SHOPPE

Gadis Remaja Buat Seks Dengan Ayah

Share:
Gadis Remaja Buat Seks Dengan Ayah



Gadis Remaja Buat Seks Dengan Ayah|Seorang remaja yang mendakwa dirogol oleh lima remaja lelaki ketika bersiar bersama bapanya mengaku dia sebenarnya melakukan hubungan seks secara rela dengan bapanya, awal Januari lalu.




Gadis yang identitinya tidak didedahkan mendakwa dia bersama bapanya yang berusia 39 tahun berada di taman berkenaan untuk minum pada jam 9 malam pada 7 Januari apabila didatangai sekumpulan remaja berkenaan.

Dia berkata, kumpulan remaja berkenaan menyuruh bapanya meninggalkan mereka sebelum bertindak merogolnya.

Ekoran dakwaan itu, Denzel Murray, 14, Shaquell Cooper, Ethan Phillip, masing-masing berusia 15 tahun dan Onandi Brown serta Travis Beckford berusia 17 tahun didakwa.

Dakwaan tersebut kini digugurkan selepas gadis tersebut mengaku mengadakan hubungan seks secara rela dengan mereka dan bapanya.

Peguam daerah Brooklyn, Ken Thompson berkata, pengadu serta bapanya membuat kenyataan yang tidak konsisten kepada pasukan penyiasat.

“Pengadu telah menarik balik dakwaan serangan seksual dan penggunaan senjata api dan tidak akan meneruskan sebarang dakwaan jenayah terhadap mana-mana defendan,” katanya dipetik Metro.uk

Pada mulanya, gadis berkenaan memberitahu penyiasat bahawa apabila bapanya kembali semula ke tempat kejadian dan melemparkan botol pada mereka, salah seorang daripada mereka mengacukan pistol dan mengarahkan dia pergi.

Ketua Polis Robert Boyce berkata pada masa itu, gadis berkenaan memberi laporan yang sangat boleh dipercayai, sambil menambah dia mengalami kecederaan fizikal pada masa itu dan trauma.

Bapanya menahan dua pegawai polis yang berada disitu dan memberitahu dia takut anak perempuanya akan dibunuh dan ‘histeria’.

Gadis itu turut mendakwa dia mempunyai gangguan bipolar dan gangguan tekanan serta trauma, tetapi tidak mengambil sebarang ubat.

Selepas suspek didakwa, dua daripada mereka memberitahu penyiasat mereka percaya perhubungan seksual adalah diatas persetujuan,” kata polis

Mereka mendakwa gadis itu telah mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki itu yang ternyata adalah bapanya, di taman sebelum dia beredar dari tempat kejadian, meninggalkan anaknya bersendirian dengan kumpulan remaja berkenaan.

Salah seorang dari remaja berkenaan mendakwa meminta kebenaran bapa gadis berkenaan untuk melakukan hubungan seksual.

Sementara itu, Thompson berkata, dia kini berharap gadis itu akan ‘mendapat semua sokongan yang diperlukannya untuk masa hadapan.’




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah