SHOPPE

DULU EMMA KINI JANDA PULA WAH SUDAH TUKAR SELERA AGAKNYA ZIZAN NI NAK TAU SIAPA JANDA TU....

Share:
DULU EMMA KINI JANDA PULA WAH SUDAH TUKAR SELERA AGAKNYA ZIZAN NI NAK TAU SIAPA JANDA TU....



#Mengakui mahu menjadikan tahun 2016 sebagai tahun yang lebih kurang kontroversi daripada tahun sebelum ini, baru-baru iniZizan Razak dikaitkan pula sedang bercinta dengan seorang pelakon janda beranak duanamun menafikan sekerasnya perkara tersebut.




#Saya kenal belian dan adik beradiknya tetapi tidak lebih daripada itu. Rasanya gosip ini sangat-sangat mengarut. Saya rasa lebih baik saya berdiam diri daripada bercakap kerana orang tidak akan habis buat cerita

#Kadang-kadang apabila kita lalu saja depan rumah pelacur, orang boleh ambil gambar dan cakap macam-macam tetapi saya harus sedar, kita ini berada dalam dunia selebriti dan orang mengenali kia. Kita tidak buat pun, orang tetap cuba menjatuhkan dan mencari salah kita

#Saya pula mengaku memang mengenali beliau, tetapi jika henda dikata bercinta, ia memang tidak benar, jelas Zizan kepada BH Plus.

#Tambah Zizan, ketika ini dia lebih suka mengambil sikap berdiam diri dan tidak mudah melatah dengan kontroversi sebgitu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  beritasempoi




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah