SHOPPE

Wanita Ini Lidah Hampir Putus Diserang Kekasih

Share:
Wanita Ini Lidah Hampir Putus Diserang Kekasih


Wanita ini, Carleigh yang juga seorang pembantu jururawat menyangka dia sudah bertemu dengan `putera idamannya’ dan sering berkongsi gambar-gambar mereka berdua yang dilamun cinta dalam media sosial.




Namun di sebalik kegembiraan itu, Carleigh telah mengalami pengalaman menakutkan dana menyakitkan di tangan `putera idamannya’ itu yang dikenali sebagai Ryan Cameron.

Lelaki berkenaan telah menyerang Carleigh dengan teruk hinggakan doktor terpaksa menjahit lidahnya selepas dikoyakkan oleh lelaki itu dengan menggunakan jari. Ryan turut mengigit sebahagian telinga Carleigh.

Wanita itu juga menyangka dia akan mati akibat serangan berkenaan terutama selepas Ryan mencekiknya hinggakan dia sukar bernafas.


Hanya selepas Carleigh yang ketika itu hampir mati, mengumpul tenaga dan menjerit sekuat hati barulah lelaki itu melepaskan lehernya.

“Sebelum ini saya pernah didera olehnya dan saya cuba beberapa kali untuk memutuskan hubungan namun dia mengancam untuk membunuh anjing saya.

“Saya juga malu untuk memberitahu keluarga saya kerana saya baru sahaja memulakan hidup dengannya,’’ kata Carleigh yang menceritakan pengalaman menakutkan itu kepada WTHR .

Jelasnya apa yang dilihat dalam media sosial yang memaparkan kebahagiaan mereka berdua sebenarnya hanyalah ilusi semata-mata.

Justeru Carleigh mahu mereka yang mengalami nasib sama sepertinya supaya bangkit dan melawan, jangan membiarkan pendera seperti itu menguasai hidup mereka.

“Jangan biarkan mereka merampas semangat anda dan memberitahu bahawa anda tidak tempat untuk dituju lagi. Itu bukanlah lelaki yang mencintai anda,’’ katanya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah