SHOPPE

Adeline Tsen Rimas Bila Ditanya Soal Kahwin

Share:
Adeline Tsen Rimas Bila Ditanya Soal Kahwin

Adeline Tsen bogel naked


Bukan dia tidak pernah memikirkan mengenai pasangan hidup, namun belum ada jodoh. Kekosongan di hatinya diisi dengan berlakon dan mengejar impian bergelar penyanyi.




Bagaimanapun dia tidak dapat mengelak dari kerap diasak dengan persoalan daripada adik-beradiknya, bilakah dia akan menamatkan zaman bujang.

Memetik laporan Harian Metro, Adeline Tsen, 30, setiap kali berdepan dengan situasi tersebut, tiada jawapan mampu diberikan melainkan membalas pertanyaan itu dengan senyuman pahit.

“Memang seronok dapat berkumpul dengan keluarga dan saudara-mara di kampung pada Tahun Baru Cina, namun saya rasa kurang selesa apabila abang dan kakak asyik bertanya bila mahu kahwin. Soalan ini susah untuk saya jawab. Pernah juga bercinta, tetapi hubungan itu tidak kekal lama.

“Namun, saya lega kerana bapa tidak mendesak kerana dia pun lambat mendirikan rumah tangga. Sebenarnya kakak dan abang saya ada juga yang berkahwin pada usia 30 dan 35 tahun, tetapi mungkin saya adik bongsu, mereka tidak sabar mahu lihat saya ada pasangan hidup.

“Apatah lagi ibu sudah meninggal dunia dan bapa pula berusia 78 tahun, jadi mereka bimbangkan saya,” katanya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  ohdunia




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah