SHOPPE

Derita Wanita Ditinggal Kahwin Oleh Kekasih Setelah 7 Tahun Bercinta

Share:
Derita Wanita Ditinggal Kahwin Oleh Kekasih Setelah 7 Tahun Bercinta



Derita Wanita Ditinggal Kahwin Oleh Kekasih Setelah 7 Tahun Bercinta|Tidak ada sesiapa yang mampu menulis atau melukis untuk mengimbangi luka dalam hati apabila orang yang selama ini kita sayang akhirnya menjadi milik orang lain sepenuhnya.




"Takdir" itulah kata kata yang terucap dari mulut risna tiara yang terpaksa merelakan kekasihnya Rais yang berkahwin dengan wanita lain setelah sekian lama mereka menjalin hubungan cinta dan saling mengucap janji untuk meyakinkan sesama sendiri.

"Saya dijemput dalam majlis berkenan dan rais sendiri yang memberikan undangan itu kepada saya sekaligus dia meminta maaf atas apa yang berlaku,tiada kata kata yang mampu saya ucapkan ketika itu,hanya linangan air mata yang mengalir yang menjawab soalan rais.

Dengan mengumpul semangat saya beranikan diri untuk hadir di dalam majlis persandingan rais,hanya kaum perempuan saja yang tahu tentang perasaan itu katanya.

Kehadiran risna tiara dalam majlis tersebut awal tidak ada apa apa yang mengejutkan ramai,bagaimanapun risna gagal menahan perasan sedih dan rindunya,dia terus melangkah kepelamin dan menghulurkan tangan  kepada  isteri rais sebelum memeluk lelaki yang dicintainya itu di depan ramai.

Dalam pada masa itu isteri rais, nagita juga turut menangis menyaksikan adegan yang menyentuh emosi  itu,setelah beberapa lama kemudian baru rais melepaskan risna.

Bagi menjernihkan keadaan yang cukup riuh,dan untuk menjawab soalan yang bermain di minta tetamu yang hadir, keluarga pengantin lelaki tampil memohon maaf mengenai insiden itu dan menjelaskan bahwa mereka sebenarnya merestui hubungan rais dengan risna tiara sebelum ini.

Dan mereka juga pernah masuk meminang risna namun cinta selama tujuh tahun itu tidak perpenghujung kepelaminan apabila orang tua risna tidak menerima pinangan rais dengan bermacam macam alasan.dan pada akhirnya rais memilih wanita lain sebagai isterinya.

Kisah ini berlaku di daerah sulawesi selatan indonesi,dan turut menjadi perhatian ramai apabila video risna ketika memeluk bekas kekasihnya itu di muat naik dalam laman media sosial sejak beberapa tahun lepas.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah