SHOPPE

Inilah Kronologi Budak 4 Tahun Maut Dirogol 3 Lelaki Dan Dibuang Kedalam Lumpur

Share:
Inilah Kronologi Budak 4 Tahun Maut Dirogol 3 Lelaki Dan Dibuang Kedalam Lumpur



Papua barat kelmarin di gemparkan dengan penemuan mayat kanak kanak perempuan berusia 4 tahun dipercayai mangsa rogol dan bunuh yang dilakukan oleh tiga orang lelaki remaja semalam 10/2017.




Mangsa bernama Kaisya Mamasa ditemukan maut mengenaskan tak jauh dari rumahnya dalam keadaan bogel,kemaluan koyak,tangan berikat dimasukkan kedalam guni namun tangannya keluar tertanam didalam sungai berlumpur.

Menurut siasatan awal mangsa dipercayai dirogol terlebih dahulu,tangan dan kaki di ikat kemudian dimasukkan kedalam guni sebelum dicampak kedalam lumpur hidup hidup.

Kronologi kejadian:

11:30 Yuli ibu mangsa dilihat menangis mengadu anaknya Kaisya tidak ditemui dirumah ,setelah membuat carian ,kemudian Gress (bawah umur) abang mangsa mengatakan kepada ibunya bahwa ia melihat adiknya itu dibawa oleh tiga orang lelaki kesungai yang penuh lumpur.

12:13: yuli kemudian memaklumkan kepada beberapa penduduk desa kokoda dan melakukan pencarian di lokasi yang dimaklumkan abang mangsa.

13:00 Seorang pekerja yang berkebetulan lalu di situ telah melihat ada tangan terkeluar dari sungai berlumpur itu.sebelumnya dia melihat tiga orang lelaki memikul sebuah guni dan mencampakkannya kedalam sungai,tapi tidak menyedari bahwa itu adalah seorang kanak kanak.

13:10 ia kemudian bergegas melaporkan penemuan itu kepada ketua kampung .kemudian ketua kampung memaklumkan kepada yuli ibu mangsa,bahwa ada mayat ditemui di sungai kawasan yang sama yang dimaklumkan oleh abang mangsa.

13:20.Setelah diperikasa memang benar, mayat itu adalah Kaisya Mamasa anak yuli.kemudian penemuan mayat berkenan dilaporkan kepada pihak kepolisian serong kota.

14:00 Mangsa dibawa ke hospital untuk melakukan bedah siasat,beberapa jam kemudian 3 orang lelaki dua di antara berumur 18 tahun dan 15 tahun yang merupakan jiran mangsa di tahan oleh pihak polisi
Kris ketua kampung kompleks kokoda berkata,pelecehan seksual terhadap kanak kanak seperti ini adalah kejadian pertama kali di kampung itu.

Beliau juga berkata bahwa ketiga remaja berkenan adalah remaja putus sekolah yang aktif dan jarang bermain di rumah,mereka minum arak dari malam sampai ke pagi,mereka sangat liar dan selalu menjadi buah mulut orang kampung katanya.
Bagaimana pun pihak polis terpaksa mengamankan ketiga pelaku dengan cepat kerana ada ahli saudara mangsa dan juga beberapa orang kampung yang tidak dapat mengawaL diri hingga membakar rumah suspek.

Hingga kini punca rogol dan pembunuhan kanak kanak malang berkenan masih lagi dalam siasatan,pihak polis tidak menafikan bahwa ada motif dendam disebalik pembunuhan.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah