SHOPPE

PENDERITAAN GADIS 18 TAHUN YANG MENGALAMI SAIZ PAYUDARA TERLAMPAU BESAR

Share:
PENDERITAAN GADIS 18 TAHUN YANG MENGALAMI SAIZ PAYUDARA TERLAMPAU BESAR

Harta di dalam 1 semula jadi terlalu gadis "besar" 18 Sai Thanh berkembar berasa amat tidak selesa dan mempunyai cerita menangis senyuman.
Berita yang berkaitan

tetek besar


Gadis cantik dengan luka di seluruh badannya selepas pam payudara Bintang Amerika menjelaskan lif payudara di "berkelip" oleh ... air garam Hati-hati dengan krim payudara boleh menyebabkan kanser payudara

tetek besar

Vo Thi Mai Tran, lahir pada tahun 1997, bekas wanita pelajar sekolah tinggi Chen Kaiyuan (HCMC) terkenal memiliki wajah comel dan cantik seperti Soda perempuan DJ di negara ini mencecah Kim Chi.


Bukan itu sahaja, dia juga memiliki payudara adalah "ibu bapa", 92 cm, outclasses rakan-rakan sebaya. Ini menjadikan kehadiran sekolah bagi kanak-kanak perempuan menghadapi banyak masalah apabila cuba untuk menyembunyikan payudara besar-besaran di hadapan mata prying dan gosip dari rakan-rakan di sekolah, terutama lelaki.







Gred 6, Pearl mendapati badan mula berubah ketinggian paparan yang meningkat, yang makan lebih banyak dan terutama di sekitar dada mula melantun. Pada pertengahan tahun, melebihi Yours rakan-rakan, memiliki yang paling cemerlang dalam 1 meter. Dan jelas, ini membuat permainan yang indah beliau sentiasa pusat perhatian kawan-kawan setiap kejadian.



Walaupun banyak cerita mengenai masalah yang disebabkan pusingan besar 1 kali dia jatuh ke dalam menangis senyuman, tetapi apabila mereka membesar dan mengiktiraf kelebihan pusingan 1 Pearl lebih yakin dengan penampilan istimewa mereka. Walau bagaimanapun, dia sangat kesukaran memilih untuk membeli coli dan hilang keyakinan kerana tempat yang sesak untuk menjadi pusat perhatian, terutamanya untuk lelaki.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sembangsembang




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah