SHOPPE

Menyeramkan!!!….Anak Patung Jadi Penumpang Pesawat

Share:
Menyeramkan!!!….Anak Patung Jadi Penumpang Pesawat



MENYERAMKAN…seorang penumpang sebuah syarikat penerbangan terkejut apabila mendapati seorang lelaki yang duduk berhampirannya telah membeli satu tiket penerbangan khas untuk anak patungnya.




Sara Novic, yang berasal dari Brooklyn, mengalami pengalaman menakutkan itu ketika terbang ke Cincinnati semalam.

Menurut Novic, lelaki misteri terbabit bersama anak patungnya yang diberikan nama Barbara itu mahu melawat sebuah muzium di Cincinnati.

“Berita baik….tiada orang duduk di kerusi tengah,’’ katanya yang memuatnaik entri tersebut dalam Twitternya.


Namun tidak lama kemudian, Novic menulis lagi dalam twitternya “Berita buruk…anak patung menyeramkan kepunyaan lelaki yang duduk di sebelah tingkap, duduk di sebelah saya (di tengah-tengah).”

Sebelum itu, kata Novic, lelaki misteri itu telah mencetuskan kekecohan di lapangan terbang disebabkan oleh anak patung berkenaan.

Ini kerana pasukan keselamatan di lapangan terbang cuba mengesan nama pada `boarding pass’ berdasarkan tarikh lahir yang diberikan namun mereka gagal.

Selepas seketika, barulah mereka mengetahui bahawa tiket itu dibeli atas nama Barbara, iaitu nama anak patung tersebut, dengan menggunakan butiran pasport palsu.

Susulan itu, lelaki misteri terbabit telah diingatkan supaya tidak lagi menempah tiket dengan menggunakan nama anak patung berkenaan setiap kali kedua-duanya terbang bersama.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah