SHOPPE

Keji!!!..Aksi Jururawat Mandi Dirakam Oleh Jiran

Share:
Keji!!!..Aksi Jururawat Mandi Dirakam Oleh Jiran


Bimbang gambar bogelnya menjadi viral, seorang jururawat swasta tampil membuat laporan polis selepas seorang lelaki dipercayai merakam gambarnya ketika berada dalam bilik air petang semalam.




Dalam kejadian di sebuah rumah sewa di Jalan Brooke Drive pada jam 2.30 petang semalam, pengadu, 26, berada dalam bilik mandi selepas pulang bekerja syif pagi.

Ketika sedang memberus gigi, tiba-tiba pengadu terasa pelik dan tidak sedap hati lalu menutup paip sambil mendongak ke atas dan ternampak seperti ada sebuah telefon bimbit dipegang seseorang daripada bilik air jiran sebelah.

Pada mulanya, pengadu kurang pasti sama ada apa yang dilihatnya dalam sekelip mata itu adalah benar atau sebaliknya.

Pengadu kemudian terus membuka paip dan mandi tetapi apa dilihatnya sebelum itu ternyata benar iaitu jiran sebelah cuba merakam video ketika dia mandi tanpa pakaian.

Menyedari diri sedang dijadikan model bilik mandi, pengadu terus melenting terhadap suspek berkenaan.

“Saya terus keluar dari bilik air dan menuju ke arah tingkap dan ternampak  dua lelaki iaitu penyewa bilik sebelah melarikan diri menaiki sebuah kereta,” ujarnya di Balai Polis Sentral ketika berada di Balai Polis Sentral.

Menurut pengadu, bilik air rumah sewanya hanya bersebelahan bilik air jiran yang kebanyakan dihuni kaum lelaki.

Pengadu sudah menyewa di situ sejak lebih tiga tahun memberitahu, adakalanya mereka perasaan ada lubang kecil sengaja ditebuk jiran sebelah tetapi telah ditebat.

Disebabkan bimbang suspek menyebar gambar ataupun video dia tanpa seurat benang di laman sosial dengan niat mengaibnya, pengadu segera tampil ke balai polis membuat aduan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah