SHOPPE

Harapkan Pagar, Pagar Makan Padi!!!...Jaga isteri rakan sampai ke atas tilam

Share:
Harapkan Pagar, Pagar Makan Padi!!!...Jaga isteri rakan sampai ke atas tilam


gambar hiasan

Untuk menyelesaikan pelajaran bergelar doktor,seorang lelaki yang baru berkahwin terpaksa ulang alik dari rumah ke kolej yang cukup jauh jaraknya.




Kesibukan ini ternyata membuat isterinya mawar kekurangan kasih sayang,dan melampiaskannya kepada sahabat suaminya sendiri.

Akibat terlalu kerap meluahkan rasa kesepian,mawar akhirnya rebah di pangakuan sahabat suaminya Zaswan yang di amanahkan untuk mejaga isteri rakannya itu.

Pada awalnya suami hanya ingin zaswan menjaga dan melihat lihat isterinya yang berkebetulan duduk di kompleks yang sama.

Memang dia kerap kerumah saya,kami bersahabat sejak kecil,jadi saya minta dia untuk menjaga isteri semasa saya tiada dirumah,katanya di sidang pengadilan agama 25/17.

Saya balik rumah agak lewat,ditambah lagi menempuh perjalanan yang agak jauh,ketika saya sampai dirumah,saya dapati mereka berdua di dalam bilik dalam keadaan bogel.

Saya percaya bahwa mereka telah melakukan hubungan intim,tanpa penjelasan saya jatuhkan talak,katanya.

Untuk bukti kukuh perselingkuhan isterinya dengan Zaswan ,ia turut mendedahkan beberapa screenshoot WhatsApp yang sudah dicurinya dari handphone isteri.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah