Featured Post Today
print this page
Latest Post

Biodata Dan Profile Lengkap Kaka Azraff

Biodata Dan Profile Lengkap Kaka Azraff



Nama penuh Kaka Azraff: Nor Atiqa Noor Azraff
Umur Kaka Azraff: 27 tahun (2016)
Asal: Klang, Selangor
Kerjaya: Penyanyi dan pelakon




Hubungan Keluarga: Kaka Azraff ada kaitan pertalian saudara mara dengan penyanyi Rock Terkenal iaitu ibu saudara Ella Ratu Rock Malaysia.

Mula menyanyi pada umur 8 tahun.


Ikuti perkembangan Kaka Azraff di laman sosial:
Instagram Kaka Azraff: https://instagram.com/kakaazraff/
Twitter Kaka Azraff: https://twitter.com/kakaazraff
Facebook Kaka Azraff: https://www.facebook.com/kakaazraff.officialfanpage

Senarai drama, telemovie dan filem lakonan Kaka Azraff:
Dunia Generasi Baru


Trivia Tentang Kaka Azraff
Kaka Azraff yang popular dengan lagu Bawaku Pergi bergandingan dengan Zizan Razak menjadikan lagu tersebut hits suatu ketika dahulu. Aku sendiri pun suka. Malah lagu terbaru Kaka Azraff berduet dengan Sleeq: Bukan Hal Aku pun aku suka jugak.







-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  umikasum




0 comments

Unik!!!...Tokong Terbiar Di Jepun Jadi ‘Tokong Coli’

Unik!!!...Tokong Terbiar Di Jepun Jadi ‘Tokong Coli’


UNIK… Sebuah tokong terbiar di Jepun ini kelihatan biasa dari luar namun apabila melangkah masuk, sudah tentu terkejut melihat ‘dekorasi’ dalamannya.




Rocketnews24 melaporkan tokong terbiar tersebut menarik perhatian orang ramai apabila banyak coli tergantung di siling dan dinding dalam bangunan tersebut.


Bangunan yang digelar ‘haikyo’ itu mendapat perhatian penduduk di Jepun yang mahu melihat dan mengetahui motif terdapat banyak coli di dalam tokong terbiar itu.

Ianya dikongsikan pengguna di media sosial dan turut mendapat liputan daripada stesen TV tempatan.

Berita mengenai tokong Buddha yang kelihatan menyeramkan itu muncul sejak enam tahun lalu dan sering dikunjungi peminat haikyo dari seluruh Jepun sehinggakan tokong tersebut diberi nama jolokan ‘tokong coli’.


Didalam sebuah bilik di bangunan tersebut terdapat katil dan beberapa koleksi coli yang diikat di siling dan dinding dan ada juga beberapa sarung kaki di bilik lain.

Pengunjung turut dapat melihat sendiri beberapa keping gambar wanita dalam keadaan tersenyum, anak patung bogel yang dipaku pada dinding, alatan memuja dan beberapa karya seni serta dalam bilik tersebut.


Keadaan di dalam tokong tersebut sangat mengerikan dengan ditambahkan lagi dengan cahaya pada waktu siang.

Bagaimanapun, ada pelawat yang tidak yakin dengan ‘keseraman’ tokong tersebut kerana ianya seperti sengaja diadakan.


Ini susulan bangunan tersebut yang dipaksa ditutup pada 2002 kerana pernah menipu orang ramai sehingga menerima jolokan ‘tokong si penipu’.

Namun, persoalan mengenai kejadian coli tergantung mungkin satu pertunjukan seni atau ada rahsia lain masih misteri yang bakal dibongkar suatu hari nanti.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Kami Dalam Berkenalan Dan Tiada Istilah Tunang – Kaka Azraff

Kami Dalam Berkenalan Dan Tiada Istilah Tunang – Kaka Azraff


“EH mana ada tak betullah. Tak ada apa pun. Kelakar la cerita ini. Tak ada niat untuk bertunang. Tak ada apa pun. Ya, kami (dengan Rody) baru mengenali hati budi tapi tak ada istilah bertunang.”




Itulah kata-kata yang terpacul daripada mulut penyanyi Kaka Azraff apabila dihubungi oleh sebuah portal hiburan tempatan; Media Hiburan bagi mengesahkan desas-desus yang tersebar.

Khabar angin itu mendakwa Kaka atau nama sebenarnya Nor Atiqa Noor Azraff bakal bertunang dengan pemain gitar kumpulan Kristal; Rody pada 1 Januari tahun hadapan.






Difahamkan juga persiapan majlis bagi pertunangan tersebut telah pun dibuat dan diumumkan kepada keluarga, adik beradik, saudara mara dan rakan-rakan terdekat.

Namun menurut portal itu lagi, majlis pertunangan itu terpaksa ditangguhkan pada saat akhir atas permintaan sebuah stesen televisyen.

Walau bagaimanapun, pelantun single Bukan Hal Aku ini tidak menafikan bahawa dia dan Rody sedang mengenali hati budi masing-masing.

“Namun saya berharap agar semua dapat mendoakan yang baik-baik. Saya perempuan tak boleh cakap hal ini, tak manis kan. Saya juga perlu menghormati keluarga kedua belah pihak,” jelas Kaka.

Tambah wanita berusia 27 tahun ini lagi, dia sudah kenal lama dengan Rody sejak menjadi pembantu peribadi Ella sekitar tahun 2008 namun perkenalan itu belum lagi serius.

Malah Kaka juga meminta netizen serta peminat-peminatnya dan Rody mendoakan yang terbaik untuk perhubungan mereka dan akan memaklumkan kepada umum sekiranya ada khabar gembira. – MYNEWSHUB.CC

Sumber: Media Hiburan



-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Gelandangan Dipenjara 80 Tahun Dan 110 Sebatan Kerana Merogol Anak

Gelandangan Dipenjara 80 Tahun Dan 110 Sebatan Kerana Merogol Anak



KUALA LUMPUR – Seorang gelandangan berusia 38 tahun dipenjara 80 tahun dan 110 sebatan selepas didapati bersalah kerana merogol anaknya berusia 16 tahun di ibu negara, Ogos lepas.




Hakim Mahkamah Sesyen Datin M. Kunasundari menjatuhkan hukuman itu selepas tertuduh mengaku bersalah atas 11 pertuduhan rogol dan satu pertuduhan melakukan seks oral terhadap anak perempuannya itu antara 27 Ogos hingga 7 Sept tahun ini.

Bagi sembilan pertuduhan rogol yang dilakukan antara 27 Ogos hingga 5 Sept, tertuduh dikenakan hukuman 60 tahun penjara dan 90 sebatan.

Bagi dua lagi pertuduhan rogol dan satu pertuduhan seks oral antara 28 Ogos hingga 7 Sept, tertuduh dijatuhi hukuman 20 tahun penjara dan 20 sebatan.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan itu di sebuah premis di Lorong Haji Taib, di sini, pertuduhan adalah mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan bagi tuduhan rogol yang memperuntukkan hukuman maksimum 30 tahun penjara dan 10 sebatan.

Kunasundari dalam penghakimannya berkata kesalahan yang dilakukan tertuduh adalah serius dan keji.

“Tertuduh diamanahkan sebagai bapa yang sepatutnya menjadi pelindung dan pembimbing kepada mangsa tetapi menjadi pemusnah terhadap masa depan mangsa.

Mahkamah tidak dapat membayangkan trauma yang dihadapi oleh mangsa.

“Mahkamah tidak dapat memaafkan kesalahan tertuduh dan berharap perkara yang dilakukan tertuduh tidak dilakukan oleh mana-mana bapa di dunia ini,” katanya.

Tertuduh dalam rayuannya memohon mahkamah memberikan hukuman penjara dan sebat yang ringan kerana dia telah insaf dan menyesal dengan perbuatan yang dilakukan dan berjanji untuk menjadi orang yang baik.

Sementara itu, Timbalan Pendakwa Raya Liyana Zawani Mohd Radzi yang mengendalikan kes itu memohon hukuman yang berat kerana kejadian berlaku setiap hari sejak anak kandungnya datang ke Kuala Lumpur.

“Mangsa datang ke Kuala Lumpur untuk menyambung pengajian tapi cita-citanya hancur disebabkan perbuatan tertuduh,” katanya. – BERNAMA




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Pesara Tentera Hidup Dalam Ketakutan Gara-Gara Insurans RM1juta

Pesara Tentera Hidup Dalam Ketakutan Gara-Gara Insurans RM1juta



KUALA LUMPUR: Dengan 11 polisi insurans bernilai RM1j di atas namanya– seorang bekas sarjan Tentera Udara DiRaja Malaysia (TUDM) berkata dia kini hidup dalam ketakutan nyawanya melayang pada bila-bila masa lagi.




Lelaki berusia 42 tahun itu berkata polisi tersebut telah dibeli oleh isterinya tanpa pengetahuannya dan setakat ini telah ada cubaan untuk membunuhnya.

Lelaki itu, yang bekerja sebagai pegawai keselematan pembinaan sejak bersara pada tahun 2011, berkata bahawa dia telah dicekik di dalam kereta oleh dua lelaki yang menyamar sebagai pelajar kejuruteraan awam pada 10 Sept. lalu.

Katanya lagi, salah seorang penyerangnya telah menghubunginya dua hari sebelum kejadian dan menyamar kononnya mahu membuat kajian tentang tapak binaan serta meminta kebenaran untuk menemubualnya di pejabat yang terletak di Serdang.

Pada hari temubual itu, kedua-dua lelaki tersebut telah mengambilnya dari kediamannya di Puchong menaiki sebuah Perodua Kancil lama dan seterusnya kepejabat lelaki itu, di mana mereka telah mengambil gambarnya sedang bekerja.

Namun, apabila mereka dalam perjalanan pulang, semasa dia sedang duduk di tempak duduk hadapan, seutas tali telah diikat ke tengkuknya.

“Saya dapat merasakan tali itu menjerut leher saya, dan saya benar-benar merasakan ajal saya telah sampai pada masa itu,” cerita bapa empat orang anak itu semasa majlis sidang akhbar yang diadakan oleh biro aduan awam Parti Gerakan.

Telah berkhidmat dengan tentera selama 18 tahun, lelaki itu berjaya mempertahankan dirinya dengan memusing lalu menumbuk penyerangnya.

Dia kemudiannya bertuidak menendang pemandu tersebut di bahagian rusuk sebelum memboloskan diri daripada kereta itu yang sedang berhenti di satu tempat terancang.

Dia diselamatkan oleh seorang pejalan kaki yang kebetulan berada di tempat kejadian, untuk menelefon penyelianya, yang kemudiannya membawa lelaki itu semula ke tapat pembinaan.

Bagaimanapun, isterinya tidak menunjukkan sebarang reaksi langsung apabila dia menceritakan apa yang dihadapinya beberapa jam lalu.

Dia mula mengesyaki sesuatu seminggu selepas itu apabila isterinya menerima panggilan telefon daripada satu nombor yang tidak dikenali. Namun, isterinya mengatakan bahawa pemanggil itu tersilap nombor.

Kata lelaki itu lagi, isterinya menjadi agresif apabila dia merampas telefon bimbit  wanita itu dan menelefon nombor tadi.

Gambar yang tertera pada akaun WeChat nombor itu seiras dengan salah seorang penyerangnya.

“Saya amat terkejut dan cuba meminta penjelasan daripada isteri saya namun dia mengatakan bahawa dia tidak tahu apa-apa,” tambah lelaki malang itu lagi.

Sebulan selepas itu, wanita itu telah membawa anak lelaki sulung mereka dan meminta perlidungan daripada sebuah badan kebajikan wanita, sebelum membuat aduan polis terhadap suaminya atas sebab penderaan.

Lelaki itu nenambah bahawa isterinya telah dihalau daripada rumah perlindungan itu dan kini menetap bersama ibunya.

Sejak meninggalkan rumah, wanita itu telah membelanjakan RM60,000 yang hanya diketahui oleh lelaki itu selepas dia menerima bil kad kredit dan surat daripada bank.

Lelaki itu takut jika terdapat sebuah lagi percubaan untuk membunuhnya dan menegaskan bahawa tandatangannya telah dipalsukan untuk membeli insurans nyawa dan kemalangan.

Katanya, polisi-polisi insurans itu telah dijumpai di beberapa tempat di dalam rumahnya.

Isterinya merupakan penjamin tungga polisi-polisi berkenaan, yang ditunjukkan sebagai bukti kepada para wartawan beserta tujuk laporan polis yang telah dibuat  dalam tempoh empat bulan.

“Saya telah membuat aduan kepada Bank Negara dan syarikat-syarikat insurans yang terlibat dalam pemalsuan ini dan mereka telahpun mengambil tindakan,”katanya.

Dia kini hidup dalam ketakutan jika ketiga-tiga anak yang  kini di bawah jagaannya akan ditinggalkan sebatang kara jika sesuatu terjadi kepadanya.

He feared his three youngest children, who are under his care, would be abandoned if something happened to him.

Pengerusi biro aduan awak Gerakan Datuk Wilson Lau Hoi Keong berjanji untuk mengikuti perkembangan kes itu dengan pihak polis.

Ketua Polis Serdang ACP Megat Mohd Aminuddin Megat Alias berkata penyiasatan terhadap kes serangan itu sedang dijalankan.

Beliau menambah bahawa pegawai penyiasatan sedang menunggu arahan daripada
Timbalan Pendakwa Raya.

Kata Megat lagi, pengadu juga telah dinasihatkan untuk menamatkan premium insuransnya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Bas Ekspres Asing Penumpang Ikut Jantina Jadi Bahan Troll

Bas Ekspres Asing Penumpang Ikut Jantina Jadi Bahan Troll


INISIATIF sepasang suami isteri pengusaha bas ekspres mengasingkan tempat duduk penumpang menjadi bahan jenaka pengguna laman mikro Twitter sejak beberapa hari lalu.




Pemilik KRZ Management Sdn Bhd, Amir Khairul Amri Budiman Khairuddin dan Noorlini Ramli yang mengusahakan bas TransMalaya Ekspres memberitahu langkah berkenaan diambil demi keselamatan dan keselesaan serta bagi mengelak insiden tidak diingini terhadap penumpang wanita.

“Selepas saya dan isteri berbincang dengan kakitangan, kami menetapkan polisi pengasingan tempat duduk bagi mengelak berlakunya perkara negatif ketika dalam bas seperti gangguan sesksual serta ketidakselesaan penumpang wanita untuk tidur,” ujarnya kepada BH Plus.

Tambah Amir lagi, kelonggaran diberikan kepada pasangan yang sudah berkahwin untuk duduk bersebelahan sekiranya mereka mempamerkan kad nikah semasa membeli tiket di kaunter bas tersebut.


Meskipun usaha tersebut dilihat sebagai usaha murni bagi mengekang insiden negatif, namun pengguna Twitter galahsokmo berkongsi status berbunyi “Kelakaq kelakaq. Gua terhibur dengan Twitter” apabila terlihat tweet daripada BH Online dengan tajuk ‘Tunjuk kad nikah untuk duduk bersama dalam TransMalaya Ekspres’ disamping beberapa ekspresi muka penumpang bas itu yang dijadikan sebagai troll.

Tweet berkenaan telah diulang kicau (retweet) lebih 8 ribu kali dan likes sebanyak 2 ribu oleh pengguna laman mikro tersebut sejak ia dimuat naik.

Penguatkuasaan undang-undang itu telah dilaksanakan sejak Februari lalu. TransMalaya Ekspres beroperasi dengan 2 bas dilengkapi 44 tempat duduk merangkumi empat daerah di Pahang iaitu Kuantan, Jengka, Jerantut dan Temerloh, manakala di Terengganu pula di Kemaman, Dungun, Paka dan Terengganu.

Sumber: BH Plus




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Foto Pembunuhan Kejam 6 Sekeluarga Tersebar

Foto Pembunuhan Kejam 6 Sekeluarga Tersebar


TERSEBAR beberapa keping foto kes pembunuhan sadis melibatkan keluarga Dodi Triono yang maut setelah dikurung sehari semalam bersama lima lagi yang selamat dalam sebuah bilik air kecil di kediamannya di Pulomas Utara, Pulogadung, Jakarta Timur, Indonesia.




Foto yang tersebar memaparkan beberapa mayat terbaring di ruang tamu dan keadaan mangsa ketika dikurung di dalam bilik air kediaman milik arkitek tersebut.

Terdahulu laman media sosial gempar dengan kejadian enam sekeluarga maut dikurung di dalam bilik air yang sempit seluas 1.5 X 1.5 meter akibat kekurangan oksigen.







Keenam-enam mangsa yang maut ialah Dodi Triono, 59; dua anak perempuannya Diona Arika Andra Putri, 16; dan Dianita Gemma Dzalfayla, 9; dua pemandunya berumur 40-an; dan seorang lelaki dipercayai anak kepada seorang teman Dodi.

Manakala lima yang tercedera pula ialah seorang wanita bernama Emi berumur 41 tahun, seorang lagi anak perempuan Dodi bernama Zanette Kalila Aazaria, 13, dan tiga pembantu rumahnya Fitriyanim, Windy dan Santi berumur antara 22 dan 23 tahun.

Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Polis Residen Jakarta Timur Sapta Maulana berkata, kesemua yang maut dan terselamat itu ditemui setelah pihak polis menerima laporan mengenai kejadian itu daripada salah seorang saudara mangsa iaitu Sheila Putri.

Difahamkan Sheila secara kebetulan mengunjungi kediaman itu dan mendapati keadaannya berselerak sebelum terdengar suara orang meminta tolong.

Polis setakat ini belum mengesahkan barangan yang telah dirompak dan masih meneruskan siasatan serta mengumpul beberapa bahan bukti.

Walau bagaimanapun, menurut sebuah portal tempatan negara itu, pihak polis sedang memburu seorang lelaki bernama Yus Pane yang dipercayai terlibat dalam kejadian tersebut.

Dua suspek yang lain iaitu Erwin Situmorang, dan Alfins Bernius Sinaga telah berjaya diberkas pada Selasa lalu manakala suspek bernama Ramlan Butar Butar maut ditembak polis kerana melawan pihak polis.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Remaja Perempuan Tak Boleh Makan, Minum

Remaja Perempuan Tak Boleh Makan, Minum



LONDON – Seorang remaja mungkin tidak boleh lagi menikmati makanan dan minuman untuk seumur hidupnya selepas disahkan menghidap sejenis penyakit yang menyebabkan perutnya lumpuh.



Lily Tock, 16, tidak makan selama setahun sebelum doktor mengesahkan dia menghidap gastroparesis, satu keadaan yang menyebabkan perutnya tidak mampu menghadam dan menyerap zat makanan.

Keadaan itu menyebabkan Lily yang berasal dari Brough, East Yorkshire dekat sini terpaksa bergantung kepada tiub untuk menyalurkan lemak, minyak dan vitamin kepada tubuhnya.

Lily berkata, dia sering mengalami pening, muntah dan sakit perut yang teruk ketika berusia 14 tahun.

Doktor mengambil masa selama dua tahun sebelum dapat mengenal pasti keadaan yang jarang dijumpai itu.

“Sekiranya menjamah makanan saya akan berasa loya, muntah, sakit perut dan terbaring di katil selama beberapa hari.

“Makanan yang saya makan juga boleh tersumbat di usus dan keadaan itu boleh membawa maut,” katanya.

Menurutnya, dia kini menjalani beberapa rawatan dengan harapan dia boleh menikmati semula makanan dan minuman kegemarannya. – Agensi/myMetro Online




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Penyanyi Dan Pengacara Hunny Madu Hasilkan Produk Lipstik Sendiri

Penyanyi Dan Pengacara Hunny Madu Hasilkan Produk Lipstik Sendiri



PETALING JAYA – Penyanyi dan pengacara Hunny Madu memberitahu sudah tiba waktunya untuk dia serius melibatkan diri dalam cabang perniagaan setelah sekian lama mencipta nama dalam bidang seni.




Hunny atau nama sebenarnya Hani Farhana Mohd Hatim, 32, berkata, menyedari kematangannya itu, dia kini baru sahaja mengeluarkan produk pertama atas MaduCosmetics iaitu gincu bibir.

“Menyedari usia kematangan saya di dalam bidang seni, saya kini baru terfikir nak berniaga dengan mengeluarkan produk atas jenama sendiri.

“Sebagai permulaan, saya mengeluarkan produk gincu bibir dalam pilihan tujuh warna menawan yang dipilih oleh saya sendiri dengan jenama MaduCosmetics,” katanya kepada mStar Online baru-baru ini.

Dalam pada itu kata Hunny, dia memilih gincu bibir adalah kerana keghairahannya pada produk kosmetik itu yang menyerlahkan identiti dirinya sebelum ini.

Tambahnya, produk itu berasaskan bahan semula jadi yang pastinya selamat digunakan tanpa campuran bahan kimia membahayakan.

Katanya, buat masa ini gincu tersebut hanya boleh dibeli menerusi laman sosial Instagram (IG) iaitu maducosmetics sahaja.

“Memandangkan perniagaan saya baru sahaja bermula, saya memilih untuk menjualnya di IG kerana platform itu sangat membantu selain menjimatkan masa, tenaga dan wang ringgit,” katanya.

Katanya sejak diperkenalkan awal Disember lalu, produk itu mendapat sambutan menggalakkan daripada peminat kerana warna yang diketengahkan berbeza dengan gincu bibir sedia ada di pasaran.

Ditanya tidakkah dia bercadang untuk mengeluarkan produk wangian sepertimana trend sesetengah artis, Hunny ada perancangan tersendiri.

“Memang ada perancangan ke arah itu apatah lagi saya mula seronok dalam lapangan perniagaan ini tetapi biar ia berjalan satu persatu.

“Kalau boleh saya mahu keluarkan dulu bedak asas, mascara dan warna pembayang mata atas jenama MaduCosmetics dalam usaha menjenamakan lagi jenama itu di pasaran tempatan,” katanya. – mStar Online




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




0 comments

Review Umbrella Storage Hanging Bag Murah Giler

Review Umbrella Storage Hanging Bag Murah Giler



WARNA : DARK BLUE & PURPLE




A perfect item for Any drivers and home uses


DETAILS

Colour: Purple, Dark Blue

-A perfect item for Any drivers and home uses

-Reusable, washable and dry Easily

-Keeps the dry interior apartment, folding the bottom to prevent prevention rain water from leaking inside the car

-Simply hang on the stanchion of the car seat with the fixing strip

-Store and secure your umbrella Within Reach

-Long enough for MOST Any brand of folding umbrellas travel

-Protects the umbrella from damage

-Sleek & compact, purpose holds MOST Any folding umbrella

-Lightweight, foldable & easy to store

-Can hold 1-3 pieces of umbrellas


PHOTOS











HARGA UMBRELLA HANGING BAG MURAH GILER






1 UNIT (SEMENANJUNG)
RM 30.00

1 UNIT (SABAH/SARAWAK)
RM 35.00


2 UNIT (SEMENANJUNG)
RM 50.00

2 UNIT (SABAH/SARAWAK)
RM 55.00

Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Pilih
Sila Pilih Warna
**************************


**JG | BA**




0 comments

Review Car Backseat Organizer Murah Giler

Review Car Backseat Organizer Murah Giler


-With multi pockets use in car back seat chair




DETAILS

Description: 
New Multi Pocket Felt Organiser Car Styling Back Seat Storage Auto Pouch Bottle Magazine Cup Food Bag for Cell Phone

Features:
-Made of top quality felt
-Fashion & hot sale
-With multi pockets use in car back seat chair
-Useful to take water bottle / magazine / cup / food / fruit / mobile phone / pad and so on
-Size:56cm x 40cm x8.5cm ( approximate )
-Weight: 0.20kg/piece ( approximate )
-Applicable models: Almost all auto car models


PHOTOS









HARGA CAR BACKSEAT ORGANIZER MURAH GILER






2 UNIT (SEPASANG-SEMENANJUNG)
RM 50.00



2 UNIT (SEPASANG-SABAH/SARAWAK)
RM 55.00


Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Pilih Harga
Sila Pilih Warna
**************************


**JG | BA**




0 comments

Wajib Terjah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2015 - SAMPAI KIAMAT. I AM ZAUDIN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger