SHOPPE

Gambar Gadis Cantik Vokalis Band Musiku Melecur Disiram Asit Oleh 2 Lelaki Tidak Dikenali

Share:
Gambar Gadis Cantik Vokalis Band Musiku  Melecur Disiram Asit Oleh 2 Lelaki Tidak Dikenali


Gambar Gadis Cantik Vokalis Band Musiku  Melecur Disiram Asit Oleh 2 Lelaki Tidak Dikenali|Bandung: Seorang gadis cantik Intan Novita 21 yang juga merupakan seorang Vokalis Band Musiku mengalami detik mengerikan apabila muka dan tubuhnya di siram dengan cairan Asit oleh dua orang lelaki yang tidak dikenali.




Dalam kejadian yang berlaku semalam kamis 27.10.2016 Intan dikatakan dalam perjalanan balik kerumah menaiki motor pada jam 18:30 untuk menjemput ibunya kata Riyan 23 rakan mangsa memberitakan kejadian dari Hospital Hansan Sadikin Bandung.

Ryan berkata intan menjemput ibunya untuk melihat studio musik yang baru saja di jalankan oleh Intan,karena itu adalah impiannya selama berkarir dalam dunia musik.

Diakui intan selama ini bersusah payah untuk mendirikan sebuah studio musik tersebut,intan yang ingin berkongsi berita gembira itu bersama ibunya terlebih dahulu tidak kesampaian apabila ditengah jalan ia disiram dengan cairan asit hingga kini masih belum sedarkan diri.

Menurut saksi mata,kedua lelaki yang tidak dikenali itu turun dari sebuah kereta ketika mangsa berhenti di lampu isyarat dan menyimbahnya dengan asit.

Mangsa kemudian menjerit “panas” dan terjatuh,namun tidak ada siapa yang berani menolong karena takut melihat keadaan  wajah mangsa yang melecur.

Kakak mangsa yang berkebetulan berada di kawasan berhampiran segera ketempat kejadian dan membawa adiknya itu kehospital.

Dimaklumkan sebagian tubuh intan melecur setelah terkena cairan berbahaya itu.

Sementara pihak kepolisian Buah Batu bandung masih lagi mengembangkan siasatan kes berkanan,sejauh ini ibu mangsa memaklumkan bahwa anak gadisnya itu baru saja putus cinta dengan seorang lelaki tiga bulan lalu.

Ibu mangsa juga berkata,kekasih anak gadisnya itu tidak terlalu di kenali oleh keluarganya,hal itu telah menyukarkan pihak polis untuk mengenali identiti lelaki terbabit,hingga kini belum ada tangkapan dibuat terhadap mana mana  individu yang mencurigakan.








-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah