SHOPPE

Kucing Dijual Pada Harga RM370 Ribu?

Share:
Kucing Dijual Pada Harga RM370 Ribu?


SEEKOR kucing didakwa mempunyai kuasa ‘psikik’ dijual kepada seorang bomoh atau ‘ahli sihir’ dengan harga £67,000 (RM370,000).




Pemilik kucing itu; Dmitry R dari Blagoveshchensk, Rusia memberitahu kepada sebuah laman bahawa haiwan peliharaannya yang bernama Charles Utkins itu diwarisi daripada mak ciknya.

Ia mampu melepaskan diri dari kandangnya sendiri malah boleh membaca minda serta merangsang fikirannya (Dmitry).

“Pintu bilik tertutup, dan kucing itu dikurung di tempat lain. Tiba-tiba ianya muncul di dalam bilik dari belakang pintu yang tertutup, biarpun tiada siapa yang melepaskannya.

“Charles juga boleh membaca fikiran, tapi lebih teruk lagi, dia boleh merangsang fikiran dan kesemua yang ada di fikiran akan tertunai malah ianya sukar untuk ditolak.”




Tambah Dmitry lagi, dia seorang yang tidak percaya kepada perkara-perkara pelik atau ghaib tapi Charles mampu menjadikan hal itu sebaliknya.

“Sebagai contoh, saya tak makan ikan langsung malah tak gemarkannya atau sosej.

“Tapi Charles akan buatkan saya bangun jam 5 pagi dengan kemahuan yang kuat untuk makan ikan atau sosej.

“Saya kemudian terpaksa pergi ke kedai untuk membelinya dan berikan kepadanya (Charles).

“Apabila Charles mula makan makanan itu (sosej dan ikan), rasa lapar saya tiba-tiba hilang,” jelasnya.

Selain itu, Charles juga menyebabkan rumah tangganya tegang di mana isterinya berasa tidak senang dengan situasi ‘membaca fikiran’.

Walau bagaimanapun, kelebihan Charles telah menarik perhatian seorang ‘ahli sihir’ yang tinggal sejauh 3,218 kilometer dari kediaman itu dan menawarkan untuk membelinya dengan harga £67,000 (RM370,000).

Menurut Dmitry kepada The Siberian Times, dia tidak boleh mendedahkan identiti pemilik baharu Charles kerana ‘ahli sihir’ itu tidak gemarkan wartawan namun hanya memberikan gambaran kasar tentang wanita tersebut.

“Apa yang boleh saya katakan tentang wanita itu adalah dia seorang yang agak muda, kemas, berambut perang dan mengayakan pakaian mahal.

“Dia sangat anggun. Wanita itu akan mengembara bersama Charles ke Novosibirsk dan kami telah membuat pasport veterinar khas buat Charles,” katanya. –




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah