SHOPPE

Video Dan Cerita Sebenar Pengantin Lelaki Ditumbuk Karena Duit Hantaran Tidak Cukup

Share:
Video Dan Cerita Sebenar Pengantin Lelaki Ditumbuk Karena Duit Hantaran Tidak Cukup



Video Dan Cerita Sebenar Pengantin Lelaki Ditumbuk Karena Duit Hantaran Tidak Cukup|Sebuah majlis akad nikah yang berlangsung di masjid jamek al-khadijiah pantai dalam sini kelmarin bertukar menjadi sesi pergaduhan antara dua belah keluarga pengantin karena tidak menyediakan uang hantaran yang mencukupi.




Video yang viral di laman media sosial turut menjadi perhatian ramai,sumber kosmo berkata, ahli keluarga mangsa sebelum ini sudah bersetuju membayar jumlah hantaran RM15,000 ketika mereka datang merisik pada Januari lalu.

“Ketika merisik, pihak lelaki meminta untuk membayar sebanyak RM7,500 sebagai wang hantaran, namun pihak pe­rempuan meminta sejumlah RM15,000.

“Pengantin lelaki yang bersetuju de­ngan jumlah itu, namun meminta supaya wang hantaran tersebut dibayar secara ansuran iaitu sebanyak RM10,000 sebelum majlis perkahwinan dan baki lagi RM5,000 dibayar selepas majlis,” katanya.


Menurut sumber dalam kejadian kira kira jam 3:15 petang semalam pihak pengantin perempuan tidak membernarkan majlis akad nikah di adakan di masjid jamek al-khadijiah tersebut memandangkan pengantin lelaki yang bekerja sebagai pengawal keselamatan cuma membayar wang hantaran sebanyak RM 10.000.

Pengantin lelaki tersebut berusia 27 tahun manakala pasangannya 21 tahun.

Kata sumber kosmo hari ini berkata pengantin lelaki kemudian di tumbuk selepas di katakan ingin beredar dari masjid tersebut karena pihak perempuan tidak mahu melangsungkan perkahwinan sebelum membayar wang hantaran yang berbaki 5.000 tersebut .




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah