SHOPPE

Suami Report Polis Dapati Isteri Yang Disangka Perawan Rupanya Janda

Share:
Suami Report Polis Dapati Isteri Yang Disangka Perawan Rupanya Janda



Suami Report Polis Dapati Isteri Yang Disangka Perawan Rupanya Janda|Seorang guru 48 tahun membuat repot polis karena mendakwa dirinya ditipu oleh isterinya sendiri yang berusia 26 tahun yang baru di nikahinya.




Guru yang tidak di dedahkan namanya mengatakan dia merasa tertipu.sebelum menikah isterinya mengaku masih gadis dan perawan akan tetapi perempuan itu menipu saya dan dia sudah berstatus janda.ujarnya.

kedua pasangan ini di kabarkan resmi membangun rumah tanggal sejak 10 oktober lalu.Dalam hubungan rumahtangga mereka rupanya selalu muncul pergaduhan karena guru tersebut merasa ada sesuatu yang di sembunyikan isterinya Selama ini.

Akibat si isteri tidak mahu mengaku ,membuat guru itu untuk  menyiasat latar belakang isterinya dengan bertemu beberapa sejumlah pihak.

Namun semuanya terjawab setelah guru berkenan mendatangai pejabat urusan agama dan mendapati isterinya adalah seorang janda.

yaa..saya sangat kecewa karena ketika kami berkenalan isteri saya mengaku masih gadis dan perawan,belum pernah menikah,ketika itu saya benar benar tengah mencari calon isteri.
Saya merasa di tipu dia telah melakukan pemalsuan identiti,apabila saya curiga jadi saya cek di kantor urusan agama pada 4 desember 2015 lalu,ternyata isteri saya janda,saya sangat kecewa katanya.

Akibat merasa di tipu guru tersebut memutuskan untuk membuat laporan polis atas kes penipuan di kantor polisi palembang indoensia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-

Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah