SHOPPE

Keji!!!...Video Seorang guru nafi 'tiduri' pelajar bawah umur terbongkar akhirnya.!!

Share:
Keji!!!...Video Seorang guru nafi 'tiduri' pelajar bawah umur terbongkar akhirnya.!!


Seorang  guru wanita berusia 24 tahun telah meniduri pelajarnya yang berusia 17 tahun beratus-ratus kali namun dia mendakwa dialah mangsa sebenar dalam kes penganiayaan seks yang mengejutkan ramai itu.



Mary  didakwa mempunyai hubungan terlarang dengan remaja bawah umur itu selama sembilan bulan ketika dia mengajar di Sekolah Tinggi Washington. Dia mengaku tidak bersalah dan kes itu akan dibicarakan 14 November ini.

Pertuduhan ke atasanya menyatakan  mereka melakukan seks hampir setiap hari sama ada di dalam kereta, di rumahnya atau rumah pelajar terbabit sepanjang tempoh sembilan bulan.

Selepas ditahan pada bulan Julai lalu, Mary Beth telah dipecat dan kini bagi menyara kehidupannya, dia menjadi penari bogel untuk menampung hidup dan menggunakan nama pentas ‘Bambi’.

Ketika muncul dalam rancangan Dr Phil Show, Mary Beth berkata, remaja lelaki itu telah menggodanya dengan menulis surat cinta menggunakan kata-kata indah hingga berjaya memukaunya.

“Dia berjaya memujuk saya menghantar gambar seksi saya termasuk selfie berbogel namun selepas itu dia berkongsi gambar berkenaan dengan rakan-rakannya di sekolah dan memberitahu mereka betapa saya sangat ‘hot'” katanya.

“Saya tidak tahu apa yang bermain di kepalanya. Dia sangka itu adalah ‘cool'” katanya lagi yang menuduh remaja itu berjaya ‘mengenakannya’ ketika dia berada dalam keadaan paling lemah.

Katanya, apabila dia cuba menamatkan hubungan dengan pelajarnya, keadaan menjadi tidak terkawal dan remaja itu mengancam untuk mendedahkan hubungan mereka.

Akhirnya, skandal berkenaan terbongkar selepas salah seorang rakan perempuan kepada remaja itu menyesyaki sesuatu berlaku antara mereka berdua dan mengadu kepada ibunya, Rebecca yang kemudiannya bertanya kepada Mary Beth.

“Saya memberitahunya bahawa saya cintakan pelajar berkenaan” ujarnya.

Buat masa ini, Mary Beth menunggu perbicaraan dan jika didapati bersalah, dia berdepan hukuman penjara dua tahun dan diwajibkan mendaftar sebagai pesalah seks selama 10 tahun.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah