SHOPPE

Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya

Share:
Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya



Sebarkan Video Seksi Untuk Jatuhkan Calon Datuk Bandar Tetapi Lain Pula Terjadinya, Ketika Valeria Prokopenko, yang juga calon Datuk Bandar Odess di Ukraine berdebar-debar menunggu hari pilihan raya bagi pemilihan jawatan Datuk Bandar, dia dikejutkan dengan video gambar seksinya yang tersebar, sehari sebelum hari pengundian itu.




Valeria, 21, yang juga seorang model, tidak menyangka video yang dihasilkan untuk program TV iaitu `Miss Olymp’’ telah disebarkan. Kerja penyebaran itu dipercayai dilakukan oleh pesaingnya bagi jawatan Datuk Bandar berkenaan. jatuhkan

Namun kesan penyebaran video itu bertentangan dengan tujuan sebenar pesaingnya berbuat demikian, iaitu untuk menjatuhkannya sebaliknya ia menaikkan lagi populariti Valeria. Model tersebut juga dijunjung kerana dianggap memiliki banyak personaliti atau karektor dalam pelbagai bidang. Sehubungan itu Valeria makin mendapat sokongan daripada kebanyakan warga kota yang boleh menerima dirinya.

Wajahnya yang manis itu berjaya menarik perhatian penerbit di Rusia yang bercadang untuk menampilkan Valeria dalam video muzik kumpulan pop Ruki Vverh dan mereka dalam perbincangan untuk menerbitkan filem pendek berkaitan kariernya sebagai model hingga menjadi orang politik.
Video itu tersebar di media sosial ketika Perdana Menteri Kanada yang baru dinobatkan secara tidak rasmi sebagai ahli politik paling s3ksi di dunia. Sehubungan itu Valeria masih dijemput sebagai model untuk memperagakan pakaian bertaraf dunia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  abangsteady




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah