SHOPPE

Atlet sukan mohon maaf selepas 'tak sengaja' tunjukkan asetya semasa pertandingan.!!

Share:
Atlet sukan mohon maaf selepas 'tak sengaja' tunjukkan asetya semasa pertandingan.!!




Adat didalam sebuah pertandingan sukan, ada kalah dan ada yang menang. Namun ada juga insiden yang memalukan boleh terjadi di dalam sukan tersebut.




Tujuan pertandingan renang adalah untuk berenang dengan paling cepat bagi sesuatu jarak yang diberikan.

Pertandingan renang menjadi popular pada abad ke-19 dan kini terdiri daripada 34 buah acara, iaitu 17 buah acara bagi setiap jantina.

Renang juga merupakan acara yang popular dalam Sukan Olimpik Musim Panas, dengan setiap jantina ahli olahraga masing-masing bertanding dalam 13 buah acara yang diiktirfaf.

Acara-acara Sukan Olimpik diadakan di dalam kolam yang 50 meter panjangnya

Keempat-empat gaya pertandingan dalam Sukan Olimpik ialah gaya kuak kupu-kupu, gaya kuak lentang, gaya kuak dada, dan gaya bebas. Gaya-gaya itu boleh direnang secara perseorangan atau bersama-sama dalam lumba rampai.

Namun dapat kita saksikan apa yang terjadi kepada seorang atlet wanita ini apabila dia dimalukan di hadapan penyokongnya selepas baju renang yang dipakainya tiba-tiba 'terkeluar'.

Insiden itu telah menjadi perbualan hangat beberapa media yang merakamkannya pada beberapa masa yang lalu.

Atlet itu juga mengatakan, dia tidak sengaja menunjukkan payudaranya itu semasa hari pertandingan tersebut. Beliau juga memohon maaf dengan apa yang terjadi pada hari itu.

Didalam video dibawah ini menunjukkan beberapa insiden-insiden memalukan bagi atlet-atlet sukan dari seluruh dunia, bukan sahaja renang, malah banyak lagi insiden yang memalukan.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah