SHOPPE

Gara-Gara Jarang Pakai Bra “Payudara Wanita Ini Terus Membesar Setiap Hari”

Share:
Gara-Gara Jarang Pakai Bra “Payudara Wanita Ini Terus Membesar Setiap Hari”


Jarang Pakai Bra “Payudara Wanita Ini Terus Membesar Setiap Hari”|Memiliki payudara yang besar, bulat, dan cantik adalah impian setiap wanita,namun bagaimanakah ukuran payudara yang membesah setiap hari?




Hal itulah yang dialami oleh Haruhi Miwako wanita asal Belanda bahkan payudaranya masih terus membesar hingga sekarang.

Miwako yang dulunya merupakan seorang model menulis dalam laman webnya bahwa ukuran payudaranya kini mencapai 38 T.Ukuran yang sangat tidak normal pada wanita.

Meskipun menjadi bahan tertawaan orang Miwako tidak pernah mempermasalahkannya.

“Sekarang biarlah saya memberitahu sesuatu kepada anda,saya diberkati dengan sesuatu yang semula jadi”

“Permainan Anime,Biola dan Piano adalah perkara kegemaran saya,apa yang paling saya suka adalah membuat orang tersenyum dan tertawa,saya tidak perlu naik keatas panggun dan membuat cerita lawak ,saya hanya berjalan dan bermain dengan Game live online, mereka yang melihat saya pasti tersenyum dan tertawa”

“Pertumbuhan saya bermula 2013 dan ia telah membesar sehingga kini dengan beberapa peringkat,ia tidak menggganggu kehidupan saya,yang penting saya sihat”katanya.

Bagaimanapun beliau menjelaskan meskipun payudaranya nampak berat,tidak sedikit pun pinggangnya mengalami apa apa masalah satakat ini.

Selain itu Haruhi Miwako berkata bahwa dia tidak pernah memakai Bra semenjak remaja, karena tidak suka dengannya.selepas ia meihat perubahan pada payudaranya ia mulai mengenakan bra,apa yang menjadi masalah pada dia sekarang adalah sukar untuk mencari baju yang sesuai dengan saiz payudaranya yang bertambah besar.

Saya berharap kepada umum agar tidak salah sangka dengan perjalanan hidup saya,saya bahagian dan berzukur dengan hadiah genetik yang telah diberikan pada saya,katanya.









-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah