SHOPPE

Ramai Lelaki Mimpi Basah Bila Jumpa Tukang Gunting Rambut Macam Ini

Share:
Ramai Lelaki Mimpi Basah Bila Jumpa Tukang Gunting Rambut Macam Ini



TULAR beberapa foto tukang gunting rambut sebuah salon rambut di Thailand menerusi laman Facebook gara-gara dimiliki oleh seorang gadis yang memiliki raut wajah persis seorang model.




Gadis dikenali Nitchamon Jirapatchanon berasal dari Amphoe Klaeng itu dikhabarkan baru sahaja membuka bisnes tersebut namun ia sudah mendapat sambutan menggalakkan daripada penduduk setempat terutama kaum Adam.

Foto Nitchamon berpakaian seksi sehingga mendedahkan lurah payudaranya sewaktu memotong rambut seorang pelanggan kanak-kanak tersebar menerusi laman sesawang.



Menerusi sebuah laman tempatan negara itu, salon yang dimiliki oleh Nitchamon hanya mampu memuatkan seorang pelanggan sahaja dalam satu-satu masa.

Ia beroperasi hanya dari pukul 10 pagi hingga 1 tengah hari . Namun bayaran perkhidmatan yang dikenakan tidak dinyatakan.

Selain mendapat sambutan hangat penduduk setempat, Nitchamon turut dijemput oleh beberapa rancangan temu bual tempatan gara-gara fotonya yang tular itu.

Bagi sesiapa yang suka melancong ke Thailand bolehlah cari salon milik Nitchamon kalau rasa hendak potong rambut. Pastikan book awal-awal kalau tak mahu menunggu lama.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah