangnya begitu dan lebih-lebih lagi jika individu itu dalam keadaan teruja seksual, maka akan kelihatan lebih pudar, tembam dan lebam!

Ini kerana kemasukan darah yang banyak kepada anggota berkenaan membuatkannya bersedia untuk tujuan persetubuhan. Jika anda melihat gambar ‘vulva’ yang mudah didapati di Internet, seperti dalam laman ‘Wikipedia’, anda akan lihat pelbagai bentuk dan warna ‘vulva’ perempuan mengikut keturunan mereka.

Sumber: WikipediaMereka semua mempunyai ‘vulva’ yang berwarna lebih gelap daripada kulit badan sendiri. Jadi, anda tidak perlu tertekan.
Jangan mudah terpengaruh dengan iklan atau saranan penjual krim pemutih yang kononnya bahan terbabit dapat memutihkan vulva anda.

Mungkin sebaliknya yang akan berlaku. Pastikan anda memakai pakaian dalam 100 peratus diperbuat daripada kapas yang selesa, pakai pelekat sanitari wanita yang sesuai waktu haid dan pelekat panti ketika berlaku kebasahan faraj.

Jika mahu menggunakan pencuci wanita, ia hanya boleh digunakan pada bahagian luar saja.

Yakinlah dengan anggota kelamin anda dan jaga ia dengan baik.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

CCTV Kantoikan Perbuatan Lelaki Ini Merogol Kuda

CCTV Kantoikan Perbuatan Lelaki Ini Merogol Kuda

seks kuda


Seorang lelaki yang boleh digelar gila sanggup ‘mendera’ binatang kerana nafsu serakah dia!! Mamat ni dikenali Alan Blackman, 31 ditahan dan dihukum penjara kerana merogol seekor kuda betina disebuah ladang di Redenhall, Norfolk.

Dikatakan kuda tu ditemui dalam keadaan terluka selepas mamat gila tu melakukan perbuatan keji ke atas kuda betina tu. Mula-mula Alan tak mengaku dia merogol tapi disebabkan ada CCTV kat tempat kejadian tu terpaksa dia ubah pengakuan.




Difahamkan, walaupun didapati bersalah, hakim Stephen Holt meminta Alan perlu menjalani pemeriksaan pakar psikiatri untuk cari punca perbuatan sumbang tu. Sebelum Alan ni kena tangkap, dia ada buat satu kempen bantahan untuk menafikan dia merogol kuda melalui laman Facebook.

Tapi tindakan bodoh dia memakan diri balik, disebalik kempen yang dilakukan tu memudahkan polis mengesan dia yang sebelum tu meminta orang awam mengesan suspek berdasarkan imej dalam CCTV.

Alan ni sebenarnya dah ada tiga orang anak dah pun. Memalukan betul tunjuk perangai keji tu kat anak-anak! Tapi kesian binatang-binatang yang jadi  mangsa manusia keji macam Alan  ni




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Ayah Cekik Anak Perempuan Sampai Mati Kerana Curi Kondom

Ayah Cekik Anak Perempuan Sampai Mati Kerana Curi Kondom

awek condom




Seorang lelaki mengaku mencekik anak perempuannya sehingga maut selepas ditangkap mencuri kondom yang mahu digunakan bersama teman lelakinya.‎

Menurut laporan NYPost, Asadullah Khan, 51 memberitahu mahkamah 25 September lepas bahawa anak perempuannya Lareeb, 19 telah memalukan keluarganya.




Isteri Asadullah, Shazia Khan, 41 juga dibicarakan atas tuduhan tidak membantu menghentikan tindakan suaminya tersebut.

Pasangan tersebut yang berasal dari Pakistan kemudian membuang mayat Lareeb di sebuah gaung.

Sebelum itu, Asadullah cuba untuk menghentikan hubungan Lareeb dengan teman lelakinya, Raheel.

Raheel memberitahu beliau dan Lareeb sedia untuk berkahwin tetapi dihalang oleh Asadullah.

Asadullah juga didakwa cuba mencekik Lareeb sebelum ini.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Rahsia Tentang Lesung Pipit Yang Tak Semua Orang Tahu

Rahsia Tentang Lesung Pipit Yang Tak Semua Orang Tahu

awek tudung naked


Lesung pipit terjadi akibat dari variasi otot muka yang dipanggil zygomaticus major. Kecacatan variasi berlaku
pada otot ini yang sepatutnya hanya mempunyai struktur tunggal dari tulang zygomatic.

Tulang ini membahagi kepada superior (bahagian atas tepi bibir) dan inferior (bahagian bawah tepi bibir). Selain itu, factor terjadinya lesung pipit adalah kerana otot zygomaticus lebih pendek dari normal menyebabkan kulit tertarik dan terbentuklah lekuk pada pipi.




Lesung pipit atau lekuk kecil yang ada di pipi seseorang memang boleh menambah kecantikan atau ketampanan. Tapi tidak semua orang memiliki lesung pipit di wajahnya.

Kenapa ada orang yang memiliki lesung pipit dan ada juga yang tidak? Beberapa masyarakat ada yang percaya dengan mitos bahawa lesung pipit boleh terbentuk dengan cara menusukkan ujung cili ke pipi bayi.

Tapi ternyata mitos tersebut tidaklah benar kerana lesung pipit terjadi akibat kelainan dari otot pipi yang diturunkan. Lesung pipit boleh muncul di kedua pipi atau hanya di salah satu pipi saja dan biasanya akan terlihat dengan jelas di wajah seseorang ketika sedang tersenyum, bercakap atau tertawa.

Beberapa orang memiliki lesung pipi yang dalam dan sangat terlihat, sedangkan yang lainnya hanya samar-samar. Fenomena lesung pipit dipengaruhi oleh faktor genetik dan diperlukan gen lesung pipit yang dominan.

Jika salah satu orang tua memiliki lesung pipit, maka ada kemungkinan lesung pipit ini akan diturunkan ke generasi berikutnya.

Anak-anak yang terlahir dari salah satu orang tua dengan lesung pipit akan memiliki kesempatan sebesar 25-50%.

Seperti dipetik dari NCTimes, Rabu (29/12/2010) Dr Joel Pessa, seorang ahli bedah plastik di University of Texas Health Science Center dalam majalah yang diterbitkan jurnal Clinical Anatomy tahun 1998, menuturkan lesung pipit disebabkan oleh kecacatan dari otot zygomaticus utama.

Ketika seseorang tersenyum atau bercakap, maka ada daya tarik dari kulit yang membuat lesung pipit muncul akibat efek penarikan kulit tersebut. Hal ini diketahui setelah peneliti membedah anatomi wajah 50 mayat yang memiliki lesung pipit.

Lesung pipit umumnya tidak nampak ketika seseorang sedang diam, kerana otot pipi tersebut tidak mengalami penarikan atau dalam posisi diam. Beberapa orang ada yang hanya memiliki lesung pipit ketika masih kanak2 atau remaja.

Hal ini kerana seiring waktu otot wajah ini secara perlahan akan meregang yang membuat lesung pipit memudar atau hilang. Untung la siapa ada lesung pipi..




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abgvtec




0 comments

Isteri Kurung Dan Rogol Suami Selama 29 Jam

Isteri Kurung Dan Rogol Suami Selama 29 Jam

Isteri Kurung Dan Rogol Suami


Seorang lelaki di Korea Selatan mengalami detik hitam dalam hidupnya apabila dikurung selama 29 jam di rumah dan dirogol oleh isterinya sendiri.

Portal Mail Online yang memetik kenyataan Pejabat Pusat Pendakwa Raya Seoul berkata, wanita berusia 40 tahun itu menghadapi pertuduhan merogol suaminya, kes pertama yang berlaku di Korea Selatan membabitkan seorang isteri merogol suami.




Kenyataan tersebut menambah, wanita yang tidak didedahkan namanya itu dipercayai melakukan perbuatan tersebut sebagai cara mendapatkan bukti yang memihak kepadanya untuk memohon perceraian di mahkamah.

Pada Mei 2013, Mahkamah Agung Korea Selatan menetapkan kes rogol membabitkan pasangan suami isteri sebagai satu jenayah.

Awal tahun ini, sebuah mahkamah membebaskan wanita pertama di Korea Selatan yang menghadapi dakwaan cubaan merogol kekasihnya.

Wanita berusia 45 tahun itu mengaku menggunakan dadah untuk membuatkan bekas kekasihnya khayal sebelum mengikat dan memukul lelaki terbabit dengan penukul.

Bagaimanapun, dia mengaku tidak merancang untuk merogol bekas kekasihnya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Cikgu perkosa budak lepasan UPSR

Cikgu perkosa budak lepasan UPSR

perkosa


Kegembiraan seorang murid perempuan tahun enam yang baru sahaja tamat menjalani Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) bertukar tragedi hitam selepas dia mendakwa dirogol individu yang merupakan guru serta warden asrama sekolahnya.

Kejadian itu berlaku di Konowit, Sabah membabitkan guru berusia 39 tahun.
Menurut Ketua Polis Daerah Konowit, DSP Ismail Mahmood bahawa pihaknya telah menahan suspek selepas menerima laporan polis dari nenek pelajar perempuan tersebut, baru-baru ini memetik Malaysian Digest.




“Suspek kini sedang direman selama tujuh hari untuk membantu siasatan polis. Kes tersebut disebut mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

Nenek mangsa yang berusia 63 tahun berang selepas mendengar cerita orang yang mengatakan bahawa cucunya itu sedang menjalinkan hubungan cinta dengan individu yang dipertanggungjawabkan menjaga kebajikan pelajar di asrama itu.

“Curiga dengan khabar angin itu, wanita warga emas berkenaan telah membawa cucunya untuk menjalani pemeriksaan perubatan di Hospital Sibu dan mendapati terdapat kesan koyak pada alat sulitnya,” katanya seperti dilaporkan Borneo Post, semalam.

Pihak polis tidak menafikan wujud jenayah rogol dalam kes tersebut kerana kegagalan guru tersebut mengawal nafsunya.

Kes itu telah dimaklumkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Rekam Video Pelajar Tingkatan Lima Di Paksa Oral Dengan 5 Lelaki

Rekam Video Pelajar Tingkatan Lima Di Paksa Oral Dengan 5 Lelaki

oral sex


Rekam Video Pelajar Tingkatan Lima Di Paksa Oral Dengan 5 Lelaki|Hujung minggu seorang pelajar tingkatan lima yang membonceng motosikal bersama teman lelakinya bertukar tragedi apabila dia dicabul oleh lima lelaki dan dipaksa melakukan s*x oral terhadap kesemua mereka.

Kejadian jijik itu juga turut dirakam oleh salah seorang suspek menggunakan telefon bimbit.

Memetik laporan dari NST berkata gadis tersebut, 17, dari sebuah kampung di sini keluar dari rumahnya pada jam 11 pagi mengikut teman lelakinya yang juga berusia 17 tahun dengan menaiki motosikal.

Bagaimanapun, malang menimpa apabila motosikal yang dinaiki mereka rosak 30 minit kemudian di Kampung Paya Seratus di Binjai.




Dua lelaki kemudian tiba-tiba muncul dari semak samun dan kemudian menangkap pasangan itu. Pasangan tersebut kemudian ditarik ke sebuah pondok berhampiran, dimana kedua-dua remaja itu disuruh membuang baju masing-masing.

Lelaki-lelaki terbabit kemudian mengasingkan gadis itu dan teman lelakinya dan membawanya keluar dari pondok, dimana beberapa lagi lelaki lain sedang menunggu.

Gadis itu kemudian dipaksa melakukan s*ks oral kepada kelima-lima suspek yang mana salah seorang dari suspek merakam kejadian tersebut.

"Suspek kemudian meninggalkan mangsa di tempat kejadian. Teman lelakinya kemudian muncul keluar dari dalam pondok dan berkata dia diancam dan diarah untuk tidak campur tangan.

"Kedua-dua remaja terbabit kemudian diselamatkan oleh orang yang lalu lalang.

Bimbang video rakaman kejadian tersebar di internet, gadis terbabit membuat laporan di Balai Polis Chukai pada hari yang sama.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd Said Ibrahim, mengesahkan kes itu, dan berkata polis sedang memburu kesemua suspek. - Siakapkeli.my




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

Terlalu Sedap Lelaki Ini Disahkan Mati Akibat Kejang Saat Air Mani Keluar

Terlalu Sedap Lelaki Ini Disahkan Mati Akibat Kejang Saat Air Mani Keluar

Air Mani Keluar


Terlalu Sedap Lelaki Ini Disahkan Mati Akibat Kejang Saat Air Mani Keluar|Seorang lelaki berumur 49 tahun bekerja sebagai pengawas sekolah di temui mati di bilik no 12B Hotel citra.Bersama seorang pelacur yang berumur 37 tahun bernama ani pemilik bilik tersebut.




Bani yang menjadi rekan kepada mangsa megatakan ,mangsa mengajak dia untuk pergi shoping barangan keperluan menaiki motor yang di pinjam dari kakak mangsa.

Setelah mereka balik ke rumah sewa mangsa mengatakan pergi untuk mengembalikan motor tersebut pada kakaknya.

Setelah menjelang isya seorang wanita menelepon saya dengan suara gemetar."pak tolong segera ke hotel citra kawan bapak sudah meninggal dunia"

Saya matikan panggilan dan terus ketempat kejadian,benar dia sudah meninggal .kata bani,

Rahmat Harmansyah, S.H, mengatakan jenazah mangsa sudah di bawa ke hospital untuk membuat bedah siasat,dan doktor mengatakan mangsa meninggal dunia akibat serangan jantung.berkemungkinan besar denyut jantung terlalu cepat akibat dari air mani yang hendak keluar ,tegas doktor.indonesia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




0 comments

KISAH BENAR! Suami Keluar Cari Rezeki,Isteri Bawa Balik Kekasih Kerumah

KISAH BENAR! Suami Keluar Cari Rezeki,Isteri Bawa Balik Kekasih Kerumah

isteri curang


KISAH BENAR! Suami Keluar Cari Rezeki,Isteri Bawa Balik Kekasih Kerumah-Suami Pergi Kursus, Isteri Kantoi Bawak Balik Jantan Ke Rumah! – KULIM : Seorang wanita sanggup mengakui lelaki yang dibawa balik ke rumahnya adalah suaminya bagi mengelak ditahan pihak berkuasa agama dalam sebuan ke kediamannnya di Lunas dekat sini, kelmarin.




Ketua Unit Penguatkuasa Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK), Azmi Rejab berkata, beberapa penduduk pergi ke rumah wanita berkenaan kira-kira jam 10.30 malam apabila mengesyaki wanita itu membawa balik teman lelaki.

Wanita itu memaklumkan lelaki terbabit adalah suaminya menyebabkan penduduk berasa curiga kerana difahamkan suami wanita tersebut berkenaan sedang menghadiri kursus di luar kawasan untuk tempoh beberapa minggu.

Penduduk kemudian memanggil seorang lelaki lain dipercayai mengenali suami wanita itu, sebelum wanita berkenaan menukar pengakuan bahawa lelaki yaang beraada di ruang tamu rumahnya adalah adik tiri suaminya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  saremhotnews




0 comments

Kena Gangguan Seksual Semasa Mengacara Rancangan

Kena Gangguan Seksual Semasa Mengacara Rancangan

Kena raba


SEORANG pengacara program di televisyen di Mexico, Tania Reza, telah meninggalkan rancangan berkenaan yang

disiarkan secara langsung selepas rakan pengacaranya, Enrique Tovar telah menyentuhnya dalam kes gangguan seksual yang mengejutkan ramai.

Ketika itu mereka sedang mengacarakan rancangan ‘A Toda Maquina’ apabila Tovar berulang kali menyentuh pinggang dan merapatkan badan serta menyentuh dada Reza.




Pada mulanya Reza cuba mengawal kemarahan namun akhirnya dia berjalan keluar sambil menyatakan `saya tidak boleh melakukan ini (mengacara)’.

Susulan itu satu siasatan dalaman dijalankan dan pihak televisyen mendapati kedua-duanya bersetuju untuk berpura-pura berlaku gangguan seksual supaya video berkenaan dapat akan menjadi viral. Kedua-duanya kemudian telah dipecat.

Namun Reza membuat pengakuan mengejutkan apabila menyatakan dia telah diberikan tekanan agar memberitahu bahawa gangguan seksual itu merupakan satu lakonan.

“Menyedihkan apabila terdapat tekanan daripada syarikat yang menyifatkan anda bersalah dan mereka hanya lepas tangan.

“Jika mereka memaksa saya menarik mesej ini dalam Facebook, sekurang-kurangnya saya telah memuatnaik

dalam media sosial saya,’’ katanya.

Manakala Toyar pula menyatakan mereka berdua adalah kawan rapat dan tidak mungkin akan berlaku gangguan seksual.

“Kami amat rapat. Kami makan bersama, siap bertepuk tampar dan melakukan semuan bersama,’’ katanya.

Tidak diketahui versi cerita mana yang betul namun pihak berkuasa tetap menyiasat Tovar kerana melakukan gangguan seksual. – MYNEWSHUB.CC




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  kunyitnetwork




0 comments

Berbogel Naik Roller Coaster Demi Pesakit Kanser

Berbogel Naik Roller Coaster Demi Pesakit Kanser


LONDON — Kira-kira 57 orang penggemar permainan lasak sanggup melakukan aksi nekad dengan bertelanjang bulat sambil ceria menaiki jentera roller coaster untuk menyumbang kepada sebuah projek dana amal tempatan.

Kesanggupan mereka itu menyebabkan ramai pengunjung menyampaikan derma 10,000 pound (RM65,345) untuk disumbangkan kepada Yayasan Amal Hospital Southend dekat sini yang mengurus ramai pesakit kanser.

Aksi sama pernah dilakukan pada 2010 lalu apabila seramai 102 orang tanpa selembar benang pakaian pun beraksi menaiki permainan Green Scream di taman tema Adventure Island di Southend juga untuk projek dana kebajikan.

Kumpulan dengan aksi unik ini sebenarnya sudah mengelilingi beberapa bandar di England dan Scotland untuk mengumpul derma bagi pelbagai projek amal tempatan antaranya di Edinburgh, Newcastle dan Swindon.




Menurut media di Britain, mereka sedia melakukan pelbagai aksi lasak dan sensasi termasuk dengan cara berbogel habis bagi menarik minat masyarakat menderma sambil ‘mencuci’ mata melihat kemontokan tubuh peserta itu.


“Ini sungguh hari hebat dengan ramai orang dapat menikmati peluang berbuat sesuatu berkesan, menyenangkan, dan menghasilkan wang dalam jumlah banyak,” kata Pengarah Operasi Adventure Island, Andrew Renton.

Penganjur bagaimanapun gagal memecah rekod dunia Guinness yang dicatatkan pada 2010 kerana penyertaan kali ini

kurang hampir separuh selain tidak mencapai sasaran derma sebanyak 20,000 pound (kira-kira RM130,750).

Taman tema keluarga yang dibuka secara percuma serta diasaskan pada 1976 itu mengandungi pelbagai tarikan popular termasuk lima jenis roller coaster, 32 jenis permainan sukaneka berbeza dan sebuah taman rekreasi air.

“Kami dengar pelbagai kisah yang mengagumkan baik secara langsung mahupun tidak langsung daripada begitu ramai pesakit yang pernah hidap barah dan mereka ingin ‘membalasnya’ semula,” ujar beliau lagi.


Renton menyatakan perasaan bangga terhadap Adventure Island yang berbuat sesuatu demi membantu mereka yang memerlukan. Dia juga terharu apabila banyak aksi mereka masih dicatatkan dalam rekod dunia Guinness.

Lucy Thomas Clayton dari Yayasan Amal Hospital Southend turut berasa kagum atas keberanian dan pengorbanan pencari kebajikan tersebut yang sukarela bertelanjang di depan khalayak ramai. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  kunyitnetwork




0 comments

DUNIA AKHIR ZAMAN! Akibat Gadis Remaja Ini Bersetubuh Dengan Anjingnya Sebanyak 40 kali, Ia Terima Akibatnya Setelah 5 Tahun

DUNIA AKHIR ZAMAN! Akibat Gadis Remaja Ini Bersetubuh Dengan Anjingnya Sebanyak 40 kali, Ia Terima Akibatnya Setelah 5 Tahun

awek seks

SEORANG remaja perempuan dilaporkan mengaku telah mengambil selfie ketika dia melakukan seks dengan anjing di rumah neneknya.

Ashley Miller dikatakan memberitahu pihak polis bagaimana dia memujuk anjing jenis pitbull miliknya untuk membuat perkara terkutuk itu.




Menurut sumber, Ashley juga membuat pengakuan telah melakukan seks dengan anjing itu yang tinggal di rumah neneknya sebanyak 30-40 kali sejak 5 tahun lalu.

awek seks


Ashley didakwa mengaku membuat hubungan seks dengan anjingnya yang dikatakan sama seperti di dalam gambar.

Dia akan mengunci dirinya di dalam bilik bersama anjing tersebut sekiranya mahu melakukan perkara tersebut.

Pihak polis juga menyatakan Ashley pernah memujuk anjingnya yang terdahulu, jenis pitbull-Rottweiler untuk melakukan seks oral ke atas dirinya.

Remaja dari Bradenton, Florida itu kini didakwa di atas dua pertuduhan kerana melakukan aktiviti seksual yang melibatkan haiwan serta menyimpan gambar-gambar tidak senonoh yang juga melibatkan haiwan.

Pakar haiwan mengesahkan anjing tersebut tidak memiliki sebarang kecederaan akibat daripada aktiviti itu dan Ashley dijadualkan akan dihadapkan ke mahkamah bulan depan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  malaysianewseverday




0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger