Featured Post Today
print this page
Latest Post

MESEJ DI WECHAT DEDAH RAHSIA GADIS TINGKATAN 1 ‘DIROGOL’ TEMAN LELAKI DI TANDAS AWAM PLAZA KERANJI

MESEJ DI WECHAT DEDAH RAHSIA GADIS TINGKATAN 1 ‘DIROGOL’ TEMAN LELAKI DI TANDAS AWAM PLAZA KERANJI



MESEJ DI WECHAT DEDAH RAHSIA GADIS TINGKATAN 1 ‘DIR0G0L’ TEMAN LELAKI DI TANDAS AWAM PLAZA KERANJI, KAMPAR: Seorang pemuda berusia 23 tahun, ditahan polis kerana disyaki merogol pelajar Tingkatan Satu dari Malim Nawar di sini, selepas kira-kira dua minggu berkenalan menerusi aplikasi sosial.

Penganggur dari Malim Nawar itu ditahan, susulan laporan dibuat bapa mangsa berusia 13 tahun terbabit, yang mengetahui perbuatan itu menerusi mesej aplikasi WeChat pada telefon bimbit anaknya, yang mendakwa melakukan hubungan seks dengan suspek  rahsia




Ketua Polis Daerah Kampar, Superintendan Ng Kong Soon, berkata siasatan awal mendapati pelajar itu berkenalan dengan suspek melalui aplikasi WeChat sejak 8 November lalu sebelum mula bertemu dan bersiar-siar sekitar Kampar selepas enam hari berkenalan.

“Ketika pertemuan kali kedua pada 20 November lalu, suspek yang tinggal berdekatan dengan mangsa menaiki bas bersama-sama ke pekan Kampar. Sebaik tiba di Kampar, suspek mengajak mangsa melakukan hubungan seks dalam Tandas Awam Plaza Keranji di sini. “Walaupun pada awalnya mangsa menolak, namun dia akur apabila lelaki berkenaan berjanji tidak akan berpisah dengannya.




Pada 22 November lalu, suspek sekali lagi mengadakan hubungan seks dengan mangsa di tempat sama,” katanya di sini semalam. Kong Soon berkata, pada Rabu lalu, bapa pelajar berkenaan terbaca mesej dalam aplikasi WeChat anaknya yang menyatakan dia sudah tiada dara dan selepas disoal, mangsa menceritakan kejadian sebenar.

Katanya, berikutan itu, bapa mangsa terus membawa mangsa ke Balai Polis Malim Nawar untuk buat laporan. “Mangsa kemudiannya dibawa bapanya ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRBP) Ipoh bagi menjalani pemeriksaan perubatan oleh pakar Jabatan Obstetrik dan Ginekologi,” katanya.

Sementara itu, tinjauan wartawan ke lokasi suspek dan pelajar berkenaan dipercayai melakukan hubungan seks, mendapati kawasan itu terpencil dan jarang dikunjungi orang awam kerana pintu masuk ke kawasan plaza itu kebanyakannya ditutup.

Berdasarkan maklumat peniaga sekitar kawasan itu, plaza berkenaan sememangnya menjadi tumpuan pelajar ketika pulang dari sekolah untuk bercumbuan di lorong sekitar plaza itu serta ada banyak kondom yang sudah digunakan ditemui dalam tandas, namun sudah dibersihkan peniaga berdekatan untuk menjaga kebersihan kemudahan awam berkenaan.

Sumber : BH




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

TUDIAA…!!! Isteri Saya Mempunyai Nafsu Pelik – Yeo Abdullah

TUDIAA…!!! Isteri Saya Mempunyai Nafsu Pelik – Yeo Abdullah




SAYA sudah berkahwin hampir lapan tahun dan dikurniakan dua cahaya mata. Selama tempoh itu, saya tidak pernah merasai kenikmatan apabila melakukan hubungan kelamin kerana isteri saya langsung tindak memberikan tindak balas.

Saya sudah berusaha pelbagai kaedah untuk isteri merasai keseronokan ketika bersama, tetapi amat menghairankan dia jarang menunjukkan reaksi berahinya.
Saya tidak pernah melakukan hubungan kelamin sebelum berumah tangga kerana sedar hukum zina dalam Islam.




Saya hanya mengetahui isteri saya tidak mempunyai dara selepas melakukan hubungan kelamin, tetapi kerana jujur dan ikhlas demi memulakan hidup baru, saya sanggup melupakannya.

Dia juga tidak pernah mengajak saya melakukan hubungan kelamin sejak berkahwin dan pada awalnya saya beranggapan wanita memang bersifat pemalu. Sejak beberapa tahun lalu, saya mengetahui isteri saya berlaku curang dan melakukan zina dengan ramai lelaki dan perempuan.

Isteri saya cukup licik menyimpan rahsia dan berdalih serta mampu berpura-pura seperti menangis terutama apabila ada kaum keluarga di rumah, menyebabkan saya dituduh suka menyakiti hatinya.

Dia juga sanggup meninggalkan anak di rumah semata-mata untuk melepaskan nafsu peliknya. Dia sanggup melakukan hubungan dengan suami orang dan saya mengesyaki dia juga melakukan hubungan kelamin dengan berlainan bangsa, kemungkinan rakan sekerjanya. Saya juga mengesyaki isteri saya seorang lesbian kerana sering berdua-duaan di rumah kawannya sama ada janda atau isteri orang.

Sehingga tahun ini, sudah hampir 12 kenalan perempuannya yang saya kenali silih berganti setiap tahun. Saya amat kecewa dengan keanehan nafsu peliknya, namun sebagai Muslim saya tidak boleh menuduh dan mengambil tindakan tanpa sebarang bukti mengikut syarak.

Isteri saya juga sering meninggalkan rumah tanpa kebenaran saya dan biarpun keluarganya tahu, tetapi tidak pernah memaklumkannya kepada saya.

Dia juga mahir dengan pelbagai kaedah ketika melakukan hubungan s*ks. Perubahan fizikal dan tanda-tanda pada buah dada dan farajnya amat ketara dan keterlaluan sekali sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

Saya pernah cuba berbincang dengan keluarganya tetapi sering kecewa kerana mereka tidak mempercayai dan menuduh saya melakukan fitnah. Saya sering menasihatinya dan cuba membuat dia mengaku dan menyesal atas perlakuannya, tetapi saya sering ditengking kerana menuduhnya tanpa bukti.

Saya cuba menekankan nilai-nilai isteri solehah yang berpegang pada akidah serta menguatkan keimanan dengan ajaran Islam yang sejati. Kadangkala isteri saya mendirikan solat tetapi selalu tidak dan bersolat duduk dengan memberikan alasan kakinya sakit dan sering solat di penghujung waktu dan memberi alasan, senang solat dua waktu sekali.

Saya cuba membabitkan diri kami dengan kegiatan di masjid bagi mendidiknya solat pada waktunya, tetapi akhirnya saya dituduh berpura-pura. Rakannya sama ada lelaki atau perempuan sering mengelak kerana tidak mahu terbabit dengan permasalahan rumah tangga orang.

Saya sedih dengan keadaan yang menimpa, lebih-lebih lagi memikirkan masa depan anak-anak yang mempunyai seorang ibu sedemikian rupa.
Bagaimanakah pengaruh yang akan dibawanya nanti? Bagaimanapun, saya simpati dengannya, tiadakah sedikit ruang cahaya Ilahi di hatinya sehingga sanggup menuruti nafsu peliknya semata-mata?

Setiap kali solat, saya iringi doa semoga ada insan yang mampu menolong saya serta anak-anak dan semoga dilimpahi rahmat Ilahi kepada isteri saya pada suatu hari nanti. Apakah yang perlu saya lakukan?

YEO ABDULLAH,
Padang Besar, Perlis.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

KECOH…!!! Pelakon Wanita Upload 4 Gambar Sedang Menyusu kan Bayi Dalam Instagram Menjadi Viral

KECOH…!!! Pelakon Wanita Upload 4 Gambar Sedang Menyusu kan Bayi Dalam Instagram Menjadi Viral



KECOH…!!! Pelakon Wanita Upload 4 Gambar Sedang Menyusu kan Bayi Dalam Instagram Menjadi Viral, PELAKON Alyssa Milano selamba ‘badak’ berkongsi gambarnya sedang menyusu badan kepada anak kedua di laman Instagram, baru-baru ini.Foto yang dimuat naik aktres berusia 42 tahun itu menerima pelbagai reaksi daripada peminat, ada yang suka dan ada juga yang tidak suka dengan pendedahan gambar tersebut.




Ada yang menulis, “Ini merupakan satu kesempurnaan, terima kasih kerana membuatkan menyusu badan itu suatu perkara yang normal.”Namun ada juga yang memberikan reaksi tidak suka dengan apa dilakukan pelakon itu dan memberikan komen, “Breastfeeding sepatutnya dilakukan di tempat tertutup, yang pastinya ia tidak boleh dilakukan di hadapan umum. Apa masalah orang sekarang ini?”

Sebelum ini, Alyssa, pelakon siri drama Charmed pernah berkongsikan gambar serupa pada penghujung tahun lalu.Ketika itu dia mendakwa, hanya ingin menyampaikan mesej bahawa menyusukan anak di hadapan orang ramai adalah perbuatan normal.

“Saya rasa ianya penting untuk para ibu berasa selesa walau di mana sahaja mereka nak susukan bayi mereka. Kalau kami berada di tempat awam, kami tak perlu nak pergi ke bilik air semata-mata untuk lakukannya,” kata Alyssa.

Hingga kini perbuatan menyusu kan bayi di tempat awam masih lagi jadi perdebatan di kalangan warga Amerika Syarikat.Ada kumpulan yang menyokong ia dilakukan di tempat awam manakala ada satu lagi kumpulan yang sama sekali membangkangnya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya

Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya



Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya, Ketika Valeria Prokopenko, yang juga calon Datuk Bandar Odess di Ukraine berdebar-debar menunggu hari pilihan raya bagi pemilihan jawatan Datuk Bandar, dia dikejutkan dengan video gambar seksinya yang tersebar, sehari sebelum hari pengundian itu.




Valeria, 21, yang juga seorang model, tidak menyangka video yang dihasilkan untuk program TV iaitu `Miss Olymp’’ telah disebarkan. Kerja penyebaran itu dipercayai dilakukan oleh pesaingnya bagi jawatan Datuk Bandar berkenaan. jatuhkan

Namun kesan penyebaran video itu bertentangan dengan tujuan sebenar pesaingnya berbuat demikian, iaitu untuk menjatuhkannya sebaliknya ia menaikkan lagi populariti Valeria. Model tersebut juga dijunjung kerana dianggap memiliki banyak personaliti atau karektor dalam pelbagai bidang. Sehubungan itu Valeria makin mendapat sokongan daripada kebanyakan warga kota yang boleh menerima dirinya.

Wajahnya yang manis itu berjaya menarik perhatian penerbit di Rusia yang bercadang untuk menampilkan Valeria dalam video muzik kumpulan pop Ruki Vverh dan mereka dalam perbincangan untuk menerbitkan filem pendek berkaitan kariernya sebagai model hingga menjadi orang politik.
Video itu tersebar di media sosial ketika Perdana Menteri Kanada yang baru dinobatkan secara tidak rasmi sebagai ahli politik paling s3ksi di dunia. Sehubungan itu Valeria masih dijemput sebagai model untuk memperagakan pakaian bertaraf dunia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

JIJIK…..!!! Perbuatan Lucah Artis Wanita Popular Ini TERSEBAR ! Korang Mesti Kenal Siapa Ni

JIJIK…..!!! Perbuatan Lucah Artis Wanita Popular Ini TERSEBAR ! Korang Mesti Kenal Siapa Ni !


Dalam dunia yang serba canggih ini, macam-macam boleh dilakukan terhadapa wanita mahupun lelaki. Kadang-kadang, paparazzi pun seram melihat kecanggihan teknologi ni. Bukan apa, sejak dua menjak ni, banyak sangat benda tak berapa elok tersebar di media-media sosial.




Hmm, inilah yang terjadi kepada seorang wanita yang dipercayai merupakan selebriti popular tanah air. Kalau korang nak tahu, foto, screenshot whatsapps dan audio rakaman selebriti ini telah dikirimkan kepada kami.
Bukan perbualan biasa, tetapi perbualan yang boleh kami klasifikasikan sebagai perbualan ‘horny’. Fuh! Sekali dengar, kami seakan-akan dapat mengenalpasti pemilik suara berkenaan.


Pertama, you make me feel horny all the time..ini bukan lawak ya, betul. If i’m not period at this time, i will do it myself because i miss our moment last week…

Anyway, miss everything about you baby.. Macam tau-tau je honey tak mandi. Suka cium tengkuk baby, suka cium leher baby, wangi sangat kat situ. Muah!

Pada mulanya, kami pelik juga dengan gaya bahasa yang digunakan. Nak kata selebriti ini mempunyai suami, rasanya dah lama rumahtangganya terkandas ditengah jalan.


Lebih mengharukan apabila kami menerima kiriman beberapa keping foto kandungan WhatsApp selebriti ini dengan lelaki berkenaan. Bukan main lagi bermanja-manja seolah-olah mereka ini merupakan pasangan suami isteri.

Tak tahulah nak kata apa, mungkin selebriti wanita ini sengaja diperangkap ataupun sememangnya kedua-dua individu ini memang bercinta. Wallahualam!




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

Sesi Pergambaran Model Ini Ditempat Awam Telah Dikecam Kerana Menyebabkan Keretapi Terhenti dan Penunggang Basikal Jatuh

Sesi Pergambaran Model Ini Ditempat Awam Telah Dikecam Kerana Menyebabkan Keretapi Terhenti dan Penunggang Basikal Jatuh



Sesi Pergambaran Model Ini Ditempat Awam Telah Dikecam Kerana Menyebabkan Keretapi Terhenti dan Penunggang Basikal Jatuh Bergolek -golek, GAMBAR saat-saat seorang penunggang basikal terjatuh kerana terkejut melihat seorang wanita berbogel di hadapannya telah mendapat perhatian netizen malah menjadi viral.  Ramai yang melihat kejadian itu rata-rata menuduh kru pengambaran itu tidak peka terhadap persekitaran kerana kawasan tersebut merupakan kawasan tumpuan orang ramai dan tidak sesuai untuk buat set pengambaran model tidak perpakaian.




Penunggang basikal itu dikatakan terjatuh sejurus wanita yang juga seorang model itu membuka baju dalamnya untuk sesi penggambaran di jalan Grafton, Dublin, ibu negara Ireland. model
Pengambaran tersebut adalah untuk sebuah majalah pakaian dalam terkemuka negara itu, dimana telah memaparkan beberapa orang model berjalan disepanjang jalan tersebut sambil membuka baju sehelai demi sehelai


Wanita terbabit membuka baju dalam atau bra yang dipakainya dalam sesi penggambaran itu adalah untuk menyokong kempen Breast Cancer Awareness Day.

Malang untuk penunggang basikal itu, dia terjatuh di hadapan sekumpulan Miss Ireland 2015 yang turut hadir dan membuat perkara yang sama dalam sesi fotografi tersebut bagi menyokong kempen itu.



Walau bagaimanapun, tindakan mereka semua yang bergambar separuh bogel di khalayak itu telah dikritik dan dikutuk oleh segelintir netizen di laman makro twitter mereka.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

GADIS CANTIK INI CABAR LELAKI UNTUK MENGHAMILKANNYA DENGAN HADIAH RM2090

GADIS CANTIK INI CABAR LELAKI UNTUK MENGHAMILKANNYA DENGAN HADIAH RM2090 !

awek bogel


Seorang gadis cantik dan seksi menggemparkan dunia maya dengan satu status yang mencabar kejantanan lelaki.gadis berasal rumania itu menyataan dirinya akan membayar wang upah sebanyak £350(RM2090) bagi lelaki yang boleh “menghamilkannya”, Sabtu lepas.

Pemerhatian umum mengetahui, Andelina Albu (25) berasal dari Rumania itu dalam akaun Facebooknya mengatakan “daripada membuang masa pada hubungan yang tak jelas, dia akan membayar £350(RM2090) bagi mana-mana lelaki yang boleh membuatnya hamil dan memiliki anak”….

#Dalam akaun facebooknya juga mengatakan dirinya tidak tertarik membina hubungan dengan mana-mana lelaki ataupun memiliki suami, kerana menurutnya lelaki itu sangat kasar…..




#Namun dalam kenyataannya itu dia tidak meletakkan sembarangan syarat dalam memilih lelaki yang mampu menghamilkannya dia hanya inginkan lelaki yang haruslah berpotensi memberikannya anak dan juga sihat dari sebarang penyakit…..

#Untuk sesiapa yang berminat bolehlah kadar segera menemui Adelina dan menyiapkan dirinya melakukan ujian kesihatan. “Aku sudah dewasa, aku mahukan seorang anak perempuan – bukan seorang lelaki”.katanya….

#sudah tentu status Adelia menjadi perhatian mendapat respon sejumlah lelaki yang sangat bersedia menerima cabaran tersebut. Salah seorangnya adalah dari akaun bernama Petru Manescu yang mengatakan “Aku tertarik, di mana dan bila?:”

#Namun ada juga sejumlah gadis memberikan nasihat kepada Adelia, seperti dari akun Aluna Jalea “Aku sangat suka dengan caramu, aku harap kau benar-benar berhati-hati dalam menerima lelaki”…

#Melihat banyaknya respon yang masuk ke dalam facebook Adelia lalu ia membalas kepada mereka dengan mengatakan “Setakat ini aku belum melihat anda serius, anda di lihat hanya nak bermain-main saja”…..




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI

ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI



ISTERI MENGANTUK RELAKAN DIRI DIRATAH LELAKI LAIN DISANGKANYA SUAMI SENDIRI, MIRI – Seorang wanita telah ditiduri oleh seorang lelaki lain kerana menyangka lelaki itu adalah suaminya.

Lapor China Press, dalam kejadian yang berlaku pada malam Ahad lalu, suspek telah menyelinap masuk ke dalam bilik tidur di mana mangsa yang berusia 31 tahun sedang tidur nyenyak. Tanpa menyedari kehadiran suspek kerana rumah tersebut terletak di hujung taman dan tidak berlampu kerana tiang lampu jalan kebanyakan rosak. isteri
Difahamkan, suami mangsa kebiasaannya keluar minum bersama dengan rakannya ketika kejadian dan pulang lewat pagi.




Suspek yang berusia 34 tahun mula mencumbui dan menanggalkan pakaian mangsa. Mangsa yang dalam keadaan mengantuk (atau kesedapan) bagaimanapun tidak membantah tindakan lelaki itu kerana menyangka perbuatan itu dilakukan oleh suaminya sendiri tanpa membantah sebarang perlakuan suspek itu sehingga selesai melakukan hubungan seks itu.

Alangkah terkejutnya suaminya yang pulang dari minum melihat suspek yang sedang ‘kekenyangan’ berbaring tanpa seurat benang bersama dengan isterinya. Dimana suspek tidak sempat nak melarikan diri. Si suami terus menangkap dan mengikat suspek sebelum menyerahkannya kepada polis.

Manakalanya, isterinya dibawa ke Hospital Miri untuk pemeriksaan dan laporang polis telah dibuat oleh suaminya. Kes pecah rumah dikatakan kerap berlaku di kawasan tersebut dan kurang mendapat perhatian daripada pihak berkuasa.

Bagaimanapun, kisah kejadian yang menimpa wanita itu itu menimbulkan keraguan netizen yang sukar mempercayai dakwaan mangsa terbabit.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




0 comments

“Saya tak bercium, tak kena pun, bunyi saja yang lebih” – Izara Aishah

“Saya tak bercium, tak kena pun, bunyi saja yang lebih” – Izara Aishah

NAMPAKNYA filem terbaru lakonan Izara Aisyah yang berjudul Sinaran arahan Osman Ali bakal membuatkan nama gadis ini menjadi sedikit panas.

video seks Izara Aishah bogel


Mana taknya, baru-baru ini, Izara dikatakan ada melakukan aksi bercium di dalam filem tersebut. Haa, dah confirmlah akan jadi bualan kan?




Bagaimanapun, Izara menafikan perkara berkenaan dan memberitahu dia tidak melakukan adegan tersebut. Ianya hanyalah helah kamera semata-mata.


Saya tak cium dan tak kena pun, tetapi bunyi ciuman sahaja yang lebih. Biasalah dalam lakonan akan menggunakan camera trick untuk menunjukkan perkara tersebut betul-betul berlaku.

Bagaimanapun, pelakon yang sedang dilamun cinta dengan anak tiri Dato’ Siti Nurhaliza ini tetap bimbang mengenai reaksi masyarakat berhubung perkara berkenaan.

Saya okay sahaja ketika melakonkan babak tersebut tetapi masih memiliki sedikit kerisauan dengan maklumbalas negatif penonton. Saya harap penonton faham dan tidak menghukum, kerana saya memang tidak mencium Syarif.


Tak apalah Izara. Dah namapun berlakon, takkan pengarah nak suruh pelakon buat adegan yang bukan-bukan. Betul tak?

Sumber: Media Hiburan




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




0 comments

“Anda tahu siapa anak saya! Beliau adalah menantu PM Malaysia...”

“Anda tahu siapa anak saya! Beliau adalah menantu PM Malaysia...”



Bella Belkin, seorang tokoh wanita yang cuba untuk mendapatkan bayaran untuk beg jenama Hermes yang dibeli oleh Maira Nazarbayeva, terkejut apabila wanita itu menggunakan nama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk mengugut bagi mencederakannya.


Tiada belas kasihan dari saya, kata besan Najib
Menurut dokumen mahkamah yang diperoleh Malaysiakini, keluarga Bella diancam oleh Maira sekurang-kurangnya tiga kali sejak Jun tahun ini.


"Hasil ancaman Maira berulang kali ke atas Bella dan (suaminya) Edward Belkin, keluarga itu bimbangkan keselamatan mereka dan juga anak-anak mereka," petik dokumen itu

Menurut dokumen mahkamah yang difailkan di Daerah Selatan New York, ancaman pertama, yang mana nama Najib digunakan berlaku ketika perbualan telefon pada 16 Jun tahun ini.

Dokumen itu mendakwa Maira berkata: "Anda tahu siapa anak saya! Beliau adalah menantu Perdana Menteri Malaysia.

"Kamu tahu apa yang boleh kami lakukan ke atas anda dan keluarga anda? Saya akan cederakan anda. Saya akan cederakan anda dan keluarga anda jika anda menyaman saya.

"Tahukah anda apa yang boleh saya lakukan dan mampu lakukan? Anda tahu apa yang saya lakukan di Kazakhstan dan saya akan lakukannya di sini ke atas anda. "




Anak Maira, Daniyar Kessikbayev, berkahwin dengan anak perempuan Najib Nooryana Najwa.

Bella, yang juga Presiden Samilor Enterprises, cuba untuk mendapatkan semula bayaran bagi tujuh beg tangan Hermes bernilai AS$ 401,912.50 (RM1.72 juta) yang dibeli pada 15 September 2014 dan 20 Januari 2015.

Pemfailan saman itu dibuat melalui firma guaman Lark B Stumer & Associates kerana kata Bella, beliau percaya ancaman Maira adalah benar rekod wanita itu sebelum ini.

“Ugutan itu menakutan Bella kerana pada masa itu beliau baru mengetahui apa yang Maira mampu lakukan dan dituduh berbuat demikian di Kazakhstan.

"Berdasarkan latar belakang itu dan maklumat bahawa Maira adalah atau pernah menjadi penjenayah antarabangsa diburu oleh polis Kazakhstan dan Interpol untuk pelbagai jenayah, termasuk penculikan, mengancam mencederakan fizikal untuk mendapatkan dana daripada rakan perniagaan serta mengugut untuk memaksa orang lain memindahkan harta.

"Banyak artikel yang ditulis tentang Maira mendedahkan bahawa dia mempunyai keupayaan dan kecenderungan untuk menjalankan ancaman mencederakan secara fizikal terhadap Bella dan keluarganya," kata dokumen itu.

Redakan ketegangan

Tiga bulan kemudian, suami Bella, Edward menghubungi Maira melalui telefon untuk cuba meredakan ketegangan.

Edward kemudian bertemu dengan Maira dan Daniyar pada 30 September di rumah mereka di Alpine, New Jersey.

"Dalam pertemuan itu, Edward meminta Maira jika beliau boleh membayar baki tertunggak tetapi Maira terrus mengugut. ‘Saya tidak akan bayar apa-apa. Anda tahu apa yang boleh saya lakukan. Anda tahu apa yang saya lakukan di Kazakhstan. Saya akan cederkana anda dan keluarga anda," petik dokumen itu.

Pemfailan dokumen mahkamah itu juga berkata Maira mengeluarkan ancaman ketiga terhadap Belkins dalam siri mesej teks pada 27 Oktober lalu selepas beliau mendapat tahu bahawa mereka mahu menyaman beliau.


Salah satu mesej teks berbunyi: "Anda tidak ganggu saya dan saya tidak akan ganggu anda, sekarang saya berdiam diri tetapi anda pula tidak. Jadi jangan harapkan belas kasihan dari saya, kosnya tinggi."

Dokumen mahkamah itu juga menyatakan: "Bagi maksud penjelasan, 'kos tinggi’ adalah ungkapan dalam bahasa Russia yang merupakan ancaman kecederaan fizikal ataupun menyebabkan kematian.

"Ia tidak berkaitan dengan kos monetari atau kewangan seperti maksudnya dalam bahasa Inggeris."

Berikutan ancaman tersebut, Belkins memfailkan aduan jenayah kepada polis tempatan dan Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI).

Bella juga memfailkan saman sivil terhadap kedua-dua Maira dan Daniyar pada Rabu lalu.

Malaysiakini telah menghubungi Pejabat Perdana Menteri dan sedang menunggu reaksi. Sumber: M-kini




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




0 comments

Video Dan Foto Lelaki India Dibelasah Cuba Merogol Gadis Melayu

Video Dan Foto Lelaki India Dibelasah Cuba Merogol Gadis Melayu


Difahamkan 3 lelaki bangsa India telah ditangkap secara berjemaah oleh orang awam bangsa India juga kerana cuba merogol seorang gadis Melayu ... ketiga suspek telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya.















-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




0 comments

KANTOI! Aksi Tidak Senonoh Wanita Di Dalam Lif Dirakam CCTV

KANTOI! Aksi Tidak Senonoh Wanita Di Dalam Lif Dirakam CCTV



Seorang wanita telah diburu oleh Majlis Perbandaran Tanjong Pagar, Singapura selepas berkelakuan tidak senonoh di dalam sebuah lif di bandar tersebut. Aksi wanita tersebut telah berjaya dirakam menerusi kamera litar tertutup, CCTV yang dipasang di dalam lif terbabit.

Begitulah 'kantoi'nya aksi tidak senonoh dari wanita ini di Singapura. Sungguh tidak beradab dan tidak bertamadun kelakuan wanita ini. Sesuatu yang amat memalukan kerana sebelum ini kita mengenali kaum hawa sebagai kaum yang lemah lembut dan pentingkan kebersihan. Apatah lagi di tempat awam seperti sebuah lif yang sering digunakan oleh orang ramai.

Menerusi rakaman terbabit, wanita tersebut pada awalnya duduk mencangkung selama berapa minit dan kembali berdiri dalam keadaan lantai lif tersebut bertakung dengan air kencingnya. Kejadian ini telah dihebohkan kepada majlis bandaraya setempat dan poster berkenaan kelakuan wanita ini telah disebarkan di merata tempat sebagai pengajaran kepada penduduk di bandar tersebut.




Jom kita lihat beberapa yang menceritakan kelakuan tidak senonoh wanita terbabit di dalam lif:



Begitulah 'kantoi'nya aksi tidak senonoh dari wanita ini di Singapura. Sungguh tidak beradab dan tidak bertamadun kelakuan wanita ini. Sesuatu yang amat memalukan kerana sebelum ini kita mengenali kaum hawa sebagai kaum yang lemah lembut dan pentingkan kebersihan. Apatah lagi di tempat awam seperti sebuah lif yang sering digunakan oleh orang ramai.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  myviralhub




0 comments

Suami Isteri Salah Faham Cuma ‘Main’ Mesra Malam Jumaat

Suami Isteri Salah Faham Cuma ‘Main’ Mesra Malam Jumaat



BERITA seorang artis wanita jelita yang melangsungkan pernikahannya pada Khamis lalu dengan seorang ahli perniagaan tempatan rupa-rupanya mendapat perhatian luar biasa daripada masyarakat terutama golongan lelaki.

Ramai antara netizen malah secara sinis mendakwa kononnya hari Khamis dipilih kerana pasangan pengantin duda dan janda itu mahu bermesra intim pada waktu malamnya yang dianggap sebagai masa sesuai ‘bermain’.

Hakikatnya dalam ajaran Islam, hubungan badan antara suami isteri tidak hanya sekadar melampiaskan nafsu semata-mata melainkan sebagai bentuk ibadah kepada Allah SWT malah dianjurkan berjimak pada waktu baik.

Islam bukan agama yang mengekang nafsu syahwat manusia, dan bukan pula agama yang memperbolehkan penganutnya untuk mengadakan hubungan seks secara bebas liar, tanpa ikut saluran sah melalui pernikahan.

Pernikahan dalam Islam bukan hanya dipandang dari segi seksual sahaja, bahkan lebih daripada itu, ia merupakan salah satu pintu untuk menuju tahap kesempurnaan serta dapat menghasilkan keturunan yang soleh dan solehah.

Justeru timbul persoalan bilakah waktu terbaik untuk berhubungan badan antara suami isteri mengikut ajaran islam? Berikut penjelasannya yang dipetik daripada tulisan Gusnawati Jamaris menerusi portal Paling Unik.




1. Ketika Suami Memerlukannya
Seorang suami dianjurkan untuk mendatangi isterinya di mana ketika itu suami secara tidak sengaja lihat seorang wanita dan dia pun terpikat dengannya. Anjuran ini berdasarkan hadis dari Jabir bin Abdillah RA.

Rasulullah SAW bersabda: “Wanita itu, ketika dilihat seperti syaitan (punya kekuatan goda). Oleh itu, jika ada lelaki lihat wanita yang membuatnya terpikat, hendaknya dia segera mendatangi isterinya. Kerana apa yang ada pada isterinya juga ada pada wanita itu. (Riwayat At-Tirmidzi dan Ibnu Hibban)

“Jika si isteri dipanggil oleh suaminya kerana perlu, maka segeralah datang, walaupun dia sedang masak.” (Riwayat At-Tirmidzi, dan dikatakan hadis Hasan)

2. Waktu Aurat (Sebelum Subuh, Waktu Zuhur, dan Sesudah Isyak)

Berdasarkan dalam surat An-Nur ayat 58, Allah SWT berfirman: “Hai orang beriman, hendaklah budak-budak (lelaki dan wanita) yang kamu miliki, dan orang yang belum baligh antara kamu, meminta izin kepada kamu tiga kali (dalam satu hari) iaitu: sebelum solat Subuh, ketika kamu menanggalkan pakaian (luar)mu waktu Zuhur dan sesudah solat Isyak. (Itulah) tiga waktu aurat bagi kamu. Tiada dosa atasmu dan tidak (pula) atas mereka selain daripada (tiga waktu) itu.”

Penjelasan mengenai ayat ini adalah, dahulu para sahabat Nabi SAW terbiasa melakukan hubungan badan dengan isteri pada tiga waktu tersebut. Kemudian setelahnya mereka mandi lalu berangkat solat. Kerana itulah Allah SWT memerintahkan agar mereka mendidik anak yang belum baligh, untuk tidak masuk ke kamar peribadi ibu bapa pada tiga waktu tersebut, tanpa izin. (Tafsir Ibn Katsir, 6/83)

3. Akhir Malam, Setelah Tahajud
”Rasulullah SAW tidur awal malam, kemudian bangun tahajud. Jika sudah masuk waktu sahur, baginda solat witir. Kemudian kembali ke tempat tidur. Jika ada keinginan, baginda mendatangi isterinya. Apabila mendengar azan Subuh, baginda langsung bangun. Jika dalam keadaan junub, baginda mandi hadas besar. Jika tidak junub, hanya berwuduk kemudian keluar menuju solat jamaah.” (Riwayat An-Nasa’i)

4. Malam Isnin (Ahad Malam)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, hendaknya engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada malam Isnin. Sesungguhnya apabila Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal menjadi penghafal al-Quran dan rela terhadap yang telah ditentukan Allah SWT atasnya.” [Syeikh Radhiyuddin Abi Nashril Hasan bin Al-Fadl ath-Thabarsi, ulama besar pada abad ke-6, Makarimal-Akhlak, halaman 211]

5. Malam Selasa (Isnin Malam)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada malam Selasa, dan apabila Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal dikurniai kesyahidan dan tidak akan menyimpang daripada kebenaran.” [Wasail asy-Syi’ah, al-Hurr al-Amili jilid 20 halaman 254 dinukil dari Adab Zafaf halaman 84]

6. Malam Khamis (Rabu Malam)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada malam Khamis, dan jika Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal menjadi penguasa yang adil dari para penguasa serta menjadi salah seorang ulama dari para ulama.” [Wasail asy-Syi’ah, al-Hurr al-Amili jilid 20 halaman 254 dinukil dari Adab Zafaf halaman 84]

7. Hari Khamis (Menjelang Zuhur)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada Khamis, sesungguhnya apabila Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka syaitan tidak akan mendekatinya, dan ia akan memiliki pemahaman yang sangat (cerdas) kemudian Allah SWT akan menganugerahkan kepadanya keselamatan dalam agama dan dunia.” [Wasail asy-Syi’ah, al-Hurr al-Amili jilid 20 halaman 254 dinukil dari Adab Zafaf halaman 85]

8. Malam Jumaat (Khamis Malam)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada malam Jumaat, dan apabila Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal menjadi seorang pemidato / pembahas ulung.” [Syeikh Radhiyuddin Abi Nashril Hasan bin Al-Fadl ath-Thabarsi, ulama besar pada abad ke-6, Makarimal-Akhlak, halaman 211]

9. Petang Jumaat (Setelah Asar, Sebelum Maghrib)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan dengan isterimu pada waktu Jumaat petang, dan jika Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal menjadi seorang personaliti yang terkenal atau ilmuwan (ulama).”

10. Malam Sabtu, Setelah Isyak (Akhir Malam/Dekat Subuh)
Nabi Muhammad SAW berpesan kepada Ali bin Abi Talib RA: “Wahai Ali, jika engkau melakukan hubungan jimak dengan isterimu pada akhir malam Jumaat, dan jika Allah SWT mengurniakan kepadamu anak, maka ia bakal menjadi seorang wali (ibdal).”

11. Malam Awal Puasa / Tanggal Satu Ramadan
Berkenaan dengan hal ini Ali bin Abi Talib RA berkata: “Disunahkan untuk berhubungan badan suami isteri pada malam awal bulan Ramadan.” Ini kerana Allah SWT dalam surat al-Baqarah ayat 187 telah berfirman: “Dihalalkan bagi kamu pada malam hari bulan puasa bercampur dengan isteri-isteri kamu…” [Wasail asy-Syi’ah, al-Hurr al-Amili jilid 20 halaman 254 dinukil dari Adab Zafaf halaman 85]

Demikianlah penjelasan mengenai waktu terbaik untuk berhubungan badan antara suami isteri menurut ajaran Islam serta hikmah kelebihan melakukan jimak pada waktu berkenaan seperti disabdakan Rasulullah SAW.

Apa yang terpenting berdoalah kepada Allah SWT sebelum dan sesudah melakukan hubungan seks tersebut, agar dikurniai keturunan sehingga membawa kebahagiaan menjadi lengkap. Wallahu’alam. – Mynewshub.cc/HAA




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Biodata Dan Profil Lengkap Yus Raja Lawak Atau Yus Jambu

Biodata Dan Profil Lengkap Yus Raja Lawak Atau Yus Jambu





Nama : Yussry Bin Edoo
Nama komersial : Yus Jambu / Pak Yus
Tarikh lahir :  15 Mac 1976
Umur : 37
Asal : Kg. Nesam, Batu Pahat, Kangar, Perlis.
Keluarga : Anak bongsu dari 3 beradik
Pendidikan : SPM, SMK Syed Alwi
Kerjaya : Pelakon, Pelawak
Filem : Hantu Bonceng, Apa Celoq Toqq, Laga, Gengster Celoq
Teater : Kalut, Sofea, Sri Mersing
Pencapaian : Juara Raja Lawak Musim Pertama 2007, Pelakon Teater Terbaik Kebangsaan 2004, Tempat Ke-4 Maharaja Lawak 2011, Naib Juara Maharaja Lawak Mega 2012/2013.



Yus Jambu bakal akhiri zaman bujang dengan seorang peragawati



Siapa yang tengok Maharaja Lawak Mega pasti mengenali Pak Yus atau Yus Jambu. Malah dengar cerita Pak Yus ini dah nak akhiri zaman bujangnya di usia 37 tahun.

Ayuh lihat apa kata Pak Yus  :

"Insya-Allah saya akan melangsungkan perkahwinan pada penghujung tahun depan kerana ingin memberi peluang kepada bakal isteri untuk menyambung pelajaran pada peringkat ijazah sarjana", katanya .




"Dia merupakan seorang setiausaha di sebuah syarikat dan berasal dari Taiping, Perak. Mungkin sudah tiba masanya saya untuk berkahwin dan telah jumpa orang yang sesuai. Dia juga faham kerja saya dan mampu menjaga saya kelak sebagai seorang isteri kepada saya."

"Saya tertarik kepadanya bukan kerana paras rupa, sebaliknya saya tertarik kerana keperibadiannya yang sesuai dengan diri saya sendiri. Apa yang penting, pada umur saya yang sudah mencecah 37 tahun ini, kefahaman dalam perhubungan adalah sangat penting bagi saya",ujarnya lagi .

Alhamdulillah, kami warga Perlis dan peminat Pak Yus sentiasa mendoakan kebahagian Pak Yus dan sekeluarga. Pak Yus nie seorang yang suka melawak dan suka berjenaka, bertuah betul bakal isterinya nanti, hari-hari gelak dengan gelagat suaminya yang pelawak.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  bakul2011




0 comments

Bapa Setubuh Anak Mirip Ibu Tiap Malam Selama 3 Tahun

Bapa Setubuh Anak Mirip Ibu Tiap Malam Selama 3 Tahun


JAKARTA  – Ibarat ikan haruan yang sanggup makan anak-anaknya sendiri, namun kes ini mungkin jauh lebih buruk lagi daripada haiwan air tawar tersebut.

Setiap malam sepanjang tiga tahun lepas, gadis remaja berusia 17 tahun, yang bernama ‘DR’ (nama sebenarnya dirahsiakan), terpaksa melayan nafsu seks bapa kandungnya sendiri, Rusdi.

Lelaki kejam berumur 44 tahun itu tergamak mengadakan hubungan seks dengan DR di rumah neneknya yang juga ibu mertua Rusdi, di Tangerang ibu wilayah Banten dekat sini.




Mangsa belasan tahun itu malah terpaksa rela melakukan hubungan seksual dengan bapanya tersebut yang amat tidak berperikemanusiaan dari Februari 2012 hingga Jun 2015.

Lebih mengejutkan dan menggusarkan, Rusdi menyuruh anaknya itu memakai baju gaun seksi bekas isterinya yang juga ibu DR kerana mangsa dikatakan mirip wajah jandanya.

Gadis itu sebenarnya menolak hubungan kelamin tersebut, namun diancam akan dibunuh oleh bapanya. Lebih menyedihkan lagi, mangsa sebenarnya seorang anak yang cacat fizikal.





Dia dilaporkan media Indonesia sebagai tidak mampu melakukan apa-apa, selain merangkak di rumahnya manakala menurut pihak berkuasa, pada mulanya, mangsa disuruh menonton video lucah.

Ketika gadis itu bertanya kepada bapanya mengapa beliau harus berbuat demikian, lelaki itu berkata, anaknya perlu mengetahui adegan yang ditunjukkan dalam video tersebut.

Ini kerana mangsa konon akan juga perlu melakukan pelbagai adegan ranjang yang ‘panas’ itu apabila bersama dengan suaminya nanti selepas mendirikan rumah tangga.

Namun, itu ternyata hanyalah sekadar muslihat dan tipu helah Rusdi bagi merangsang syahwat seks anaknya serta memuaskan nafsu kebinatangannya yang cukup jijik.

Kes tersebut akhirnya diketahui juga oleh ibu si mangsa, yang kemudian bertindak segera melaporkannya kepada pihak polis tempatan dan Rusdi berjaya ditangkap.

Ibu mangsa dilaporkan sudah lama meninggalkan rumah mereka tersebut sejak 2012, kerana berasa tidak tahan dengan suaminya itu yang berkelakuan cukup buruk.

Jika disabitkan kesalahan di bawah undang-undang Indonesia, Rusdi boleh meringkuk dikenakan hukuman penjara sehingga 15 tahun. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Guru Korea Ini Amat Cantik Hingga Tiada Pelajar Ponteng

Guru Korea Ini Amat Cantik Hingga Tiada Pelajar Ponteng


SEOUL – Kisah cikgu wanita yang comel sering diperkatakan pelbagai pihak sejak zaman dahulu lagi sehingga pernah berlaku, ramai bapa sanggup ‘rajin’ menghantar anak ke sekolah semata-mata mahu melihat guru tersebut.

Terbaharu, beberapa foto menunjukkan seorang guru berwajah cantik yang dikatakan selama ini mengajar di sebuah sekolah menengah di Korea Selatan telah mencetuskan sensasi ramai netizen di ‘negara kimchi’ berkenaan.

Kejelitaan dan kecomelan tubuh badannya tidak hanya ‘menggetarkan jantung’ para pelajar lelakinya di sekolah yang memang pun tiada penuntut perempuan itu, tetapi juga pengguna media sosial tempatan yang melihatnya.

Wanita bernama Lee Nayeong tersebut sepatutnya menjadi seorang artis hiburan daripada berkhidmat sebagai guru, malah dilaporkan cikgu ayu ini ‘dinobatkan’ sebagai antara tenaga pendidik paling cantik di Korea Selatan.




Umumnya selama ini, kecantikan gadis tempatan selalu diragui kerana dianggap hasil pembedahan plastik yang memang cukup popular di negara tersebut dan doktor kosmetik Korea Selatan sendiri adalah terbaik di dunia.

Namun, berbeza dengan kebanyakan artis wanita, Nayeong memang memiliki kecantikan alami sejak kecil lagi sehingga pernah dilaporkan semua guru lelaki ‘suka’ memandang wajahnya yang manis secara semula jadi itu.

Ketika masih lagi belajar di sebuah universiti tempatan, Nayeong bahkan pernah berjaya masuk sehingga ke peringkat saringan kelayakan terakhir untuk pertandingan ratu cantik tahunan yang terkenal, Miss Korea.

Kecantikan dan bakat Nayeong yang dilahirkan pada 1985 itu ibarat model sensasi telah membuatkan tempat dia mengajar tersebut turut menjadi terkenal di seluruh ‘negara ginseng’ berkenaan. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA









-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger