SHOPPE

Nelydia Nafi Bercinta Semula, Sedang Buat Persiapan Kahwin

Share:
Nelydia Nafi Bercinta Semula, Sedang Buat Persiapan Kahwin



PELAKON Nelydia Senrose tampil menjelaskan bahawa khabar mengatakan dia dan bekas kekasih Qi Razali sedang merancang berkahwin pada tahun ini, tidak benar.




“Kami tidak pernah bermusuh walaupun sudah putus, hubungan kami masih baik dan sesekali kami masih berhubung berkenaan hal kerja, dan tidak lebih dari itu.

“Namun, saya tak mahu mengulas terlalu banyak soal ini kerana saya pun tak tahu apa akan jadi pada masa depan nanti,” jelasnya kepada sebuah akhbar tempatan.

Nelydia berkata jika benar dia akan berkahwin, tentu dia sedang sibuk menyiapkan persediaan majlisnya itu.

“Kalau betul saya dah nak kahwin, tentu sekarang saya sedang sibuk buat persiapan tapi kini saya sering berada di lokasi penggambaran,” katanya.

Nelydia juga tidak mahu mengulas lanjut kisahnya dan Qi Razali walaupun sebelum ini hampir tiga tahun mereka bergelar kekasih.

Tiada sumber yang dapat memastikan punca keretakan hubungan mereka, tetapi gossip mengenai perkara itu bermula apabila kedua dua selebriti ini meluahkan perasaan di media sosial yang segera dihidu oleh peminat.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah