SHOPPE

Farahdhiya Dapat Tawaran Jadi Pelacur

Share:
Farahdhiya Dapat Tawaran Jadi Pelacur

Farahdhiya bogel


PENYANYI Farahdhiya Mohd. Amin mendedahkan dia nyaris diperdaya oleh individu yang mendakwa diri konon sebagai pengacara terkenal, Ally Iskandar.



Menurutnya individu itu menawarkan pekerjaan sebagai gadis peneman (escort girl) dalam dunia perlacuran.

“Saya ingin menceritakan kejadian yang berlaku kepada saya sebelum ramai lagi yang tertipu. Beberapa bulan lalu, Instagram Ally Iskandar telah menghantar mesej kepada saya, memintan nombor telefon.

“Disebabkan sudah beberapa kali bekerja sama, saya memberikan nombor telefon peribadi tanpa sebarang syak. Dia menghantar mesej menggunakan aplikasi Whatsapp untuk menawarkan kerja hosting.



“Pada mulanya saya rasa tiada masalah, semua perbincangan adalah berkaitan dengan urusan kerja, sehinggalah pertengahan perbualan itu membuatkan saya berasa ragu”

“Ally palsu itu kononnya menawarkan extra job dengan harga RM30,000 dan RM140,000. Mesej itu sangat kurang ajar, termasuklah meminta saiz badan dan gambar depan belakang.

“Nasib baik saya tak bagi, saya boleh fikir mana betul, mana salah,” kata Farahdhiya yang kini berusia 31 tahun yang juga pernah berlakon dalam beberapa drama tempatan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah