SHOPPE

Netizen Mempersenda Payudara Gadis Iklan Petronas

Share:
Netizen Mempersenda Payudara Gadis Iklan Petronas



Netizen Mempersenda Payudara Gadis Iklan Petronas | KUALA LUMPUR – Gambar Ummi Khazriena menjadi bualan hangat netizen yang mengkritiknya sengaja menunjukkan asetnya itu kepada golongan lelaki.

Ummi Khazriena, 15, yang pernah muncul bersama Tan Hong Ming dalam iklan Petronas 2008, arahan Allahyarham Yasmin Ahmad itu disindir sengaja menayangkan payudaranya kepada umum, lapor The Malay Mail Online.

“Baik ya semasa kecil, tersembunyi. Besar sudah tidak tersembunyi. Orang nampak, orang tengok. Akan jadi gangguan seks kepada laki-laki,” kata Asmar Mie.




Kenyataan itu dibuat susulan gambar mereka berdua dimuat naik oleh pengendali laman Facebook Sukan Star TV dengan caption “Iklan Petronas untuk Hari Kemerdekaan ke-50. Dah besar dah diorang,”

“Perghhhh besarnya. Mahu 34d saiz dia. Maksud aku saiz kasut dia, Sudah, kau orang jangan fikir bukan-bukan,” kata pengguna lain Amer Zach.

Menurut netizen, komen-komen sedemikian dilemparkan kerana ia adalah tindak balas normal dari seorang lelaki yang melihat pada susuk tubuh wanita yang mengiurkan.

“Kalau dia tidak tunjuk, orang pun tak akan tengok. Tetapi dia gatal nak tunjuk, orang pun gatal nak etngok. Perkara ringkas saja,” kata Nik Hakim.





-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  viraliyat




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah