SHOPPE

Dah Jodoh Saya Dengan Dia Nak Buat Macam Mana – Maria Farida

Share:
Dah Jodoh Saya Dengan Dia Nak Buat Macam Mana – Maria Farida

Maria Farida naked

PERKAHWINAN Maria Farida dengan ahli perniagaan pada 26 November lalu merupakan satu perkara yang baik buat pelakon jelita ini yang sudah bergelar janda lebih 10 tahun.




Bagaimanapun, perkara itu dikatakan telah mendapat penghinaan segelintir orang kerana suami Maria itu merupakan bekas suami kawan baiknya sendiri.

Maria Farida naked

“Saya sedih sebab rata-rata orang Melayu yang komen. Sepatutnya orang Melayu kita lebih beradab ketika bercakap.

“Tidak tahu perkara sebenar yang terjadi tetapi main teka dan tulis. Hakikatnya, sudah jodoh saya dengan dia nak buat macam mana,” luah Maria tentang perkara ini.

Maria sebelum ini, telah pun memberi komen berkenaan isu ini kepada sebuah majalah tempatan.

Dakwa Maria, bekas suami kawan baiknya itu hanya dirapatinya selepas beliau bercerai sekitar Ogos lalu justeru tidak timbul soal dia merampas lelaki berkenaan daripada sesiapa.

“Kenapa mahu pertikaikan lagi. Kami hanya menjemput seramai 50 orang yang terdiri daripada famili dan kawan-kawan terdekat (ketika majlis pernikahan).

Lagipun ini perkahwinan kedua saya. Jadi, untuk apa ia dibuat secara besar-besaran,” kata Maria lagi kepada Kosmo! Online apabila ditanya tentang majlisnya yang agak tertutup.

Apa pun, Maria telah melakukn sesuatu yang tidak salah malah dituntut agama. Sama-sama kita doakan yang terbaik buat kehidupannya di masa mendatang..




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah