SHOPPE

Kerana 'layanan yang luar biasa' saya sentiasa menunggu jelmaan hantu raya itu setiap malam.!!

Share:
Kerana 'layanan yang luar biasa' saya sentiasa menunggu jelmaan hantu raya itu setiap malam.!!



Seorang isteri terkejut apabila suaminya yang telah di kebumikan seminggu lalu pulang kerumah menagih hubungan seks darinya.




Wanita yang berusia awal 40 an itu tergaman apabila terdengar suara suaminya mengetuk pintu pada waktu tengah malam.

Apabila dibuka pintu wanita itu mendapati lelaki yang tercengat di hadapanyya ialah suaminya sendiri dan dia terpaksa membenarkannya masuk, semenjak dari pada itu lelaki jelmaah suaminya itu selalu datang melakukan hubungan seks dengannya.

Saya tidak dapat berbuat apa-apa saya seolah oleh terpaku, saya menuruti apa saja kemahuannya katanya.

Oleh karena layanan yang memuaskan dan amat luar biasa dia sentiasa menunggu jelmaan itu setiap malam.

Hubungan itu hampir berlangsung setahun sehinggalah pada suatu hari ketika kedengaran azan subuh dia di kejutkan oleh dunia khayalan.

Setelah membuat rawatan perubatan islam dia mendapati jelmaan suaminya itu ialah hantu raya peliharaan suaminya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah