SHOPPE

Alih-alih Ingin Mengenakan Isteri Ketika Sedang Mandi….Tetapi Apa Yang Berlaku Sangat Menyeramkan dan Berlaku…

Share:
Alih-alih Ingin Mengenakan Isteri Ketika Sedang Mandi….Tetapi Apa Yang Berlaku Sangat Menyeramkan dan Berlaku…



Selama ini, para pencari fakta soal ‘dunia lain’ memang kerap membahagikan bukti-bukti yang merekadapatkan melalui media internet. Alhasil, kita sudah terbiasa dengan foto atau video yangmemperlihatkan penampakan hantu menyeramkan yang beredar.




Tak hanya para pencari fakta ‘dunia lain’, dari foto maupun kamera orang-orang awam pun terkadangtanpa sengaja penampakan itu pun muncul. Namun, seperti yang dilaporkan oleh Wittyfeed.com, taksedikit hasil foto dan video penampakan tersebut merupakan hasil ‘kejahilan’ tangan manusia atautidak asli alias hasil editan yang menggunakan aplikasi perisian komputer.

Begitu pula dengan salah satu video yang dimuat naik 4 tahun silam dan kembali hebohkan netizen. Dimana, dalam video yang berdurasi kira-kira 50 saat itu kelihatan seorang lelaki yang memegang camrecorder berjalan menuju sebuah bilik mandi.

Video ini sepertinya diambil dari sebuah rumah pasangan suami isteri di India. Awalnya, si suami inginmenggoda atau mengejutkan isterinya yang sedang mandi. Alhasil, isterinya pun sempat terkejut lalusegera menyelesaikan mandinya.

Sesaat setelah isterinya membuka tirai dan berjalan menuju ruang ganti. Mendadak, tirai itu punseperti menutup kembali dan terdengar bunyi pancuran yang mengalir. Sontak, kamera lelaki tersebutlangsung tirai yang mendadak tertutup itu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  sembangbaik




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah