SHOPPE

Gadis Cantik Maut Gantung Diri Karena Tunang Mau Merantau

Share:
Gadis Cantik Maut Gantung Diri Karena Tunang Mau Merantau



Sedih Karena Tunang Mau Merantau,Gadis Cantik Maut Gantung Diri|Melayu Deli:Seorang gadis Ratna Sari ditemukan oleh ayah tirinya maut dalam keadaan tergantung di dalam biliknya padan 19.09.2016.




Gadis yang baru berusia 21 itu diduga gelap mata mengakhiri hidupnya dengan menggandung diri karena sedih ditinggal tunang yang ingin pergi merantau.

Menurut laporan ayah tiri mangsa Dia dan isterinya menemukan anak mereka pada jam 15.00 sebaik mereka balik daripada kerja.

Panggilan yang disebut banyak kali tidak berjawab membuat ayahnya memeriksa kedalam bilik,dan menemukan anak tirinya sudah tergantug tak bernyawa.

“Saya masuk kedalam biliknya dan melihat anak saya tergantung,saya beristigfar dan terus menurunkannya”katanya ketika dihubungi pemberita.

Menurut siasatan awal dan saksi warga setempat,mangsa sempat dilihat makan mie sup bersama tunangnya Arwan Supriadi 21 di kedai makan berhampiran.

Mereka berdua seperti bergaduh,saya dengar tunangnya mau pergi merantau,tapi tak tau kemana,kata pewarung memberikan keterangan.

Selain itu mangsa juga sempat dilihat oleh jirannya menangis sewaktu masuk kedalam rumah,tak butuh waktu lama,rumah mangsa dikerumuni orang ramai selepas mangsa ditemukan maut gantumg diri.

Sementara pihak kepolisian rantau parapat,melayu deli medan AKP Viktor S membenarkan kejadian,dan pihaknya masih mengembangkan siasatan terutama kepada tunang mangsa yang berkebetulan tidur di ruang tamu rumah mangsa ketika dalam kejadian.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah