SHOPPE

Abang Syaitan Demi Puaskan Nafsu Dengan Adik Kandung Pun Jadi

Share:
Abang Syaitan Demi Puaskan Nafsu Dengan Adik Kandung Pun Jadi

Gambar Hiasan

SABAH-Adik yang sepatutnya dilindungi dan disayangi kini telah menjadi mangsa pemuas nafsu oleh dua orang abangnya.

Mangsa berusia 17 tahun dipercayai telah dirogol oleh dua orang abang kandungnya semasa mangsa berada dirumah di Papar,kelmarin.

Sejurus kejadian berlaku pihak polis berjaya menahan kedua-dua suspek di kediamannya.

Menurut Ketua Polis Daerah Papar Deputi Superintendan Ladamah Sulaiman berkata,kedua-dua suspek yang berusia 24 dan 26 tahun telah ditahan di rumah keluarganya pada jam 2.30 petang selepas pihaknya menerima laporan mengenai kejadian tersebut.

Kejadian dipercayai berlaku pada pukul 2 pagi ketika mangsa sedang lena tidur di bahagian ruang tamu rumah dan kemudian didatangi oleh dua orang abangnya salah seorang daripadanya menekup mulut mangsa dan seorang lagi bertindak mengunting seluar dan seluar dalam mangsa.

Sulaiman berkata,kejadian itu telah dilaporakan oleh kakak mangsa sejurus laoran dibuat pihak polis melalukan tangkapan terhadap kedua-dua suspek.Hasil pemeriksaan pihak nya merampas bahan bukti termasuklah sebilah gunting yang digunakan sebagai bahan siasatan.

Pihak polis juga menyatakan bahawa,kedua-dua suspek pernah melakukan perbuatan jijik itu sejak gadis tersebut berusia 12 tahun lagi namun tiada sebarang laporan yang diterima.

“Mengikut maklumat yang diterima oleh pihak polis, mangsa sebelum ini pernah dicabul dan dirogol oleh kedua-dua suspek berkenaan.

Kedua-dua suspek juga dipercayai berada dibahawa pengaruh alkohol ketika kejadian berlaku manakala seorang suspek berusia 26 tahun itu juga dipercayai positif dadah jenis syabu selepas ujian saringan air kecil dilakukan terhadapnya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara tidak lebih 30 tahun dan minimum 10 sebatan, jika sabit kesalahan.Editor-Sofia

Kredit : wartawan jalanan

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah