SHOPPE

Teman Serumah Berus Alat Sulitnya Guna Berus Gigi

Share:
Teman Serumah Berus Alat Sulitnya Guna Berus Gigi


BAGAIKAN mimpi ngeri dan itulah yang dialami oleh Sarah dan kekasihnya apabila mereka mendapat rakan serumah yang berperangai seperti ‘syaitan’.




Menurut Sarah, 28, yang berasal dari New Zealand, dia dan teman lelakinya mencari rakan serumah melalui laman sesawang Trade Me dan telah berjaya mendapat sepasang kekasih, yang mahu menyewa di rumah yang mereka diami itu.

Namun selepas beberapa bulan menetap bersama, mereka mendapati barang-barang mereka dialihkan ke tempat lain dan Sarah juga mengesyaki rakan serumah wanita itu menggunakan produk kecantikannya.

“Apabila anda mendapati rambut perang milik teman serumah anda di dalam laci….tentulah anda tertanya-tanya mengenainya,’’ kata Sarah.

Bagaimanapun wanita itu menafikan dia menggunakan barangan Sarah.

Sarah dan kekasihnya kemudian meletakkan kasut di belakang pintu sebelum keluar dan setiap hari kasut itu beralih, menandakan ada orang memasuki bilik mereka.

Sarah kemudiannya memasang kamera CCTV dan mengejutkan bukan sahaja mereka mendapati wanita itu menggunakan barang Sarah malah lebih menjijikkan ialah apabila pasangan kepada wanita tersebut memasuki bilik air mereka dan kemudiannya melondehkan seluarnya.

Lelaki itu kemudiannya memberus alat sulitnya dengan menggunakan berus gigi Sarah dan kekasihnya.

“Saya tidak percaya apabila teman lelaki saya memaklumkan mengenainya…kenapa mereka melakukannya. Kami tidak melakukan apa-apa…saya menangis,’’ kata Sarah.

Mereka kemudiannya bersemuka dengan teman serumah itu dan menunjukkan rakaman video terbabit. Sarah juga mengugut untuk melaporkan kepada polis.

Keesokannya Sarah dan kekasihnya, membeli berus gigi baru dan berpindah dari rumah tersebut.



-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah