SHOPPE

Benarkah Video Lucah Atikah Suhaime Dan Idris Khan Itu Wujud Atau Sekadar Publisiti Murahan?

Share:
Benarkah Video Lucah Atikah Suhaime Dan Idris Khan Itu Wujud Atau Sekadar Publisiti Murahan?



Benarkah Video Lucah Atikah Suhaime Dan Idris Khan Itu Wujud|Sepertimana janji Pelakon Atikah suhaime,Selepas kembali ke Malaysia beliau mengotakan janjinya untuk memperjalas isu gambar dan video bogel yang tersebar di laman media sosial semenjak awal minggu lalu.




Sebelumnya ketika hari raya haji lalu atikah berkata bahwa dia akan mengambil tindakan selepas balik ke malaysia berkait penyebaran video dan gambar tersebut.

Tenang menjawab isu berkenan, Atikah suhaime Menepis dakwaan yang mengatakan dirinya adalah individu dalam video lucah dan gambar bogel bersama isdris khan seperti mana yang di sebarkan oleh beberapa media tempatan.

“Tidak, Itu bukan saya,,ibu saya pun dah melihatnya,Ibu menasihati agar saya bersabar,” kata Atikah

Dalam temu ramah yang dilakukan oleh wartawan Astro Gempak,pemilik nama Nur Atikah Mohd Suhaime, 25, mengambil keputusan untuk tidak menjawab kebanyakan pertanyaan.

“Saya minta maaf kerana saya tidak boleh komen dengan lebih lanjut. Perkara ini saya telah serahkan kepada pihak pengurusan (MIG) untuk sebarang tindakan selanjutnya,” katanya

“Setakat ini, pihak pengurusan sedang mengumpulkan maklumat berkenaan dengan perkara tersebut. Semuanya akan diuruskan oleh pihak MIG, termasuklah membuat laporan polis,” katanya ketika ditemui sewaktu majlis tayangan filem terbaru MIG berjudul Volkswagen Kuning.

Hingga kini kewujutan Video lucah Atikah suhaime hanyalah sebuah isu yang samar sama yang tidak jelas kebenarannya,setakat ini belum ada mana mana individu dan media tempatan yang mengesahkan video lucah Atikah dengan idris khan itu wujut,beberapa carian di google juga telah dibuat,kebanyakan media tempatan hanya meletakkan beberapa gambar yang berkemungkinan besar adalah gambar edit yang sengaja di sebar untuk menjatuhkan populariti kedua artis.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah