SHOPPE

Julia Perez Telah Jadi Miskin Akibat Biaya Pengobatan Kanser Servick

Share:
Julia Perez Telah Jadi Miskin Akibat Biaya Pengobatan Kanser Servick



Julia Perez Jatuh Miskin Akibat Biaya Pengobatan Kanser Servick|Kanser servick atau yang lebih dikenali dengan kanser rahim yang di derita Artis popular indonesia Julia Perez 36 Dikabarkan telah mengorek seluruh harta dan uang simpanannya untuk membiayai pembedahan dan pengobatan beliau yang di lakukan di Singapura.




Dikabarkan jumlah biaya yang dikeluarkan untuk beberapa pembedahan yang dilakukan mamakan kos lebih dari seratus ribu ringgit dengan 6 pembedahan dan beberapa terapi.

Dikutip dari sumber berikut biaya pembedahan yang dilakukan Julia Perez mengikut mata uang malaysia.

Pembedahan pertama RM 10 Ribu
Pembedahan ke dua RM 15 Ribu
Pembedahan ke tiga RM 18 Ribu
Pembedahan ke empat RM 20 Ribu
Pembedahan ke lima RM 25 Ribu
Pembedahan ke enam RM 27 Ribu

Sementara biaya etrapi yang dilakukan sepanjang pengobatan berjumlah RM 20 Ribu,hal inilah yang dikabarkan membuat Jupe bekas isteri pemain bola sepak Gaston Castano Jatuh miskin.

Ruben Onsu,rakan paling rapat dengan Jupe menceritakan,akibat banyaknya kos biaya pengobatan jupe, wang tabungan jupe di ATM hanya tinggal beberapa ringgit sahaja,kata Ruben menunjukkan mimik muka sayu mengenang nasib malang sahabatnya itu.

Beberapa sahabat kalangan artis yang mengenali Jupe cuba membantu untuk meringankan bebannya itu,akan tetapi jupe bersikeras untuk menerima sumbangan tersebut.

Info terkini mengenai jupe,dikabarkan telah memiliki utang akibat tunggakan kereta Toyota Alphad,Apateman,dan sewa rumah.

Malah keadaannya lebih teruk apabila dia ditagih debt collector,” ujar Ruben.

Kenapa Jupe Kena Kanker Serviks?
Dikutip dari Wikipedia.org, kanser leher rahim atau disebut juga kanser serviks adalah sejenis kanser yang 99,7 persen disebabkan oleh human papilloma virus (HPV) onkogenik, yang menyerang leher rahim.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah