SHOPPE

Gila!!!..Tetamu Lelaki Sumbat Wang Dalam Coli Bridesmaid

Share:
Gila!!!..Tetamu Lelaki Sumbat Wang Dalam Coli Bridesmaid


SEORANG wanita China dirakam sengaja membiarkan tetamu lelaki dalam sebuah majlis kahwin ‘meletakkan’ angpau di dalam bra yang dipakainya.




Wanita muda itu dipercayai salah seorang daripada pengiring pengantin (bridesmaid) kepada pasangan terbabit.

Menerusi video yang tersebar itu, wanita tersebut memakai gaun yang mendedahkan sebahagian dada dan lurah payudaranya dilihat membongkokkan dirinya di hadapan tetamu lelaki.

Beberapa tetamu lelaki dilihat teruja dengan acara tersebut berlumba-lumba untuk meletakkan angpau di celah- celah payudara wanita itu malah ada segelintir daripada mereka bertindak meraba aset wanita berkenaan.


Menurut tradisi masyarakat China, pengiring pengantin atau salah seorang daripada ahli keluarga pasangan pengantin akan bertanggung jawab memungut angpau daripada tetamu yang hadir.

Kebiasaannya hadiah perkahwinan diberikan dalam bentuk wang tunai yang diletakkan di dalam sampul surat berwarna merah (angpau).

Oleh itu, kebanyakan pasangan pengantin di negara ini akan mengupah pengiring penagantin profesional untuk membantu mereka melayan tetamu yang hadir.

Klip ini telah dimuat naik oleh Zui Huo Huo Ge menerusi laman mikro Weibo pada 12 Januari lalu namun lokasinya tidak dapat dipastikan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah